Nainen kertoi vasta 3. tapaamisella, että hänellä on lapsi
Tapasin kaverin syntymäpäiväjuhlissa erään mukavan naisen. Ollaan tavattu kolme kertaa ja vasta viimeisimmällä tapaamisella hän kertoi, että hän on 6-vuotiaan lapsen äiti. Hänellä on siis yhteishuoltajuus lapsen isän kanssa vuoroviikoin. Kun kysyin, että miten hän ei aikaisemmin tätä asiaa maininnut, vastasi hän, että ei hän vaan kokenut tarpeelliseksi kertoa lapsesta.
Siis miten niin muka ei kokenut tarpeelliseksi kertoa, että hänellä on lapsi?
Itselläni ei ole lapsia enkä oikeastaan pidä lapsista.
Kommentit (473)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään ole aina treffeillä tai muutenkaan puheissani kertonut lapsistani. Mitä sitten?
Ois kyllä hirveää tapailla ihmistä, joka salaisi että suhteen vakavoituessa sitä päätyisi mahdolliseksi vanhempipuoleksi lapselle.
Jaa, kaikki asiat ei kuulu tapailikumppanille. 3. treffi ei oo vielä vakavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään ole aina treffeillä tai muutenkaan puheissani kertonut lapsistani. Mitä sitten?
Ois kyllä hirveää tapailla ihmistä, joka salaisi että suhteen vakavoituessa sitä päätyisi mahdolliseksi vanhempipuoleksi lapselle.
Ei kai suhde vielä kolmannella tapaamiskerralla ole vakava? En minä lapsiani mainosta kenellekkään ensi tapaamisella. Mistä minä tiedän, kenen kanssa menisi vakavaksi ja kenen ei, ennenkuin olen tutustunut?
Miehen johtopäätös:
Lykkäsi lapsesta kertomista siinä toivossa että mies ihastuisi häneen ensin. Pelkäsi ensireaktiota, eli että mies juoksee karkuun. Eli salailija, vilppi muija.
Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Petollisia ovat, berkeleet.
Rikosilmoituksen paikka. Täyttää petoksen tunnusmerkit.
Vierailija kirjoitti:
Missä vaiheessa kertovat olevansa persuja 😬
Persuus selviää välittömästi siinä kohdassa, kun en suostu naisen painostuksesta ryhtymään vegaaniksi tai kuljettamaan katublokin, anteeksi, kansanjuhlan(?) telttoja ja tuoleja ja shakkipeliä keskustaan peräkärrylläni.
Tämä ihan puoluekannastani riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai suhde vielä kolmannella tapaamiskerralla ole vakava? En minä lapsiani mainosta kenellekkään ensi tapaamisella. Mistä minä tiedän, kenen kanssa menisi vakavaksi ja kenen ei, ennenkuin olen tutustunut?
Onko käynyt mielessä että toinen osapuoli ei ehkä halua vakavaa eikä vähemmän vakavaa ihmisen kanssa jolla on lapsia? Deittaillessa olisi hyvä miettiä muutakin kuin itseään ja omia halujaan.
No sit sanot sen hänelle, että et pidä lapsista ja "that's it"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, missä vaiheessa alat pitää ihmisistä? Vasta sitten kun he ovat aikuisia?
En ole ap, mutta toinen joka ei pidä lapsista. En pidä suurimmasta osasta aikuisiakaan. Tykkään ihmisistä jotka osaavat käyttäytyä ja ottaa muita huomioon, esim eivät melua, tee sotkua jne. Tykkään ihmisistä jotka ovat empaattisia ja fiksuja, ja osaavat perustella mielipiteensä. Nämä kriteerit täyttää pieni osa aikuisista, ja ei yksikään lapsi (tai ainakaan sellaista en ole ikinä tavannut). Eli ei, en ala "pitää ihmisistä kun he ovat aikuisia", vaan pidän niistä yksilöistä jotka ovat miellyttäviä - osa lapsista kasvaa sellaisiksi, suuri osa ei.
Toivottavasti kerrot tuosta ihmisvihastasi heti, on todella raskasta seurustella noin negatiivisen ihmisen kanssa, joka ei pidä kenestäkään.
Ei ole ihan no
Eli myönnät että suurin osa ihmisistä on itekkäitä, epäempaattisia jne. Minusta on epätervettä väittää pitävänsä epämiellyttävistä ihmisistä: silloin lie itsekin samanlainen, joten istuu hyvin ikävien ihmisten joukkoon. Just sun kaltaisista haluan kysyä kaukana, adios.
Vierailija kirjoitti:
Kai nyt sentään voi panna ensin kerran?
Miehet ei kerro, jos heillä on lapsia ja vaimo.
Yleensä jo ensimmäisillä treffeillä kerrotaan omasta elämästä se miten aikansa viettää eli käykö millaisessa työssä, mitä harrastaa ja mitkä asiat arkea rytmittävät. Lapset on aika olennainen asia tätä kertomusta.
Vierailija kirjoitti:
Juuri tuo turvallisuussyy on yksi syy miksei lapsesta kannattaa ventovieraille heti kertoa koska voi houkutella pedofiilejä tutustumaan paremmin. On ihan lehdissäkin joskus suositeltu.
Aikuisen mielipahan kuuluukin olla toissijaista lapsen turvallisuuteen nähden.
No mitä teet, jos toinen kysyy heti ensitreffeillä, että onko sulla lapsia? Valehteletko sitten päin naamaa, että ei ole, kun tämä tyyppi voi olla pedofiili? Ja missä vaiheessa kerrot lapsesta? Puolen vuoden tapailun jälkeen?
Ehkä ei kannata treffailla ollenkaan, jos on noin vainoharhainen. Parempi odottaa, että lapset muuttaa omilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tinderprofiilissa nainen ei mainitse lastaan niin pidän huijarina. Tapailu loppuu heti kun tiedän, että minua narrattu.
Tinder-profiili on viimeinen paikka missä kannattaa mainita lapsista, siellä on sellaisia miehiä jotka etsivät seuraa nimenomaan sen perusteella että naisella on lapsi.
Ei ne teidän kersat niin seksikkäitä ole että kaikki niitä himoitsee. Nyt jotain rajaa tuolle narsismille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, kaikki asiat ei kuulu tapailikumppanille. 3. treffi ei oo vielä vakavaa.
Kaksi täysin turhaa tapaamista, ellei molemmat etsi pelkkää seksiseuraa.
Taitaa miehetkin usein jättää kertomatta uudelle naiselle, että heillä on lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tuo turvallisuussyy on yksi syy miksei lapsesta kannattaa ventovieraille heti kertoa koska voi houkutella pedofiilejä tutustumaan paremmin. On ihan lehdissäkin joskus suositeltu.
Aikuisen mielipahan kuuluukin olla toissijaista lapsen turvallisuuteen nähden.
Kyllä lapsesta kertomisesta on aika pitkä matka pedofiliaan. Vaikka lapsen olemassaolosta kertoo, ei häntä tarvitse vaarantaa. Tuskinpa kovin moni edes esittelee tulokasta lapselleen ennen kuin on melko vakuuttunut että suhteessa on aineksia pysyvään.
Tilastollisesti pedofiliaa esiintyy väestössä arvioiden mukaan n. 3% väestöstä. Jos nyt unohdetaan kaikki muut muuttujat niin ihan laskennallisestikin noin 30 mätsin seassa on yksi jolla on pedofiilisiä taipumuksia. Se ei ole mielestäni erityisen harvinaista niin hyvin ymmärrän niitä vanhempia, jotka siihen vedoten lykkäävät lapsista kertomista.
Vierailija kirjoitti:
Miksei kertonut lapsestaan ensitapaamisisella? Tässä tuhlattiin aikaa ja leikittiin toisen tunteilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko käynyt mielessä että toinen osapuoli ei ehkä halua vakavaa eikä vähemmän vakavaa ihmisen kanssa jolla on lapsia? Deittaillessa olisi hyvä miettiä muutakin kuin itseään ja omia halujaan.
Tässä puhuttiin kolmannesta tapaamisesta, ei kolmansista treffeistä.
Miksi ap et heti kertonut, ettet pidä lapsista? Noin tärkeän asian jätit mainitsematta. Sinä olet hirviö ja suunnattoman typerä, vaadit muilta, mutta et itseltäsi. Ruikuttaja tulet jäämään yksin, olet saastaa.
Trolli. Keksitty aloitus. Täyttä sontaa!