Pentulive 2024 official, bordercolliet.<3
Uusi pentulive alkaa 25.10, ja tällä kaudella pääsemme seuraamaan bordercollieiden elämää!<3 Todella fiksu ja kiinnostava rotu. Näistä pennuista tulee varmasti melkoisia viikareita. :)
Kommentit (11739)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku pennuista esittelee kovasti laulutaitojaan. Toivoa sopii, ettei tulevalla perheellä ole seinänaapureita jos ahkerasti jatkaa tuota harrastustaan.
Todennäköisesti se on Rusko. Hän on pennuista äänekkäin ja lempinimeltään pillipiipari.
Taitaa olla kyllä Tähti. Tähti on viime päivinä ilmoittanut varsin pontevasti että aika on tullut.
Päinvastoin, sehän haluaisi olla omistajien ja kaikkien muiden pentujen mukana eikä tulla jätetyksi joukon ulkopuolelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku pennuista esittelee kovasti laulutaitojaan. Toivoa sopii, ettei tulevalla perheellä ole seinänaapureita jos ahkerasti jatkaa tuota harrastustaan.
Todennäköisesti se on Rusko. Hän on pennuista äänekkäin ja lempinimeltään pillipiipari.
Taitaa olla kyllä Tähti. Tähti on viime päivinä ilmoittanut varsin pontevasti että aika on tullut.
Päinvastoin, sehän haluaisi olla omistajien ja kaikkien muiden pentujen mukana eikä tulla jätetyksi joukon ulkopuolelle.
On tuolla muitakin pentuja. Mut joo ulos se lootasta haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä vuosi on ollu erilainen kun tässä on ollut koko perhe. Voi olla vaikea löytää toista perheliveä. Aika erikoinen tiimi kaiken kaikkiaan. En oikein edes ymmärrä miten hoisivat tämän noin pienen lapsen kanssa.
Paras kausi heittämällä. Koko perhe on antanut itsestään meille valtavasti ja tuonut hyvää mieltä.
Juu vaikea on tästä parantaa :D
Tämä kausi on ollut ihan paras siitä on kiittäminen Loimulan koko poppoota ja myös ehdottomasti Yleä 💯
Varmaan jotkut pennut kaipaisivat enemmän huomiota, mutta mahdotontahan sen antaminen tarpeeksi näin isossa laumassa on. Kyllä sitten uusissa kodeissaan jokainen saa varmaan tarpeekseen hellittelyä. Elleivät peräti ole koko huushollin napa ja huomion kohde.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan jotkut pennut kaipaisivat enemmän huomiota, mutta mahdotontahan sen antaminen tarpeeksi näin isossa laumassa on. Kyllä sitten uusissa kodeissaan jokainen saa varmaan tarpeekseen hellittelyä. Elleivät peräti ole koko huushollin napa ja huomion kohde.
Huomiota ja uutta tutkittavaa. Ne on tajunneet jo että maailmaa on pentulaatikon ulkopuolellakin.
Varmaan on helpotus mukuloille olla vain kotona yksi päivä. Lepäillä ja ulkoilla välillä. Aikamoista matkailua on viikko ollutkin.
Tulin äsken kaupasta ja kävelin päiväkodin ohi. Minun edellä käveli vähän vanhempi mytty kuin nuo ja taluttajansa. Hetkessä päiväkodin piha meni ihan sekaisin ja koko lauma juoksi aidalle. Pentu oli riemuissaan. Lopulta omistaja joutui kantamaan pennun pois, kun eihän se olisi mihinkään lähtenyt.
Vierailija kirjoitti:
On mukava että jokainen pentulive on ollut erilainen. Ensimmäinen oli hyvä avaus ja hyvä lähtö. Jokaisella on ollut omat juttunsa, satuja, hierontaa, tarinoita, jne jne, joissain vaiheessa en kyllä enää muista kuka teki mitä mutta kaikki kasvattajat ovat näyttäneet miten vastuullinen kasvattaja hoitaa pennut ja emon. Tästä vuodesta jää varmaan mieleen että kymmenen pentua on aika show, onnittelut hyvistä hermoista hovin työntekijöille.
Pakko nostaa olematonta hattua ja kiittää näitä Neljän vuoden aikana olleita kasvattajia, kiitos päästämisestä teidän kotiin.
Todella antoisaa ja mielenkiintoista on ollut ihan koirattomalle ihmisellekin. Olen oppinut kaikista näistä kausista ja saanut seurata pentujen kasvua luovutusikäisiksi. Suuri kiitos kasvattajille ja Ylelle!🌹
Jollain on taas tylsää ja yksinäistä.
Vierailija kirjoitti:
Joo illalla oli aloittanut saman lorun ja ne on näköjään poistettu. Huvittavaa ja mut vähän sääli
Vierailija kirjoitti:
Voi sua raukkaa 😢 Onneksi sulla on kavereita täällä 😃
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä loukkaannutaan toisten puolesta? Tarkoitan tietenkin näitä ulkonäön kehumisia. Miksi myönteisestäkin asiasta kuuluu nykyisin loukkaantua? Minusta tämä kasvattaja pari vaikuttaa ihan huumorintajuisilta ihmisiltä, ehkäpä he suhtautuvat tähänkin asiaan hyvin ja ei niin tiukkapipoisesti mitä täällä tunnutaan ajattelevan.
Ei tuo kehu ketään. Jankannut tuota ihan muusta syystä.
Minä veikkaisin, että syynä on se, ettei kaikki jaksa enää jatkuvasti lukea puutteessa olevien parin ihmisen lässytystä, koska tänne on tultu keskustelemaan pennuista. 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä veikkaisin, että syynä on se, ettei kaikki jaksa enää jatkuvasti lukea puutteessa olevien parin ihmisen lässytystä, koska tänne on tultu keskustelemaan pennuista. 😅
Pitäiskö meijän hankkii sulle mies tai nainen?
Ei tarvitse, minulla on mies ja sen takia ei tarvitse jauhaa muiden miehistä. 😅 Perustakaa vaikka oma ketju sellaiselle.
Huoh. Voitaisiinko täällä keskustella pennuista?
Vierailija kirjoitti:
Huoh. Voitaisiinko täällä keskustella pennuista?
Niinpä.
Vierailija kirjoitti:
Musta on vaan lähinnä järkyttävää, jos joku fiksoituu jo tällaisen perusteella kuolaamaan jotain satunnaista miestä. Oikeasti jotenkin pelottavaa.
Se vain trollaa. Nauttii kun saa reaktioita ja pilattua jonkun ketjun. Ihan sama mikä aihe. Tää on vauvapalsta. Hoksannut että nyt tällä saa aina jonkun reagoimaan. Aivan kuin lapset tekee.
Hyvä jumala mä sain melkeen sydärin. Mulla oli jäänyt pentulive auki, mutta oli äänet pois niin en muistanut sitä ja yhtä äkkiä alkoi kuulumaan ihan hirveä vinkuminen ja ajattelin, että se on mun vanha koira!!! Juoksin koirani luokse ja olikin vaan nukkumassa ja sit tajusin, että mistä se kuuluu.