Pentulive 2024 official, bordercolliet.<3
Uusi pentulive alkaa 25.10, ja tällä kaudella pääsemme seuraamaan bordercollieiden elämää!<3 Todella fiksu ja kiinnostava rotu. Näistä pennuista tulee varmasti melkoisia viikareita. :)
Kommentit (11739)
Vierailija kirjoitti:
Hyvä jumala mä sain melkeen sydärin. Mulla oli jäänyt pentulive auki, mutta oli äänet pois niin en muistanut sitä ja yhtä äkkiä alkoi kuulumaan ihan hirveä vinkuminen ja ajattelin, että se on mun vanha koira!!! Juoksin koirani luokse ja olikin vaan nukkumassa ja sit tajusin, että mistä se kuuluu.
Hah. Mulle kävi yksi päivä kun olin bussissa niin ajattelin vilkaista pentuliveen. Oli vahingossa äänet täysillä ja laatikossa oli aikamoinen melske ja tappelu just silloin. Onneksi äkkiä sain äänet puhelimesta pois mutta yksi mies vähän kääntyi kysyvän oloisena.
Vierailija kirjoitti:
Tänään pentudisco! 🎵🎶
No niin on. Harmittaa, etten näe kun on aiemmin sovittu iltameno tänään.
Hämy on aika vahva kun vetää yksin kahta vastaa sitä sinistä lelua . Kun Hämy veti sinisen pedin patjan päälle oli Välkeen kanssa kiva tuijotus hetki .On nämä pennut niin ihania ja toimia on hauska seurata . Mahtaa kasvattaja perheessä tulla hiljaista pentueen lähdettyä.Mukavaa seurata ja kiva perhe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään pentudisco! 🎵🎶
No niin on. Harmittaa, etten näe kun on aiemmin sovittu iltameno tänään.
Sama. Mutta ehdin kyllä nähdä kelauksella.
Nyt kun on ollut uutisia taistelukoirista, että niitä adoptoidaan maista, jossa ne ovat kiellettyjä, niin tuli mieleen, että minkälainen olis taistelukoira pentulive. Ovatko nekin yhtä suloisia pentuna vai joko niistä silloin näkee enemmän agressiota eikä pelkkää suloista pentupainia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hovimestarin naama näkyi kauempaa siellä lääkärillä kun piti vauvaa. Olikin yllättävän komea!
Entäs se ääni! Voihan kurr-nau 😋 eiku 🤫🤐
Olin kovin yllättynyt, kun hovimestarin kasvot näkyivät aiemmin pentulaatikossa, kun sain aiemmin sellaisen mielikuvan hänestä, pelkän äänen perusteella, että hän olisi silmälasipäinen ja ohuttukkainen. Hieman vanhempi mies. Aika hassua, mutta hän esiintyy useasti laatikossa, niin kyllä siitä saa ajatella myös. Niii...in.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun on ollut uutisia taistelukoirista, että niitä adoptoidaan maista, jossa ne ovat kiellettyjä, niin tuli mieleen, että minkälainen olis taistelukoira pentulive. Ovatko nekin yhtä suloisia pentuna vai joko niistä silloin näkee enemmän agressiota eikä pelkkää suloista pentupainia.
Joo näin tuon uutisen. Onhan ne varmaan pentuna suloisia nekin. Voivat kyllä olla ärhäköitä jo silloinkin.
Tää on kyllä asia missä mulla on hyvin vankka mielipide. Taistelukoirarodut pitäisi kieltää ehdottomasti.
Koiran vika ei ole sekään että ihminen on jalostanut niihin sellaiset ominaisuudet.
Mutta kun rotuja on paljon niin minulle ei mene läpi mikään selitys miksi tälläistä rotua ei voi kieltää kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on varmaan dementia kun en muista missään julkisessa chatissa ketään pentua kehutun koko ajan 😂
Minä muistan oikeastaan vaan Salamasta puhutun chatin aikaan ja silloinhan oli just kyse huolesta onko kaikki hyvin.
Taisi olla taas ovelasti kehuun kääritty keksitty moite
Kulo kulo kulo kulo kulo on ihana ja paras. Ja juuri puhuivat ikävästi jostain pennusta ja totesivat, että kai se sitten terve on, kun testit meni läpi. Uskaltaakohan kukaan ostaa, jos jo pienenä pentuna on kasvattajan mielestä mielisairas.
höpöhöpö.
katsoin liveä takaisinkelauksen avulla jostain kello 7 kirjoituksesi hetkeen eikä mitään tuollaista puhuttu.
Vierailija kirjoitti:
10.05 Rusko, Upea Ulvoja
tai siis luulen,e ttä tuo on rusko
Huomaa, että joku/jotkut yrittää koko ajan viedä keskustelua sivuraiteille. Tämä on keskustelu pennuista! Itse en edes käy muissa keskusteluissa enää täällä av:lla, koska haluan lukea keskustelua pelkästään jostain hyvästä aiheesta eli tällä hetkellä koirista. Voisitteko mennä niihin muihin ketjuihin, jos pennuista keskustelu ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä jumala mä sain melkeen sydärin. Mulla oli jäänyt pentulive auki, mutta oli äänet pois niin en muistanut sitä ja yhtä äkkiä alkoi kuulumaan ihan hirveä vinkuminen ja ajattelin, että se on mun vanha koira!!! Juoksin koirani luokse ja olikin vaan nukkumassa ja sit tajusin, että mistä se kuuluu.
😂😂😂😂
Mulla sama kun olin ihan yksin kotona. Olin tiskannut ja järjestelin ja putsasin keittiössa paikkoja, ihanan hiljaista koko huushollissa. Yhtäkkiä miehen äänellä ruvetaan porisemaan mitälie, en enää muista. Säikähdin ihan hitokseen 😯😯 Huomasin sitten että pentulive kun pennut rupes vinkumaan. 😁😁
Aina pitäis joku sulkea live tai laittaa äänettömäksi omasta laitteesta ettei tule ylläripylläitä joihin voi vaikka pökertyä 😂😂
Vierailija kirjoitti:
Ois mielenkiintosta, mutta en usko, että yle uskaltaisi tehdä vaikka staffeista tai amstaffeista. Pentuna ovat söpöjä myös, mutta heillä (ja monilla muilla roduilla) esiintyy erityisesti uroksilla dominanssia jo pentuina. Saattavat siis ärhäkämmin puolustaa/vartioida omaa ruokaa/lelua mitä lähemmäksi sitä kahdeksaa viikkoa tullaan.
Musta ois kiva nähdä pentulive rotikoista tai belgianpaimenkoirista, mutta eiköhän jollain tossurodulla (jotka on ihania!) mennä taas. Tai sit tulee se kissalive, mutta siinä ei ole kauheasti katsomista vaikka kissatkin on ihania.
Vierailija kirjoitti:
Huomaa, että joku/jotkut yrittää koko ajan viedä keskustelua sivuraiteille. Tämä on keskustelu pennuista! Itse en edes käy muissa keskusteluissa enää täällä av:lla, koska haluan lukea keskustelua pelkästään jostain hyvästä aiheesta eli tällä hetkellä koirista. Voisitteko mennä niihin muihin ketjuihin, jos pennuista keskustelu ei kiinnosta.
Kun ihmiset ei vastaa niihin niin se sammuu.
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulosta kivalta. Meniskö pennut edes kaupaksi? Tuskin kovin haluttuja.
Taistelukoirista olen samaa mieltä kuin tuolla edellä. Ehdottomasti kieltoon ne rodut
Kaikki lyttykuonorodut pitäisi kieltää, miten kukaan voi pitää sitä söpönä kun se lyttykuono on suoraan sairauden merkki. Vai onko joku nähnyt lyttykuonoista sutta.
Pahinta on jos tälläinen taistelukoirarotuinen koira on pelokas ja arka. Sillä kun on geeneihinn jalostettu ominaisuus joko tappaa tai tulla tapetuksi. Hyvin kiltiltä vaikuttava tälläinen koira voi aivan yllättäin kokiessaan uhkaa hyökätä. Ja se ei lopeta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku pennuista esittelee kovasti laulutaitojaan. Toivoa sopii, ettei tulevalla perheellä ole seinänaapureita jos ahkerasti jatkaa tuota harrastustaan.
Miten nuo muut pennut kykenee vaan rauhassa nukkumaan vaikka yksi metelöi? Ainakin ovat tottuneet koviinkin ääniin nukkuessaan.
Hämmästyttävää sekin, miten kaikki pennut kuitenkin johonkin ihan vaimeisiinkin ääniin tmv. yleensä havahtuu vaikka syvästä unestakin täysin yhdenaikaisesti, kuten tänään klo 11.