Pentulive 2024 official, bordercolliet.<3
Uusi pentulive alkaa 25.10, ja tällä kaudella pääsemme seuraamaan bordercollieiden elämää!<3 Todella fiksu ja kiinnostava rotu. Näistä pennuista tulee varmasti melkoisia viikareita. :)
Kommentit (11739)
Katsoin liveen. Näin yhden kikkareen keskellä lattiaa 😋.
Loimu oli syöttämässä pentuja.
Relax.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä menee välittömästi koirankakkakeskustelu sättimiseksi. Siitä vaan alapeukkua, mutta emon tehtävä on hoitaa se ihan pienten pentujen siisteyshoito. Nyt kun saavat jo kiinteää ruokaa myös, niin kyllä se on ihmisen tehtävä hoitaa siivous! Ja kyllä on siivottu juu, mutta yksi kerta päivässä EI riitä. Pentujen turkit on ulosteessa ja ruuan töhnässä, ei se emon kieli ihan kaikkea pysty puhdistamaan.
Kasvattaja on hoitanut hommat hyvin, mutta tämä on silmiinpistävä puute.
En ymmärrä miksi tämä täällä menee sättimiseksi. On aivan asiallinen huomio tuo kakan siivoaminen. Ja siisteys. Eikä ole enää emolle hyväksi, että sen pitäisi homma hoitaa. Nyt se on ihmisen hoidettava.
Pentulive on huippukivaa katseltavaa, mutta kikkareet häiritsevät. Ja emoa käy sääliksi jos vielä tässä vaiheessa pitää sen hoitaa homma. Nyt siellä samat kikkareet ovat olleet tuntitolkulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä menee välittömästi koirankakkakeskustelu sättimiseksi. Siitä vaan alapeukkua, mutta emon tehtävä on hoitaa se ihan pienten pentujen siisteyshoito. Nyt kun saavat jo kiinteää ruokaa myös, niin kyllä se on ihmisen tehtävä hoitaa siivous! Ja kyllä on siivottu juu, mutta yksi kerta päivässä EI riitä. Pentujen turkit on ulosteessa ja ruuan töhnässä, ei se emon kieli ihan kaikkea pysty puhdistamaan.
Kasvattaja on hoitanut hommat hyvin, mutta tämä on silmiinpistävä puute.
En ymmärrä miksi tämä täällä menee sättimiseksi. On aivan asiallinen huomio tuo kakan siivoaminen. Ja siisteys. Eikä ole enää emolle hyväksi, että sen pitäisi homma hoitaa. Nyt se on ihmisen hoidettava.
Pentulive on huippukivaa katseltavaa, mutta kikkareet häiritsevät. Ja emoa käy sääliksi jos vie
Nyt alat vaikuttaa trollilta kun jankkaat samaa.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin liveen. Näin yhden kikkareen keskellä lattiaa 😋.
Loimu oli syöttämässä pentuja.
Relax.
On siellä useampi. Riippuu kuvakulmasta mitkä näkyy. Ja samat on olleet kauan.
Miksi täällä ketjussa moititaan ja haetaan hakemalla epäkohtia? Tulee ikavä olo. Olen katsonut kaikki 4 kautta ja tää on paras. Möpsöläkin oli ihana.
Pitää seurata tiiviisti ja koko kausi et voi lausua koklnaisnäkemyksen. Joku yksittäinen piipahdus liveseurannassa ei kerro vielä muuta kuin just senhetkisen tila teen.
Ihana emo ja 10 pentua.
Nyt alat vaikuttaa trollilta kun jankkaat samaa.
en saanut lainauspainikkeella toimimaan.
en todellakaan ole trolli, jolle nyt tuon heitit, nyt vasta tänne tulin. Täällä useampi on ilmeisesti ollut samaa mieltä kuin minä. Katselin liveä ja alkoi vähän ärsyttää nuo pysyvät kikkareet niin tulin tänne katsomaan, onko niistä ollut keskustelua ja olihan sitä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä ketjussa moititaan ja haetaan hakemalla epäkohtia? Tulee ikavä olo. Olen katsonut kaikki 4 kautta ja tää on paras. Möpsöläkin oli ihana.
Pitää seurata tiiviisti ja koko kausi et voi lausua koklnaisnäkemyksen. Joku yksittäinen piipahdus liveseurannassa ei kerro vielä muuta kuin just senhetkisen tila teen.
Ihana emo ja 10 pentua.
Noita on aina. Ei kannata välittää.
Joo täällä heti leimautuu trolliksi, ja saa osaksen hyvin ilkeitä ja asiattomia kommentteja, jos erehtyy eriävän mielipiteen esittämään. Kaikki on varmasti samaa mieltä asiasta, että muuten asiat ovat mallillaan, mutta vähän enemmän voisi panostaa siisteyteen.
Näkee taas että kävely on tullut varmemmaksi. Joka päivä niissä tapahtuu jotain.
Vierailija kirjoitti:
Ihana emo ja 10 pentua.
Niin minäkin olen katsonut kaikki. Ja jokainen on ollut ihana. Kakka-asia vaan nyt tässä ei niin kivaa. Ja olihan aiemmissakin sitä kakkaa. Mutta nyt ihmetyttää että ei korjata pois. ne samat kikkareet siellä. Olen samaa mieltä, että ihana emo ja pennut. Ja kasvattaja on osaava. Tämä siivous vaan pitäis hoitaa vähän ahkerammin.
Jotenkin tuo yhden pennun piipitys laittaa miettimään onko sillä tylsää vai mikä "hätä" sillä on.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tuo yhden pennun piipitys laittaa miettimään onko sillä tylsää vai mikä "hätä" sillä on.
Kukas siellä nyt piipittää ?
Pilke etsii takavarpaitaan siellä
Oon eri kuin kukaan noista kakkakikkare keskustelijoista mutta ihan omasta luonteestani johtuen sanon että kikkareet ei sinällään häiritse mutta silti keräisin pois.
Itte pistäisin kertakäyttöhanskan käteen ja parissa sekunnissa keräisin kikkareet pois. Sitten vain kertakäyttöisen hanskan ranteesta kiinni ja vetäisy niin kikkareet jää nurin olen hanskan sisään. Hanska kikkareineen päivineen roskiin. Tadaa hommaan meni korkeintaan puoli minuuttia jos sitäkään.
Mun osalta sitten tämä kakkakikkarekeskustelu on tässä.
Kiitos 🙏 ja anteeksi 🙇😎
Olikohan hovimestarilla eilen pikkujoulut 😋. Olin eilen kuulevinani.
Mitä ruokapaloja Loimulle tarjoillaan? Hyvin näyttävät kelpaavan. Jotain teollisesti valmistettuja kuitenkin?
On se pennun elämä rankkaa. Syö, leiki 30 sek ja nuku seuraavat pari tuntia 😅
Vierailija kirjoitti:
Mitä ruokapaloja Loimulle tarjoillaan? Hyvin näyttävät kelpaavan. Jotain teollisesti valmistettuja kuitenkin?
Jotain koiramakkaraa tms. Jossain kohtaa Hovineito sanoi että Loimu tarvii nyt imetyksen aikana niin paljon ravintoa että saa eniten sitä mikä sille kaikkein parhaiten maistuu.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ruokapaloja Loimulle tarjoillaan? Hyvin näyttävät
ruskeat possut ja merle yritti saada niitä yks päivä, mut ei voi vielä antaa😅