Montako päivää olet nyt ollut selvin päin?
Kommentit (145)
Jostain tämän vuoden elokuun päivästä eteenpäin olen ollut selvin päin.
Aika monta, jos koko elämän selvät päivät lasketaan. Alkoholia olen juonut viimeksi 9 päivää sitten (puolikas viinipullo).
En ole laskenut. Olen elänyt 47 vuotta ja suurimman osan siitä täysin vesiselvänä. Muutaman kerran ollut humalassa. Ei ole minun juttuni.
25610 päivää, eli 70 vuotta ja 2 kuukautta.
18 päivää sitten join oluen kun päästiin Lapin vaellukselta hotellille ja viinilasin ruuan kanssa. Yleensäkin juomiseni rajoittuu lomareissuihin ja juhliin.
Yli 14000 päivää, eli koko tähänastisen elämäni ajan.
Erkki on paras juontaja ja Icaak paras tassija.
Viitisen vuotta. Mitä se nyt sit on vajaa pari tuhatta päivää
3 päivä menossa... Taas kerran tarkoitus lopettaa kokonaan
Vierailija kirjoitti:
Koko elämäni ajan. En ole koskaan juonut itseäni humalaan, en käyttänyt huumeita enkä käyttänyt tupakkatuotteita. Tunnen oloni voitonriemuiseksi joka kerta, kun näen päihdeongelmaisia (tupakan orjat, huumeiden orjat, alkoholin orjat) joilla on hermot kireällä. He kiukuttelevat kuin 5-vuotiaan lapset. "Pakko saada röökiä / viinaa / huumeita." Heidän mielestään elämä ei ole "kivaa" selvin päin.
BE SMART, NEVER START.
Minä nauran sinun kofeiiniriippuvuudellesi. Se on päihde myöskin. Et pysty edes päivääsi aloittamaan ilman tuota keskushermostoon vaikuttavaa ainetta. Kyllä on kiukku päällä jos ei ainetta saa. Sitähän on tabletteinakin.
Olet ollut viimeksi selvinpäin joskus huhtikuussa? No kiva.