Pentulive 2024 official, bordercolliet.<3
Uusi pentulive alkaa 25.10, ja tällä kaudella pääsemme seuraamaan bordercollieiden elämää!<3 Todella fiksu ja kiinnostava rotu. Näistä pennuista tulee varmasti melkoisia viikareita. :)
Kommentit (11739)
Hirrrveitä hurrrjia tappeluja!
Pennut haluaa kimppapunnituksen.
Siis meinaako ne ton tämänkin päivän käytöksen perusteella saada pennut myytyä jonnekin :D :D Ehkä olisi parempi "kamera poikki" kun eihän tollasia riiviöitä kukaan osta :D :D
Vierailija kirjoitti:
Siis meinaako ne ton tämänkin päivän käytöksen perusteella saada pennut myytyä jonnekin :D :D Ehkä olisi parempi "kamera poikki" kun eihän tollasia riiviöitä kukaan osta :D :D
😂😂 Ehkä ne hieman rauhottuu kun eivät enää asu kimppakämpässä. 😂😂
ja ylessä vielä pohdittiin, että mitä aktiviteetteja halutaan pennuille että samanlaista sirkusta kuin viime vuonna tai jotain muuta. Ei tarvittu kyllä tänä vuonna mitään erillisiä aktiviteetteja, pennut sen verran aktiivisia (klovneja), että ollaan saatu liven täydeltä olla tylsistymättä. Tämä on parasta tosi-tv:tä.
Vierailija kirjoitti:
Salama painavin! 😛
Jos tossa sekoilussa saa minkään näköisen tuloksen niin kiva!
Vierailija kirjoitti:
Aivan mieletön kausi. 😍 ihanat viikot. Piristi mun marras- ja joulukuun.
Joko tää loppuu, huomennako?
Vierailija kirjoitti:
Semmosia ne lapset ovat että porukassa meno villiintyy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko tää loppuu, huomennako?
Pakko se on tähän alkaa valmistautua jo huomenna, tai nyt. Että kestää sen itkuvirren. 🙈
Nää pikkupiraijat alkaa olla kyllä jo niin valmiita täystuhoja lähtemään omaan kotiin ja pistämään siellä palasiksi paikat (ja uuden perheen hermot). Loimu tosin vielä imettää pentuja, joten vieroitus pitäis aloittaa.
Loimu on kyllä loistava emo ja jaksanut hyvin tämän riiviölauman kanssa.
20.11(noin) välke alkaa riehua, saa oikein riiviövaihteen päälle :D :D
Eikö noi pikku apinat väsy ikinä? 😂
Kyllä uni maittaa tuon rumban jälkeen!
Mitä ihmettä siellä nyt on tapahtunut. Oon vasta metrossa.
Vierailija kirjoitti:
Nämä aktiiviset ja uteliaat pallerot ovat valmiita lähtemään syntymäkodista kohti omanlaista elämää ja kohti uusia haasteita, kohti uusia ihmisiä. Pian on seinät liian lähellä ja sisarukset tiellä.
Eivät ihan vielä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö noi pikku apinat väsy ikinä? 😂
Väsyyhän ne, ja nukahtaa niille sijoilleen vaikka kesken ruokailun pää ruokakupin päällä.