Montako päivää olet nyt ollut selvin päin?
Kommentit (145)
There's only so much wine
You can drink
In one life
But it will never be enough
To save you from the bottom of your glass
Siis olet ollut viimeksi huhtikuussa selvinpäin?? Varjele!
Tunti sitten join edellisen. Nykyään en pysty nukkuumaan ilman alkohoolia. Juon yhden ison kulauksen koskenkorvaa 60% ennen maate menoa. Pitää möröt poissa unista.
Aamulla tölkki pari kaljaa ja sitten töihin. Siellä lounaskalja 12 ruokailun yhteydeSSä. Viideks kotiin ja jääkaapista kolme neljä janoon. Sit taas maate uusiks kulauksella kirkasta.
Tätä olen tehnyt jo viimeiset 6 vuotta. Kohta eläkeikä kolkuttelee
22 päivää. Nyt olen juonut kolme olutta.
Vierailija kirjoitti:
Koko elämäni ajan. En ole koskaan juonut itseäni humalaan, en käyttänyt huumeita enkä käyttänyt tupakkatuotteita. Tunnen oloni voitonriemuiseksi joka kerta, kun näen päihdeongelmaisia (tupakan orjat, huumeiden orjat, alkoholin orjat) joilla on hermot kireällä. He kiukuttelevat kuin 5-vuotiaan lapset. "Pakko saada röökiä / viinaa / huumeita." Heidän mielestään elämä ei ole "kivaa" selvin päin.
BE SMART, NEVER START.
Olet se itseään täynnä oleva raivoraitis, koet mielihyvää nähdessäsi addiktion kanssa kamppailevia ihmisiä. Mm. alkoholismi on vakava sairaus, josta parantuminen on työn ja tuskan takana. Paranemistodennäköisyyteen vaikuttaa jopa geeniperimä (onko lähisuvussa alkoholisteja jne)...
Mä olen myös raitis ihminen, mutta voitonriemun sijasta mulla herää voimakas surullisuuden tunne näitä sairastuneita kohtaan.
Minä en juo ollenkaan.
No mitä nyt joskus krapulassa.
You can't mix angels and alcohol
They don't go together
Love's already hard enough
You think you can handle
How it feels or what it does
You can't mix angels and alcohol
Olen ollut ei-selvinpäin 1 kerran tänävuonna.
Enkä silloinkaan ollut humalassa vaan rapujuhlissa pari lasia viiniä ja 1 snapsi.
Mulle ei alko sovi, sattuu kaikenlaista.
Vierailija kirjoitti:
Suunnilleen 10 tuntia täälläkin. Kävin kyllä päivällä ajelemassa moottoripyörällä, raikasti kivasti oloa laskuhumalassa eilisen juomisen jälkeen joka loppui vasta aamun tunteina.
Häpeä.
10 vuotta. Lopetin syksyllä 2014
Koko elämäni, eli 17.9. tuli 42v täyteen
Laskin että 1885 päivää. 5 vuotta ja risat, normaalisti en heti muista kauanko takana kun mitä sitä laskemaan, alkoholismi on taakse jäänyttä elämää