Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pentulive 2024 official, bordercolliet.<3

Vierailija
01.10.2024 |

Uusi pentulive alkaa 25.10, ja tällä kaudella pääsemme seuraamaan bordercollieiden elämää!<3 Todella fiksu ja kiinnostava rotu. Näistä pennuista tulee varmasti melkoisia viikareita. :)

Kommentit (11739)

Vierailija
5981/11739 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehku taitaa olla muualla kuin pentulaatikossa. Haukku kuuluu vaimeana. 

Vierailija
5982/11739 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🐕💩

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5983/11739 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmeisesti ovat jossain sairaalassa tai tk:ssa tai hoitolaitoksessa, koska osa ihmisistä on sairaalavaatteet päällä ja ranneke ranteessa. välillä näkyy siinä pentuliven oikeassa alalaidassa livekuvaa, ääni tosin puuttuu

Vierailija
5984/11739 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pissit tehdään hienosti matolle :D

Vierailija
5985/11739 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loimukin siellä ihan innoissaan hakemassa rapsutuksia häntä heiluen

Vierailija
5986/11739 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

salamakin oikein reippaasti näyttää siellä osallistuvn

Vierailija
5987/11739 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt tuli itku 😭

Iäkäs tätini on hoivakodissa, kärsii yksinäisyydestä ja kaipaa seuraa, mutta kukaan ei vaivaudu käymään katsomassa kuin minä pari kertaa kk, vaikka meitä serkkuja asuu lähempänä kuin minä. Koiranpentu sylissä, hetken autuus ja ilo 😭

mikset laita vaikka faceen ilmoitusta, että etsit vapaaehtoista kaverikoiraa käymään vaikka kerran viikossa hoivakodin asukkaan luona ilostuttamassa päivää

Vierailija
5988/11739 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loimukin relaa ja istuu muinamammona soffalla. 🙃😁

Vierailija
5989/11739 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loimukin relaa ja istuu muinamammona soffalla. 🙃😁

muinamammoina 🙃

Vierailija
5990/11739 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt tuli itku 😭

Iäkäs tätini on hoivakodissa, kärsii yksinäisyydestä ja kaipaa seuraa, mutta kukaan ei vaivaudu käymään katsomassa kuin minä pari kertaa kk, vaikka meitä serkkuja asuu lähempänä kuin minä. Koiranpentu sylissä, hetken autuus ja ilo 😭

mikset laita vaikka faceen ilmoitusta, että etsit vapaaehtoista kaverikoiraa käymään vaikka kerran viikossa hoivakodin asukkaan luona ilostuttamassa päivää

En tiedä sallittaisiko tätini osastolla koiria tai kissoja kun kysymyksessä on ns. täyden palvelun osasto jossa kaikkein huonokuntoisempia asukkaita. Täytyypä kysäistä, vaikka tätini juurikin tarvitsisi pyörätuolissa ulkoiluttajaa, käyttämään wc:ssä ja avustamaan ruokailussa, sekä ennen kaikkea juttuseuraa kun osaston muista asukeista ei siihen ole. Tätini on terävä-älyinen, mutta käytännössä liikuntakyvytön eli kärsii yksinäisyydestä. Siksi tuo vanhusten luona vierailu herkisti niin kovin. 

Vierailija
5991/11739 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt tuli itku 😭

En tiedä sallittaisiko tätini osastolla koiria tai kissoja kun kysymyksessä on ns. täyden palvelun osasto jossa kaikkein huonokuntoisempia asukkaita. Täytyypä kysäistä, vaikka tätini juurikin tarvitsisi pyörätuolissa ulkoiluttajaa, käyttämään wc:ssä ja avustamaan ruokailussa, sekä ennen kaikkea juttuseuraa kun osaston muista asukeista ei siihen ole. Tätini on terävä-älyinen,

Vapaa-ehtoistoiminnasta voisi löytyä myös ulkoiluttaja.

Vierailija
5992/11739 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että vanhukset saa nauttia pennuista ihan livenä, tippa tuli linssiin. Jos olisin itse tuolla, itkisin kyllä ilosta. 

Vierailija
5993/11739 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yllättynyt pätkän perusteella, että pennut oli rauhallisesti sylissä häsläämättä, muutoin viipottivat lattioilla ja reippaina ottivat tilan haltuun. Ihan täydelliseltä näytti. 👍🏻

Vierailija
5994/11739 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tultiinko kotiin? 

Vierailija
5995/11739 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt tuli itku 😭

En tiedä sallittaisiko tätini osastolla koiria tai kissoja kun kysymyksessä on ns. täyden palvelun osasto jossa kaikkein huonokuntoisempia asukkaita. Täytyypä kysäistä, vaikka tätini juurikin tarvitsisi pyörätuolissa ulkoiluttajaa, käyttämään wc:ssä ja avustamaan ruokailussa, sekä ennen kaikkea juttuseuraa kun osaston muista asukeista ei siihen ole. Tätini on terävä-älyinen,

no jos löytyisi pyörätuolissa ulkoiluttaja, jolla olisi myös koira, niin siinä saisi sitten kaksi kärpästä yhdellä iskulla. voisivat tavat ulkona, jos ei osastolla saa

Vierailija
5996/11739 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yllättynyt pätkän perusteella, että pennut oli rauhallisesti sylissä häsläämättä, muutoin viipottivat lattioilla ja reippaina ottivat tilan haltuun. Ihan täydelliseltä näytti. 👍🏻

eivätkä pureskelleet vierait ihmisiä yhtä autuaasti ja suurella innolla kuin hoviväkeä ja pentuboksissa vierailijoita

Vierailija
5997/11739 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

salamakin oikein reippaasti näyttää siellä osallistuvn

Koiran aika on toinen kuin ihmisen. Ihmisen oari päivää on koiran ajassa monta viikkoa, joten kehitystä voi tapahtua. Kun saa vielä käpertyä sikiöasentoon kupissa 😍

Vierailija
5998/11739 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaahtoisia auttajia on tosi vähän, eikä pienil paikkakunnil senkään vertaa. Tuhannet vanhukset ja vammaiset on yksinäisii ja iliman pienintäkää appuu. Miun miehen ukin luona kotihoito kävi kerran päiväs, anto lääkkeet ja kysy ootko syöny (ruoka tul valmiina). Vanhuksel ei riitä kerran päiväs 15 minsaa! Sama hänelläki eli nuorempoo sukuu oli iha naapurissaki, mutta kai ol liian raskasta käyvä vierailul. Sitte ku sattu vahinko, pappa kaatu ja mursi jalakasa, ei sairaalakeikan jälkeen suanu yhtään lissee appuu kotihoijon tai sukulaisten puolesta. Ei auttanu ku lähtee hoitolaitokseen jossa kuihtu hyvin pian, vaik ikäisekseen perusterve ukko oli. RIP. Myöki asutaan kaukana, toisel puolel Suomee eli se meijä antama apu oli vähäistä. Mäni ohikseks. Anteeks, mut tavallaan soppii tän päivän teemaan. 

Vierailija
5999/11739 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti Hehku ei ole oppinut olemaan paljoa yksin. Luultavasti jättivät sen pentu huoneeseen koska voisi protestoidessaan pistää vähän kämppää uusiksi.

Tuli niin sama mieleen. Serkun labris oli pistäny sohvan tuhannen p*llun päreiks ja repiny vielä tapettiakin. No sitä varmaan ketutti 🤭

Vanki puree tietä ulos kun ei ole oppinut että koti on paras paikka, yksinkin.

Vierailija
6000/11739 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ihanaa! Pennut on ilmeisesti palvelutalossa.<3

Hyvä kohde valittu jälleen. Tiedän muuten yhden koiran, joka käy joka viikko muutaman tunnin vanhainkodissa piristämässä vanhuksia.

Jonkun työssä käyvän koira voisi olla päivähoidossa laitoksessa. 

Ketju on lukittu.