Pentulive 2024 official, bordercolliet.<3
Uusi pentulive alkaa 25.10, ja tällä kaudella pääsemme seuraamaan bordercollieiden elämää!<3 Todella fiksu ja kiinnostava rotu. Näistä pennuista tulee varmasti melkoisia viikareita. :)
Kommentit (11739)
Noi pennut on niin kauniita, eikä ihme kun äitkini on kaunotar😇
Tämä vuosi on ollu erilainen kun tässä on ollut koko perhe. Voi olla vaikea löytää toista perheliveä. Aika erikoinen tiimi kaiken kaikkiaan. En oikein edes ymmärrä miten hoisivat tämän noin pienen lapsen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä vuosi on ollu erilainen kun tässä on ollut koko perhe. Voi olla vaikea löytää toista perheliveä. Aika erikoinen tiimi kaiken kaikkiaan. En oikein edes ymmärrä miten hoisivat tämän noin pienen lapsen kanssa.
Paras kausi heittämällä. Koko perhe on antanut itsestään meille valtavasti ja tuonut hyvää mieltä.
Juu vaikea on tästä parantaa :D
Vierailija kirjoitti:
Onko kenelläkään koiraa joka paimentaisi, työkseen tai harrastuksena?
Sakemannia opetetaan olemaan avuksi nautojen kanssa, mutta mutta tekeekö työtä vai leikkii niiden kanssa 🤷 Vielä nuori ja huima. Illalla bailataan 😀
Voisiko Herra HM pikkuisen siirtyä? Sulla on nätti paita, mutta silti.
Noiden tummanruskeiden pentujen turkki on näyttänyt nyt pentuna ihan samettiselta kuvassa.
Vierailija kirjoitti:
Noiden tummanruskeiden pentujen turkki on näyttänyt nyt pentuna ihan samettiselta kuvassa.
Samaa olen katsonut.
Mulla on varmaan dementia kun en muista missään julkisessa chatissa ketään pentua kehutun koko ajan 😂
Vierailija kirjoitti:
Voisiko Herra HM pikkuisen siirtyä? Sulla on nätti paita, mutta silti.
Makuasia jos haluaa mieluummin katsoa ihmisen selkää kuin pentuja 👍
Vierailija kirjoitti:
Mulla on varmaan dementia kun en muista missään julkisessa chatissa ketään pentua kehutun koko ajan 😂
Minä muistan oikeastaan vaan Salamasta puhutun chatin aikaan ja silloinhan oli just kyse huolesta onko kaikki hyvin.
Taisi olla taas ovelasti kehuun kääritty keksitty moite
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä muistan oikeastaan vaan Salamasta puhutun chatin aikaan ja silloinhan oli just kyse huolesta onko kaikki hyvin.
Taisi olla taas ovelasti kehuun kääritty keksitty moite
Kulo kulo kulo kulo kulo on ihana ja paras. Ja juuri puhuivat ikävästi jostain pennusta ja totesivat, että kai se sitten terve on, kun testit meni läpi. Uskaltaakohan kukaan ostaa, jos jo pienenä pentuna on kasvattajan mielestä mielisairas.
On mukava että jokainen pentulive on ollut erilainen. Ensimmäinen oli hyvä avaus ja hyvä lähtö. Jokaisella on ollut omat juttunsa, satuja, hierontaa, tarinoita, jne jne, joissain vaiheessa en kyllä enää muista kuka teki mitä mutta kaikki kasvattajat ovat näyttäneet miten vastuullinen kasvattaja hoitaa pennut ja emon. Tästä vuodesta jää varmaan mieleen että kymmenen pentua on aika show, onnittelut hyvistä hermoista hovin työntekijöille.
Pakko nostaa olematonta hattua ja kiittää näitä Neljän vuoden aikana olleita kasvattajia, kiitos päästämisestä teidän kotiin.
Kaikki katsoneena suosikkejani ovat tämä vuosi kokonaisuudessaan ja viime vuosi kasvattajan, sekä tietysti whippettien takia. Ylen tiimillä sen sijaan viime vuonna oli liikaa intopiukeutta ja järjestettyä tivolia joka oli täysin turhaa.
Joku pennuista esittelee kovasti laulutaitojaan. Toivoa sopii, ettei tulevalla perheellä ole seinänaapureita jos ahkerasti jatkaa tuota harrastustaan.
Vierailija kirjoitti:
Joku pennuista esittelee kovasti laulutaitojaan. Toivoa sopii, ettei tulevalla perheellä ole seinänaapureita jos ahkerasti jatkaa tuota harrastustaan.
Miten nuo muut pennut kykenee vaan rauhassa nukkumaan vaikka yksi metelöi? Ainakin ovat tottuneet koviinkin ääniin nukkuessaan.
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti se on Rusko. Hän on pennuista äänekkäin ja lempinimeltään pillipiipari.
Vierailija kirjoitti:
On mukava että jokainen pentulive on ollut erilainen. Ensimmäinen oli hyvä avaus ja hyvä lähtö. Jokaisella on ollut omat juttunsa, satuja, hierontaa, tarinoita, jne jne, joissain vaiheessa en kyllä enää muista kuka teki mitä mutta kaikki kasvattajat ovat näyttäneet miten vastuullinen kasvattaja hoitaa pennut ja emon. Tästä vuodesta jää varmaan mieleen että kymmenen pentua on aika show, onnittelut hyvistä hermoista hovin työntekijöille.
Pakko nostaa olematonta hattua ja kiittää näitä Neljän vuoden aikana olleita kasvattajia, kiitos päästämisestä teidän kotiin.
Minä olen kolme vuotta seurannut ja tosi ihania on olleet kaikki nää kasvattajat. Lempeitä, rauhallisia, pitkäpinnaisia ja jaksaneet venyä myös aika hulluihinkin odotuksiin. Ja kaikista on tullut läpi että rakastavat koiriaan.
Missä ovat muut pennut? Avasin vasta kanavan.
Ylen uusimassa klipissä kohdassa n. -21s: Rusko pudistelee päätään ja näyttää siltä, et miettii mielessään hitto, mitä penskoja. 😂
Ennen nukkumaanmenoa laski kaikki pennut ja yks oli hukassa. Minusta näytti että laitto taskulampun päälle tai sit muuten hokas, että pallomeressä onkin kaks pentua eikä yks. Kävi kaikille sanomassa hyvää yötä, mutta ei huomannut sillon kun yhden pennun siellä :D