Pentulive 2024 official, bordercolliet.<3
Uusi pentulive alkaa 25.10, ja tällä kaudella pääsemme seuraamaan bordercollieiden elämää!<3 Todella fiksu ja kiinnostava rotu. Näistä pennuista tulee varmasti melkoisia viikareita. :)
Kommentit (11739)
Ei pentusten kakka nyt niin yököttävää voi olla. Puhdas kakka. Eipä omillakaan vessa-asioilla yökätä.
Vierailija kirjoitti:
Voikohan sosiaalistaa eri eläimiin, kissoihin, kaneihin, myyriin niin etteivät miellä niitä saaliiksi ja lähde aina perään? Eivätkä syö mitä kiinni saavat. Jos siis ei ole tarkoitus metsästävää koiraa.
Riippuu varmaan aika paljon rodusta. Kuinka paljon rodulla metsästysviettiä.
Kyllähän moni koira ja kissa esim on ylimpiä ystäviä jos esim pentuna kasvavat yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Mika Aaltola taas äänessä.
Ei pysty kuunnella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mika Aaltola taas äänessä.
Ei pysty kuunnella
Koko kolmikkoa.
Mörssäri taas siirtyi paremmille apajille takapäähän suuttumille.
Pienin kyykkäs käytännössä suoraan Loimun suuhun💩
Olipa se lapsi nätisti koko ajan vaikka varmaan jo uniaikakin alkaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Hoviväen lapsi on selvä koleerikko. Koko ajan kitisee.
Ei kitissyt yhtään nyt. Sinä sen sijaan kitiset 😂
OLiko jaikkipennuy yhtä lukuun ottamatta jo saavuttaneet kilon painon?
Noista raketti peloista kun puhuttiin. Mun siskon koira oli todella rakettipelkoinen ja uusi vuosi oli kärsimystä. No se sai kyllä lääkettäkin
Mutta minusta sisko pahensi sitä asiaa vielä sillä koska hän reagoi itsekkin vahvasti ja käyttäytyi ihan ylisuojelevasti. Koirahan ymmärsi sen varmaan että emännälläkin on nyt hätä ja tässä pitää tosiaan pelätä.
Vierailija kirjoitti:
Kohta Pentuliven chat. Odotettavissa ainakin seuraavat kysymykset: Minkä rotuisia koiria ne ovat? Minkä ikäinen Loimu on? Ovatko pentujen silmät auenneet jo? Kuka on Loimu? Mitkä pentujen nimet ovat? Pliis, antakaa tuolle yhdelle nimeksi xxx... Ja ehkäpä jopa, että mitä eläimiä nuo ovat? 😂
Tuosta voisi tehdä Pentuliven chatti-bingon.
Vierailija kirjoitti:
Noista raketti peloista kun puhuttiin. Mun siskon koira oli todella rakettipelkoinen ja uusi vuosi oli kärsimystä. No se sai kyllä lääkettäkin
Mutta minusta sisko pahensi sitä asiaa vielä sillä koska hän reagoi itsekkin vahvasti ja käyttäytyi ihan ylisuojelevasti. Koirahan ymmärsi sen varmaan että emännälläkin on nyt hätä ja tässä pitää tosiaan pelätä.
Paukkuarka koira oli minullakin. En lähtenyt koskaan reagoimaan sen pelkoon. Olin kuin mtn pauketta ei kuuluisi. Kävi se illalla tarpeillaan hyvin matalana kävellen ja ympäristöä tarkkaillen. Nukkui jossain pimeässä sängyn alla sen yön. Muut koirat meillä sitten ei ole välittäneet yhtään rakenteista. Lie joku perinnöllinen herkkyys sit ollut.
Vierailija kirjoitti:
OLiko jaikkipennuy yhtä lukuun ottamatta jo saavuttaneet kilon painon?
Eikös nää painot näy aina jossain Ylen sivulla. Itse en katsonut loppua.
Noilla pennuilla on vielä niin utuiset katseet :D<3
Nuo alustat toki helpottaa siivousta, mutta äsken kun katsojana tuli linjoille, niin inhottavaa kun kakat ja pissat loistaa kaikessa kauheudessaan valkoisesta taustasta. Ehdottaisinkin, että näytetään enimmäkseen leikkiosastolta kamarakuvaa ja jos actionia toisessa päässä, niin silloin vain sieltä. 😅 ps. älkää hermostuko
Möpsäemo taas siivoaa ahkerasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paukkuarka koira oli minullakin. En lähtenyt koskaan reagoimaan sen pelkoon. Olin kuin mtn pauketta ei kuuluisi. Kävi se illalla tarpeillaan hyvin matalana kävellen ja ympäristöä tarkkaillen. Nukkui jossain pimeässä sängyn alla sen yön. Muut koirat meillä sitten ei ole välittäneet yhtään rakenteista. Lie joku perinnöllinen herkkyys sit ollut.
Ihan mielenkiinnosta, kuuliko teidän pennut kasvattajalla eri ääniä/pauketta nauhalta, soititteko itse ensimmäisten viikkojen aikana?
Ihana maiskutus ja sitten karmea huuto taustalla.
Voikohan sosiaalistaa eri eläimiin, kissoihin, kaneihin, myyriin niin etteivät miellä niitä saaliiksi ja lähde aina perään? Eivätkä syö mitä kiinni saavat. Jos siis ei ole tarkoitus metsästävää koiraa.