Pentulive 2024 official, bordercolliet.<3
Uusi pentulive alkaa 25.10, ja tällä kaudella pääsemme seuraamaan bordercollieiden elämää!<3 Todella fiksu ja kiinnostava rotu. Näistä pennuista tulee varmasti melkoisia viikareita. :)
Kommentit (11739)
Vierailija kirjoitti:
Tuleekohan tällä viikolla pentujen allasbileet? Hoviväki hieman puhui siihen suuntaan. 🛁🐬
Nämä pennut ovat sellaisia rohkelikkoja että suurin osa juoksisi varmaan heti kohta uimaan koiraa 🐕 🏊 🐕
Onko näillä bordercollieilla jotain rotuun liittyviä yleisiä saurauksia jalostuksen vuoksi? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Tuleekohan tällä viikolla pentujen allasbileet? Hoviväki hieman puhui siihen suuntaan. 🛁🐬
Tulispa. Haluun nähdä kuka on uimari ja kuka sanoo, että ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
No niin lapsukaiset, eipäs tapella, antaa pentujen hoitaa rähinähommat. Keskittäkääpä mielenkiintonne vaikka tuohon
"Pentuekirja kaipaa apuanne millaisia vahvuuksia ja hyviä ominaisuuksia olet huomannut pennuissa?
Mihin nuo kirjoitetaan. Mulla ei auennut mitään kohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Oliko joku vuosi jokin pentudisco? Ekaa kertaa katson tänä vuonna tätä.
On ollut kahtena edellisenä
Vierailija kirjoitti:
Kipinän korvat on söpöimmät!<3 melkeen pystyt, mutta n. sentti-kaks lurppana :D muilla on aikalailla luppakorvat?
Katoin kaikki nyt läpi ja joo kipinä on ainoa ns pystykorva
Vierailija kirjoitti:
20.38 välkkeen ergonominen syömisasento. Syö eka luuta niinku normaalit koirat ja sitten päättää vääntää niskansa :D
On hyvä venytellä niskoja ettei jäykisty kokonaan 😁
Vierailija kirjoitti:
Viime vuonna ainakin oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin lapsukaiset, eipäs tapella, antaa pentujen hoitaa rähinähommat. Keskittäkääpä mielenkiintonne vaikka tuohon
"Pentuekirja kaipaa apuanne millaisia vahvuuksia ja hyviä ominaisuuksia olet huomannut pennuissa?
Kyllä pitäisi aueta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime vuonna ainakin oli.
Oli toissa vuonnakin. Muistan Pikin kun se tanssitti sitä pehmolelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä laite sulla on?
Mulla on läppäri nyt ja pennun nimen alla on "laatikko" niin laita kohdistin siihen klikkaa ja voit kirjoittaa ominaisuudet ja vahvuudet.
Jos kännyllä niin joku muu varmaan auttaa.
Vahvuudet? Hyvät hampaat, hyvä puruvoima ja ahkera hampaiden käyttö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä laite sulla on?
Mulla on läppäri nyt ja pennun nimen alla on "laatikko" niin laita kohdistin siihen klikkaa ja voit kirjoittaa ominaisuudet ja vahvuudet.
Jos kännyllä niin joku muu varmaan auttaa.
No olen nyt kännykällä. Ehkä se jotenkin aukee. En nyt vielä ole miettinyt niitä vahvuuksiakaan valmiiksi 😀
Vierailija kirjoitti:
13:29 hovineito rapsuttelee Pilkettä ja sanoo parin viikon päästä te ette enää asu täällä te, te asutte ihan jossain ihan muualla. Pilkekin asuu. Te saatte uusia ystäviä..
No niin, jo tämä alkoi itkettämään! Ai kauheeta sitä päivää kun live loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Vahvuudet? Hyvät hampaat, hyvä puruvoima ja ahkera hampaiden käyttö.
Vetää kaveria hännästä pitkän matkaa, erinomainen rähinäpainissa ja tanssii pyörien patja pään päällä.
Tänään meinasi kahvit purskahtaa rinnuksille kun Hovineito parahti "senkin siat" kun joutui pentuhyökkäyksen kohteeksi 😂
Näytetäänköhän huominen pentutestaus. Ehkä ei. Eihän siellä voi mitään kamera miehiä olla. Pennuthan häiriintyisi. Mutta kuullaankohan edes tulokset
Vierailija kirjoitti:
Näytetäänköhän huominen pentutestaus. Ehkä ei. Eihän siellä voi mitään kamera miehiä olla. Pennuthan häiriintyisi. Mutta kuullaankohan edes tulokset
Jos tulee tulos et kaikilla on ADHD 🤯
Puhukaa kakasta, niin ei tule riitaa.
20.38 välkkeen ergonominen syömisasento. Syö eka luuta niinku normaalit koirat ja sitten päättää vääntää niskansa :D