Pentulive 2024 official, bordercolliet.<3
Uusi pentulive alkaa 25.10, ja tällä kaudella pääsemme seuraamaan bordercollieiden elämää!<3 Todella fiksu ja kiinnostava rotu. Näistä pennuista tulee varmasti melkoisia viikareita. :)
Kommentit (11739)
Kaikki nyt ihailee tätä Hehkua ja onhan se kaunis ja hauska koira. Mutta jos minun pitäisi valita Loimun ja Hehkun välillä niin kyllä ehdottomasti ottaisin Loimun. Tai siis Loimun tyyppisen koiran. Varmaankin hyvin paljon helpompi tapaus ja silti hyvin aktiivinen. Veikkaan myös että Loimu on rohkeampi.
Kinuski-, suklaa- ja salmiakkipennut. 🤩 Ja spesiaalina lakritsijäätelö-Välke.
Hehku on hauska, Loimu on sielukas.
Vierailija kirjoitti:
Kinuski-, suklaa- ja salmiakkipennut. 🤩 Ja spesiaalina lakritsijäätelö-Välke.
Hauska luonnehdinta!😄
Vierailija kirjoitti:
Hehku on hyvä Nukkumatti🥰
Mahtava koiruli on myös Loimun lisäksi...
Tää on niin totta. Yllättävän kauan pennut oli energisiä ja levottomia, kunnes Hehku väsytti ne.
HEHKU teki taas tänäänkin koko Suomen kansan ILOISEKSI🐕🦺😄😄😄
Vierailija kirjoitti:
Kaikki nyt ihailee tätä Hehkua ja onhan se kaunis ja hauska koira. Mutta jos minun pitäisi valita Loimun ja Hehkun välillä niin kyllä ehdottomasti ottaisin Loimun. Tai siis Loimun tyyppisen koiran. Varmaankin hyvin paljon helpompi tapaus ja silti hyvin aktiivinen. Veikkaan myös että Loimu on rohkeampi.
Saattaa Hehkukin rauhoittua kun ikää tulee. Tai sitten ei. Molemmat on kivoja koiria siitä, että eivät ole kovia haukkumaan. Eivät taida haukkua koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saattaa Hehkukin rauhoittua kun ikää tulee. Tai sitten ei. Molemmat on kivoja koiria siitä, että eivät ole kovia haukkumaan. Eivät taida haukkua koskaan.
Kyllä Hehku haukkuu. On kuulunut montakin kertaa ja hovineito on sanonut että vieraan tullessa saattaa haukkua pitkäänkin. Muistaakseni liittyi siihen että Hehkussa on vähän arkuutta uusiin asioihin.
Siirtäisivät pois tuon lelutelineen. Ei näytä kiinnostavan pentuja ja on näkymäesteenä muutenkin
Olispa Hehku joskus Pentulivessä, jos siis teetetään pennut.
Hienoa katsottavaa Hehkun "hymy" ja salamaakin nopeammat liikkeet.
Vierailija kirjoitti:
Olispa Hehku joskus Pentulivessä, jos siis teetetään pennut.
Hienoa katsottavaa Hehkun "hymy" ja salamaakin nopeammat liikkeet.
Tuskinpa on.
Monelta Hehku ilopilleri oli paikalla?
Minä heräsin vasta äsken kun taas oli yömigreeni. Saako sanoa rumasti? Voi prkles.
Vierailija kirjoitti:
Minkä rotuinen Hehku on? Niin leikkisä tättähäärä ja söpöt korvatupsutkin
Pyreneittenpaimenkoira. Katsoin Googlesta kuvahaulla, ja niitähän on kaiken värisiä ja turkkienkin "valikoima" runsas. Hehku on upea kiiltäväturkkinen kaunotar!
11.40 Kipinä senior tuli käymään 💕
Hehku on just hyvä leikkikaveri näille 5-viikkoisille. Pennut kasvaa, taidot kehittyy joka päivä, energiaa on jo nyt valtavasti ja vauhti todellakin vain kiihtyy. Hehku vaikuttaa rajulta riehuessaan pentujen seassa, mutta se ottaa todella kauniisti huomioon pienet pennut. Loimu-emon jaksamisen ja palautumisen kannalta loistavaa, että perheessä on toinen koira opettamassa koiran elämää. Ja pikku-ihmisellä Trubaduurilla on myös tärkeä rooli pentujen kasvattamisessa.
Mä luulen, että kolmen viikon päästä Hehkukin on rättiväsynyt kymmenen pennun leikittämiseen ja sekin haluaa nauttia rauhallisemmasta joulusta.
Hovimestari esitteli meille ns. rekkamiehen hymyä. 🤭
Vierailija kirjoitti:
Minä heräsin vasta äsken kun taas oli yömigreeni. Saako sanoa rumasti? Voi prkles.
Se oli klo 10 tienoilla, noin 9.50 - 10.20. Hehku oli aika pitkään pentujen kanssa, välillä kävi laatikon ulkopuolella.
Vierailija kirjoitti:
Joskus 9.50 alkaen.
Vierailija kirjoitti:
11.40 Kipinä senior tuli käymään 💕
Onko hän pyreneittenpaimenkoira?
Olipa vilkas aamurupeama. Siivousta ja vauva taputteli pentuja nenälle ja Hehku riekkumassa:)