Pentulive 2024 official, bordercolliet.<3
Uusi pentulive alkaa 25.10, ja tällä kaudella pääsemme seuraamaan bordercollieiden elämää!<3 Todella fiksu ja kiinnostava rotu. Näistä pennuista tulee varmasti melkoisia viikareita. :)
Kommentit (11738)
Vierailija kirjoitti:
Olisi kyllä kiva nähdä se hetki kun pennut alkavat näkemään, minkälainen reaktio kun ovat olleet sokeita ja sitten yhtä-äkkiä näkevätkin. Maailma muuttuu hetkessä!
Ei se varmaan ihan yhtä-äkkiä tapahdu, vaan vähän kerrassaan alkavat nähdä jotain, aluksi varmaan jotain valoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan pentuliven katsojista kiinnostunut ottamaan jonkun pennun itselleen vai onko kaikki jo etukäteen varattu?
Kuolen nauruun 😂 Eihän näitä nyt taviksille anneta, vain kokeneille, kilpailuviettisille harrastajille.
Mistä sitä tietää, vaikka sellaisia ihmisiä olisikin täällä seuraamassa pentuliveä. Seuraamassa oman pentunsa kehitystä ja kasvua.
Tietenkin. Aivan jokainen pennun tästä pentueesta saava liveä seuraa, mutta näitä ei siis niin vain oteta/osteta, ilman harrastusmeriittejä. Eikä kukaan pentua tästä odottava täällä kommentoisi 😁
Vierailija kirjoitti:
Loimuko oli jo rähissyt ruokakupista pennulle? Ja kasvattaja ajatteli sen olevan vielä sokean ja kuuron pennun kouluttamista🤦🏼 Kyllä se ihan resurssiaggrea on, joka on vahvasti perinnöllistä.
Sinähän sen tiedät 😅🤣😂
Mitenköhän se nimien valinta sujuu. Jos pennut valitsevat itse yhden nimen koko rimpsusta, niin voi tulla pojalle tytön nimi tai joku muu ei yhtään sopiva nimi..
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän se nimien valinta sujuu. Jos pennut valitsevat itse yhden nimen koko rimpsusta, niin voi tulla pojalle tytön nimi tai joku muu ei yhtään sopiva nimi..
Mitä väliä mikä nimi? Omistaja kuitenkin vaihtaa toisen nimen tilalle. Ihan yhtä tyhjän kanssa tuollaiset nimiäänestykset.
Täällä ainakin seurailee ihan aktiivinen koiraharrastaja ja eläintenkouluttaja. Useammasta bortsusta on kokemusta kisa- ja harrastuskavereina. Nyt ei kyllä ole pennun paikkaa auki
Vierailija kirjoitti:
No niinhän se meni viimeksikin eli sukupuolineutraaleja ovat nämä kaikki nimet, se on lähtökohta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niinhän se meni viimeksikin eli sukupuolineutraaleja ovat nämä kaikki nimet, se on lähtökohta.
Eikös viime vuonna just ollut pulinaa kun joidenkin mielestä poikapennut sai tytön nimen tai toisinpäin.
Mielestäni nimiketju pitäisi antaa sellaisenaan syntymäjärjestyksessä. Sen nimiketjunhan olemme ääestäneet!
Mitään uusia nimiä ei nyt tarvita. Pennuillahan on kasvattajan antamat hyvät tunnistusnimet, jotka mekin olemme nyt oppineet. Merle, ruskea lonkissa viirut, enemmän mustaa, vähemmän mustaa, sydänpäätyttö jne.
Nimihommahan on vain kiva ohjelmallinen juttu. Ei sitä nyt niin vakavasti kannata ottaa. Ja vielä on kuusi viikkoa niin kivasti ne nimet oppii. Ja onhan se nyt kivempi puhua jostain Tessusta kuin lonkkien viiruista 😅
Vierailija kirjoitti:
Ruutu pimeänä
Kyllä mulla näkyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruutu pimeänä
Kyllä mulla näkyy.
Nyt näkyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruutu pimeänä
Kyllä mulla näkyy.
Nyt näkyy.
Ja ykskaks taas musta ruutu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruutu pimeänä
Kyllä mulla näkyy.
Nyt näkyy.
Ja ykskaks taas musta ruutu.
Tämä toistuu. Harmi.
Ruskea niskaläiskällä silmä auki?
Onhan nimilistat aivan karmeita.
A:lla olis pitänyt kaikkien alkaa.
Ilmeisesti yksi kameroista ei toimi, joten ruutu ajoittain mustana,
Loimuko oli jo rähissyt ruokakupista pennulle? Ja kasvattaja ajatteli sen olevan vielä sokean ja kuuron pennun kouluttamista🤦🏼 Kyllä se ihan resurssiaggrea on, joka on vahvasti perinnöllistä.