Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka tärkeää riisipuuro teille ja osaatko itse tehdä maailman parasta sellaista?

Vierailija
29.09.2024 |

Vastaukset tervetulleita.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolisin jos en saisi jouluna riisipuuroa. Ostan aina valmisriisipuuroa ja tuunaan sitä silakkamehulla.

Vierailija
2/39 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn elämään ilmankin. Hyvää se toki on itse tehtynä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan valmisriisipuuroa ympäri vuoden. Hyvä välipala. Itse en keitä koskaan, sillä se palaa helposti pohjaan. 

Vierailija
4/39 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen maailman parasta. Pussin ohjeen mukaan. 

Vierailija
5/39 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi lässyttää paskaa...

Vierailija
6/39 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeä on, että saan karjalanpiirakat tehtyä juhlaan ja välillä arkeenkin. Ja osaan kyllä keittää hyvän puuron, eikä pala pohjaan vaikka olen keittänyt isojakin määriä, 10 litran kattilalla.

Vierailija
7/39 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostan valmisriisipuuroa ympäri vuoden. Hyvä välipala. Itse en keitä koskaan, sillä se palaa helposti pohjaan. 

Ei pala pohjaan eikä kuohu yli kun valmistaa kerroskattilassa.

Vierailija
8/39 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidän enemmän ohrapuurosta, on myös kotimaista 

Vierailija
9/39 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppohan se on ite rehdä, kun ostaa sitä Kiehu-maitoa...

Saarioinenkin tekee hyvää riisipuuroa. Tulee vaan aika kalliiksi ostaa niitä kippoja. 

Vierailija
10/39 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään ja osaan tehdä parasta puuroa. Koskaan ei ole palanut pohjaan. Vähintään kahteen litraan maitoa teen aina setin.

Vierailija
11/39 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kovin tärkeää. Ei ole niin tärkeää että itse haluisin tehdä. Ostan jouluna yhden valmisriiisipuuron ja se riittää.

Vierailija
12/39 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hyvä Hackmanin haudekattila, millä ei puuro pala pohjaan. Osaan tehdä sitä maailman parasta.  Punainen maito ja nokare voita ja oikea suolan määrä olennaisia.  Kerran vuodessa jouluna syödään puuroa ja joskus teen sitä riisipiirakoiden täytteeksi.  

Vierailija
13/39 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haudekattilassa tulee paras riisipuuro, eikä pala pohjaan eikä tarvitse vahtia muuta kuin että vesisäiliössä on vettä.

Vierailija
14/39 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten by the way taitolaji!

Vierailija
15/39 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaisin tehdä, mutta en viitsi. Riisipuuroa syön vain jouluna ja tuttavani on tehnyt sen.

Vierailija
16/39 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on hyvä Hackmanin haudekattila, millä ei puuro pala pohjaan. Osaan tehdä sitä maailman parasta.  Punainen maito ja nokare voita ja oikea suolan määrä olennaisia.  Kerran vuodessa jouluna syödään puuroa ja joskus teen sitä riisipiirakoiden täytteeksi.  

Mulla on näitä neljä! En tiedä, en vaan pystynolla ostamatta, kun ihmiset myy pilkkahintaa kirppiksillä. Vain yhdessä on se alkuperäinen musta tikku.

Vierailija
17/39 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen usein riisipuuroa, helppo tehdä ja täydellistä tulee. Tavallisessa teräskattilassa haudutan, ei pala pohjaan. 

Vierailija
18/39 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen haudutuskattilassa kerran pari kuukaudessa, ei pala pohjaan.  Joskus ostan myös valmispuuron jos kiire.  Hyvää se on voisilmällä ja tuoretta ruisleipää kaveriksi.

Vierailija
19/39 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tapana keitellä sunnuntai aamuisin riisipuuroa savulohi ruisleivän kanssa. 😋

Vierailija
20/39 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallisessa teräskattilassa teen joka sunnuntai aamupalalle. Nokare voita ja punaiseen maitoon keitettynä. Ei pala pohjaan jos muistaa sekoittaa. Ja tummista puutoriiseistä tulee paras.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme