Parhaat terveelliset herkut?
Tekisi mieli syödä jotain hyvää mutta terveellistä. Eli ei mitään karkkia, jätskiä, sipsiä, kakkua. Mitkä on teidän lempi terveelliset herkut?
Kommentit (701)
Minulle on parhaat herkut hedelmiä ja marjoja sekä pähkinöitä.
Olen nyt herkutellut noin 4-5 palaa tummaa suklaata joka ilta
Vierailija kirjoitti:
Ruisjauhoilla suurustettu hernekeitto + kirnupiimä.
Yäk, molemmat tulevat ylös. Ei todellakaan herkkujani.
Talkkunajauhot piimän kanssa. Päälle itse poimittuja marjoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuoreet pensasmustikat. Napostelen niitä sellaisenaan ihan kuin karkkia. On toki kalliita, mutta eipä herkkuja joka päivä kuulu syödä muutenkaan.
Huonoja vinkkejä nuo marjat, vihannekset jne. Ei nuo ole mitään herkkuja. Hyviä vastauksia ollut esim noi keksit ja wearers original toffeekarkit.
Juuri näin, jokainen nyt tietää marjat, vihannekset ja dipit. Nyt halutaan jotain muuta. Aasia kaupoista saa myöskin erilaisia snack tuotteita, terveellisiä ja vähemmän terveellisiä.
Jokaisella on omat surunsa polvilleen.
Taatelit, joiden välissä maapähkinävoita. Parrot-hyllystä tummasuklaamerisuolamantelit. Veriappelsiini, persimoni ja viikuna, mutta vain kunkin ollessa sesongissa.
Jos tässä maailmassa joku saa avun, eikö se ole hyvä asia.
Himalajansuolanokare/kokkare kielen alle hikilenkin jälkeen. Estää pyörtymisen ja taittaa veren makua suussa.
Tuoreet marjat rahkan ja lettujen (muussattu banaani+kananmuna) kanssa.
Kaurapuuro ilman suolaa. Sekaan rasvaton maito ja sokerittomat marjat. On terveellistä.
Paksu marjajogurtti, mieluummin kuin juotavan ohut.
Loppujen lopuksi mikään terveellinen ei ole kovinkaan terveellistä. Helpompi opetella olla kokonaan ilman.