Parhaat terveelliset herkut?
Tekisi mieli syödä jotain hyvää mutta terveellistä. Eli ei mitään karkkia, jätskiä, sipsiä, kakkua. Mitkä on teidän lempi terveelliset herkut?
Kommentit (707)
Vierailija kirjoitti:
Terveelliset keksit!
Mitäs nuo terveelliset keksit ovat. Ei ole olemassa terveellisiä keksejä.
Silli ja pala ruisleipää. En syö makeita juuri koskaan enkä sipsejä. Pikkuinen suolapala on aina herkkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveelliset keksit!
Mitäs nuo terveelliset keksit ovat. Ei ole olemassa terveellisiä keksejä.
Nuo https://www.vitamiini.org/parhaat-terveelliset-keksit/ mustikkatäytekeksit on omia lemppareita. Eikä ole mitään kauhean epäterveellisiäkään. Voittaa miniporkkanat sun muut mitä tulee syötyä jo muutenkin ruuan kanssa.
No ihan normaali ruoka on mun mielestä aina suurinta herkkua, ei mitkään erityiset "herkut" ja naposteltavat.
Mutta paras terveellinen naposteltava esim. leffaa katsoessa on mun mielestä dippivihannekset. Ihan perus kermaviilipohjainen dippi ja/tai hummusta ja sitten vaihtelevia vihanneksia raakana. Kukkakaali, parsakaali, kyssäkaali, lanttu, juuriselleri, porkkana, varsiselleri, paprika, kesäkurpitsa, kurkku, miniluumutomaatit...vaihtoehtoja on paljon.
Paahdetun kaurapaahtoleivän päälle banaania viipaleina ja kohmeisia mustikoita.
Kreikkalainen/maustamaton jogurtti. On hyvää kun ostaa hyvää ja riittävän rasvaista eikä huonoa, mitä 95% ihmisistä syö. Ja on terveellistä kun ei syö liikaa.
Vierailija kirjoitti:
No ihan normaali ruoka on mun mielestä aina suurinta herkkua, ei mitkään erityiset "herkut" ja naposteltavat.
Mutta paras terveellinen naposteltava esim. leffaa katsoessa on mun mielestä dippivihannekset. Ihan perus kermaviilipohjainen dippi ja/tai hummusta ja sitten vaihtelevia vihanneksia raakana. Kukkakaali, parsakaali, kyssäkaali, lanttu, juuriselleri, porkkana, varsiselleri, paprika, kesäkurpitsa, kurkku, miniluumutomaatit...vaihtoehtoja on paljon.
Tylsä vastaus. Nyt pyydettiin kunnon herkkuja eikä mitään parsakaalia. Esim mun ehdotus on Werthers Original toffee karkit. Niistä saa paljon mielihyvää ja se kestää kauan kun joutuu imeskelemään sekä niissä on tosi vähän kaloreita. Eli tosi hyvä utilitaristinen suhde ja sijoitetun pääoman tuotto.
Vierailija kirjoitti:
Tumma suklaa. On terveellistä kun ei syö liikaa.
Tumma suklaa on hyvää jos haluaa istua pöntöllä koko päivän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tylsä vastaus. Nyt pyydettiin kunnon herkkuja eikä mitään parsakaalia. Esim mun ehdotus on Werthers Original toffee karkit. Niistä saa paljon mielihyvää ja se kestää kauan kun joutuu imeskelemään sekä niissä on tosi vähän kaloreita. Eli tosi hyvä utilitaristinen suhde ja sijoitetun pääoman tuotto.
Entä jos ei syö mitään karkkeja, pullaa, keksejä tms?
Lohisalaatti, salaatit yleensäkin. Oikeastaan hyvin tehty ruoka. Kanatortillat, hyvä lohi/jauhelihakeitto
en välitä makeasta