Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pentulive 2024 official, bordercolliet.<3

Vierailija
01.10.2024 |

Uusi pentulive alkaa 25.10, ja tällä kaudella pääsemme seuraamaan bordercollieiden elämää!<3 Todella fiksu ja kiinnostava rotu. Näistä pennuista tulee varmasti melkoisia viikareita. :)

Kommentit (11739)

Vierailija
7401/11739 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä siellä nyt on tapahtunut. Oon vasta metrossa.

Niille tuli iltavilli :D

Vierailija
7402/11739 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli menoa ja meininkiä kun muksuja punnittiin ja madotettiin, Hovineito yritti siivota ja muutenkin pennuilla oli terminaattori- ja duracell-pupuvaihe päällä. Hovimestarinkin naama vilahti :) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7403/11739 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin yöllä unta säteestä (muistaakseni kyseinen koiranpentu oli säde, kuitenkin joku noista ruskeista). Siinä kerrottiin, että pentutestien jälkeen ja lisäksi tieto ja kokemus säteen olemuksesta, niin tulivat siihen johtopäätökseen, että säteen pitää päästä kotiin, jossa on myös toinen koira. Ei pärjäisi yksin kotona ja ahdistuisi.

On vissiin tullut katseltua hiukka liikaa pentuliveä, kun tulee uniinkin :D

Vierailija
7404/11739 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko pennuille vielä vierailuja jonnekin?

Vierailija
7405/11739 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua niin säälittää kun pentujen vesikippo on tyhjänä päivittäin ja nytkin nuolevat raasut tyhjää kuppia :(

Vierailija
7406/11739 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pentuliveä katsellessa on jo joitakin päiviä ollut fiilis, että loppu häämöttää niin että tullut olo kuin pennut olisi vain odotushuoneessa eikä ole tavallaan yhtä rentoa katsella kuin ennen. 🤔

Vierailija
7407/11739 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipinän leikkihetkiä n klo 21.01-21.03 ja klo 21.07-21.08.

Vierailija
7408/11739 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa jätettäisiin ihmisten ulkonäön arvostelut pois.

Vierailija
7409/11739 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua niin säälittää kun pentujen vesikippo on tyhjänä päivittäin ja nytkin nuolevat raasut tyhjää kuppia :(

Niin, luulisi yhden kupin olevan liian pieni 10:lle pennulle.

Vierailija
7410/11739 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä vesihomma on kyllä huonosti hoidettu, täytyy myöntää.. olisi hyvä olla vaikka joka nurkassa ISO vesiastia, ettei se pääsisi missään vaiheessa loppumaan. Riehuvilla pennuilla tulee herkästi jano ja nyt kun ovat oppineet vedenjuonnin, niin ikävää kun sitä ei ole läheskään aina saatavilla.

Vierailija
7411/11739 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee Kipinästä mieleen Faline, Bambin lapsuudenystävä Disneyn piirretyssä. Sinisilmät ja pilkut ja kaikki.

Vierailija
7412/11739 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö noi pikku apinat väsy ikinä? 😂 

Pitää harjotella joulua varten, että on varmasti äksöniä. Luoja varjele uusien kotien joulukuusia, jouluvaloja ja jouluruokia.

Vierailija
7413/11739 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä vesihomma on kyllä huonosti hoidettu, täytyy myöntää.. olisi hyvä olla vaikka joka nurkassa ISO vesiastia, ettei se pääsisi missään vaiheessa loppumaan. Riehuvilla pennuilla tulee herkästi jano ja nyt kun ovat oppineet vedenjuonnin, niin ikävää kun sitä ei ole läheskään aina saatavilla.

Kyllä sieltä usein latkimista kuuluu. 

Vierailija
7414/11739 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipinän korvat on söpöimmät!<3 melkeen pystyt, mutta n. sentti-kaks lurppana :D muilla on aikalailla luppakorvat?

Vierailija
7415/11739 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Välke kyllä näyttää aika laihalta reppanalta. Hovineito sanoi, että kun se syö niin vähän. Onhan se vähän hidas, eikä syö kauan, kun muut asiat kiinnostaa enemmän, mutta varmaan voisi jotain yksityissyöttöä harkita.

Vierailija
7416/11739 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vesi ei saisi päästä koskaan loppumaan ja nyt se loppuu päivittäin useita kertoja. Ei sillä oo väliä jos usein kuuluukin latkimista. Latkimista pitäisi kuulua aina silloin kuin pennuilla on jano.

Vierailija
7417/11739 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko pennuille vielä vierailuja jonnekin?

Huomenna menevät pentutestiin.

Vierailija
7418/11739 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vesi ei saisi päästä koskaan loppumaan ja nyt se loppuu päivittäin useita kertoja. Ei sillä oo väliä jos usein kuuluukin latkimista. Latkimista pitäisi kuulua aina silloin kuin pennuilla on jano.

Minusta siellä on ollut parikin astiaa missä on vettä. Eilen oli joku kippo jossain kulmassa mihin kamera ei nää mutta siellä tuntuivat juovan

Vierailija
7419/11739 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo Välke kyllä näyttää aika laihalta reppanalta. Hovineito sanoi, että kun se syö niin vähän. Onhan se vähän hidas, eikä syö kauan, kun muut asiat kiinnostaa enemmän, mutta varmaan voisi jotain yksityissyöttöä harkita.

Eikös se ole toiseksi isoin edelleen.

Vierailija
7420/11739 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kans harmittaa se, ettei pennuille näytä juuri olevan vettä tarjolla.

Ketju on lukittu.