Pentulive 2024 official, bordercolliet.<3
Uusi pentulive alkaa 25.10, ja tällä kaudella pääsemme seuraamaan bordercollieiden elämää!<3 Todella fiksu ja kiinnostava rotu. Näistä pennuista tulee varmasti melkoisia viikareita. :)
Kommentit (11739)
Voi sitä riemun määrää kun pennut palaavat! 😍
hhku taisi jo pompata boksista pois, mutta jäi siihen ulkopuolelle huutelemaan hoviväen ja kadonneiden pentujen perään
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti Hehku ei ole oppinut olemaan paljoa yksin. Luultavasti jättivät sen pentu huoneeseen koska voisi protestoidessaan pistää vähän kämppää uusiksi.
Tuli niin sama mieleen. Serkun labris oli pistäny sohvan tuhannen p*llun päreiks ja repiny vielä tapettiakin. No sitä varmaan ketutti 🤭
Saattoivat myös jättää Hehkun tuonne että voivat seurata kameroista miten yksin oleminen sujuu.
Vierailija kirjoitti:
Mina olen löytänyt Oman itseni koirani kautta💜 On ollut minun lohduttajani monissa elämän vaikeissa tilanteissa. Ihmiset etsivät pyyteetöntä rakkautta ja läheisyyttä eläimistä kun maailma nyt on sellainen kuin on. Emme tahdo luopua lemmikeistämme niinkuin emme myöskään lähiomaisistamme💜 Minulle ensimmäisen koiran poismeno oli täydellinen katastrofi💜 Tällaista tunnetta on vaikea ymmärtää sellaisen jolla ei ole koskaan koiraa ollut🦮
Mulla sama, mutta elämäni ilot ovat 2 kissaa.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti Hehku ei ole oppinut olemaan paljoa yksin. Luultavasti jättivät sen pentu huoneeseen koska voisi protestoidessaan pistää vähän kämppää uusiksi.
Tai siksi, että katsojille olisi stunttikoira pentujen maailmanvalloitusretken ajaksi
Joka tapauksessa ei ne jättäisi Hehkua tuonne jos epäilisivät sen todella ahdistuvan. Tuo luultavasti on vain kiukkua kuten esim. Ruskolla tai Tuikkeella kun pitäisi päästä ulos avaraan maailmaan. Nuori koira, vilkas kuin mikä, varmaan vähän lellittykin 😉 joten ilmankos kun pitää kiukuta. Kyllä se kohta väsähtää.
Vierailija kirjoitti:
HEHKU kiukuttelee💜😂😂
Ilmiselvästi sijaistaa pillipiiparia :D
voi raukkaa, koita jaksaa, kohta ne tulee takaisin
Eikö silloin Möpsölässäkin kun pennut lähti reissuun niin lauman muut koirat siirrettiin meille seuraajille iloksi.
Ei tuo Hehku vaikuta kovin stressaantuneelta, se on vain vilkas minusta, tuo on varmaan vähän outo paikka hänelle jäädä kotivahdiksi mutta jokainen koira toimii omalla tavalla näissä tilanteissa kun jätetään yksi. Löisin vaikka vetoa että normaalisti se menee nukkumaan parhaaseen paikkaan mutta nyt ei päässytkään niin kyllähän se ärsyttää.
Minusta Hehku on aluksi aivan ihmeissään, minne pennut on kadonneet. Sitten alkoi ikävöidä ja ikävöidä mukaan. Ei tuo ole kiukkua eikä protestointia, ei ole tuhotöitä tiedossa. Voi toista, ottais nokoset siellä pehmeällä alustalla. Kyllä ne pennut takasin tulee ja sitten on juhlat!
Pennut, lapset, nuoret, kaikkihan ne välillä äksyää ja vetää itkupotkuraivareita.
Vierailija kirjoitti:
Eikö silloin Möpsölässäkin kun pennut lähti reissuun niin lauman muut koirat siirrettiin meille seuraajille iloksi.
Ei tuo Hehku vaikuta kovin stressaantuneelta, se on vain vilkas minusta, tuo on varmaan vähän outo paikka hänelle jäädä kotivahdiksi mutta jokainen koira toimii omalla tavalla näissä tilanteissa kun jätetään yksi. Löisin vaikka vetoa että normaalisti se menee nukkumaan parhaaseen paikkaan mutta nyt ei päässytkään niin kyllähän se ärsyttää.
Tästä olen samaa mieltä. Olen myös sitä mieltä että me katsojat olisimme ihan hyvin voineet katsella tyhjää pentulaatikkoa. Hehku olisi saanut koisia omalla rakkaalla pedillä.
Taikka vaikka sohvalla kuten isän labbis joka aina isän poissa olessa koisi sohvalla vaikka muuten ei saanut sillä pötkötellä. 😂
Tuleekohan se vierailu livenä vai vasta tallenteena? Turhaanko odotan kesken työpäivän? 🤭
Tulin linjoille ja kelailin taaksepäin. En ole koskaan aiemmin kuullut tuollaista koiran ääntelyä kuin vaikka 12.35.
Vierailija kirjoitti:
Tuleekohan se vierailu livenä vai vasta tallenteena? Turhaanko odotan kesken työpäivän? 🤭
Ei tule livenä.
"Seuraamme retkueen matkaa tämän päivän aikana ja julkaisemme myöhemmin tällä viikolla videon pentujen vierailusta."
Vierailija kirjoitti:
Joo se lukee että videokooste tulee myöhemmin joten kannattaa siirtyä muihin hommiin 👍
Liven voi myös sulkea ja antaa Hehkun touhuta rauhassa. Ei sillä mitään hätää ole.
Pentulaatikosta tulikin Hehkun kidutuskammio. 😬
Mina olen löytänyt Oman itseni koirani kautta💜 On ollut minun lohduttajani monissa elämän vaikeissa tilanteissa. Ihmiset etsivät pyyteetöntä rakkautta ja läheisyyttä eläimistä kun maailma nyt on sellainen kuin on. Emme tahdo luopua lemmikeistämme niinkuin emme myöskään lähiomaisistamme💜 Minulle ensimmäisen koiran poismeno oli täydellinen katastrofi💜 Tällaista tunnetta on vaikea ymmärtää sellaisen jolla ei ole koskaan koiraa ollut🦮