Parhaat terveelliset herkut?
Tekisi mieli syödä jotain hyvää mutta terveellistä. Eli ei mitään karkkia, jätskiä, sipsiä, kakkua. Mitkä on teidän lempi terveelliset herkut?
Kommentit (720)
Varmaan sipsit, ne on perunasta
En tiedä terveellisyydestä, mutta kuivatut mangoviipaleet on yllättävän hyviä.
-Herneet-
-ruissipsit, itse tehtynä
Jokaisella on omat surunsa polvilleen.
Tokmannista saatavat Sparin hummussipsit oli järkyttävän hyviä. Ei vaan fyysisesti pystynyt lopettamaan syömistä. En kyllä lukenut ainesosalistaa onko niin terveellisiä miltä kuulostaa.
Ruismustikkapiiras
Kukkakaali-parsakaaligratiini
Bataattisosekeitto
Maissi
Puolukkarahka
Lämpimät voileivät
Ruusunmarjakiisseli
Ananas kaikissa muodoissa
Savutofu
Lidlin päärynämehu
Waldorfin salaatti
Kaura-omenahyve
Manteli-, kaura-, riisimaidot
Täytetyt paprikat
Paistettu munakoiso
Keitetty kananmuna
Lakritsamantelit
Ruusukaali
Maitokahvi
Luomu voissa ruskistettu naudan jauhelihapihvi. Sillä yleensä aloitan päiväni ellen munakkaalla.
Autoimmuunisairaat eivät kestä kasvisten itsesuojelumyrkkyjä, kuten oksalaattia ja lektiiniä, kuten monet muut. Siksi ne oli meikän jätettävä pois. Kun on jo 2 autoimmuunisairautta, enkä enää 3:tta halua. Osa niistä on todella pahoja.
Kaikkein terveellisintä ravintoa on märehtijän liha, kuten nauta, hirvi, lammas ja peura. Ruohoruokitun naudan liha on terveystuote, ja jostain syystä juuri sitä halutaan nyt kovasti ajaa alas. Liekkö lääkefirmat sen agendan taustalla. Raha määrää tässä maailmassa. Nyt, kun olen jättänyt pois myös kaikki ultraprosessoidu tuotteet, sokerin, hedelmät (ovat etupäässä sokeria) ja viljat (nekin etupäässä hiilaria, joka sokeriksi), syön vain lihaa, kalaa, kanaa, munia ja voita sekä maustamatonta jogurttia hieman ja luomu kermaa, vähän juustoakin, olen saanut parannettua 10 v. vaivanneen olkanivelkipuni sekä varpaiden kynsisienen pois, ja unen laatukin on parantunut sekä olen laihtunut. Monista parantumisista olen kuullut tällä samalla dieetillä.
Fiksu valinta, kun on menettänyt hikeä tuo suolan nauttiminen.
Kauhistuin vaan tuota "verenmakua suussa". Niin piippuun ei kannattaisi itseään vetää. Silloin elimistöön tulee vapaita radikaaleja, hapettumista, mikä taas altistaa nopeammalle vanhenemiselle ja sairauksien puheamisille.
Kreikkalaista jogurttia desilitra, päälle hyvää kotimaista hunajaa ja murusteltua pähkinää, esim. saksanpähkinöitä. Nam!
Pähkinäsekoitus. Ei siis suolattuja . Manteleita, hasselpähkinää ja saksan pähkinöitä. Rusinoita tai muita kuivattuja hedelmiä lisäksi. On hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Surströmming
+ tarpeeksi jääkylmää snapsia!
Terveellisyys?
Surströmming
+ tarpeeksi jääkylmää snapsia!
Vierailija kirjoitti:
Pähkinäsekoitus. Ei siis suolattuja . Manteleita, hasselpähkinää ja saksan pähkinöitä. Rusinoita tai muita kuivattuja hedelmiä lisäksi. On hyvää.
On hyvää. Vaarallista. Joutuu sairaalaan ambulanssilla. Älkää mainostako allergiavaaran vuoksi.
voi avuttomuutta. Ostaa lohifilettä alennuksesta 10,90 kilo. Ja paketin karkeaa suolaa eurolla. Pakastaa lohifileen sopivina annospaloina. Sulattaa palan jääkaapissa, pyyhkii kostealla, lisää päälle suolan ja käärii vaikka folioon päiväksi. Halutessaan voi lisäksi maustaa vaikka rose-pippurilla, tillillä tai sitruunalla, esim. 100g graavilohta jolla herkutella maksaa näin reilun euron.
Sama kun joku valitti lakoista kun on kalliita. Sen pienen määrän mitä niitä syö, kerää helposti suolta samalla matkalla kun vierailee jonkun kotona tai käy jossain muuten autolla /bussilla.