Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Neitsyt on parhain horoskooppimerkki

Vierailija
29.09.2024 |

Neitsyt merkkiset ovat analyyttisia, puhtaita ja siistejä ja kaiken kukkuraksi hyvää seuraa. Monet työskentelevät tutkijana tai muulla tärkeällä alalla edelläkävijänä. Pitävät siivoamisesta ja järjestyksestä, vaikka huhu kertoo olevan neitsyitä jotka ovat hippejä mutta en tunne yhtään sellaista. 

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitsyt ex oli huonoitsetuntoinen pettäjä.

Vierailija
42/66 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen noin neljäkymmentä, enkä ole vuosiin ollut parisuhteessa. - Joten eipä, että itsellä on tuo tuo "paras horoskooppi merkki" ole ainakaan kumppanin löytämsiessä auttanut. - Mutta tunnistan itsessäni kyllä monia noista piirteistä, joita siihen Ap avauksessasi liitit. 

Neitsyt usein aliarvioi itseään ja ylianalysoi. Kaikkea hyvää sinulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neitsyt ex oli huonoitsetuntoinen pettäjä.

Neitsyt ex oli sexihullu nipottaja mut aika pikaisesti laitoin kiertoon. Eron jälkeen neitsyt ex lähetti viestin jossa analysoi suhdettamme ja meitä parina yhdessä ja erikseen. :DDD

Vierailija
44/66 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vikaa sanassa paras? Parhain kuulostaa oudolta 

Paras on niin kulunut sana aaveella, joten kirjoitin parhain. :) Ap

Vierailija
45/66 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä seurustelin aikoinaan naisen kanssa joka on neitsyt, on täysin päinvastainen mitä ap kuvaili... hyvä jos kerran viikkoon kävi suihkussa, ei siivonnut, opiskeli alan millä ei työllistänyt itseään, yms. Ei ole sosiaalisesti kovin taitava myöskään.

Kuulostaa ihan multa.  :)

En ole tosiaan siisti, vaan hippi. Joo, ja opiskelin humpuukialaa. On työllistänyt vähän liiankin kanssa yli 30 vuotta, joku kevyempi työ olisi kivempi. Ja en todellakaan ole taitava sosiaalisesti, juoruamaankin opin vasta yli 40-vuotiaana - täällä vauva-palstalla! Mutta olen kyllä tarkka yksityiskohdista, mutta vain silloin kun ne sattuvat kiinnostamaan minua. Ap unohti mainita, että neitsyet ovat myös kaikkein kauneimpia ja kiehtovampia ihmisiä.

Vierailija
46/66 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan huippunillittäjiä. Kuvittelevat jostain syystä olevansa aina oikeassa... todellisuus on sitten jotain muuta. 

Vierailija
47/66 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan huippunillittäjiä. Kuvittelevat jostain syystä olevansa aina oikeassa... todellisuus on sitten jotain muuta. 

Mikään toinen merkki ei analysoi eikä ole valmis auttamaan, kuten Neitsyt. Edes Kauris ei pysty samaan analysointiin ja ahkeruuteen, vaikka ahkera usein onkin. Varjopuoli Neitsyeillä on uupumus ja pelko, etteivät löydä oikeaa onnea. Neitsyt on tarkka ja löytää aina yksityiskohdat. 

Vierailija
48/66 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! Kerrankin joku muukin on kanssani samaa mieltä. Terveisin Neitsyt

Vierailija
49/66 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen noin neljäkymmentä, enkä ole vuosiin ollut parisuhteessa. - Joten eipä, että itsellä on tuo tuo "paras horoskooppi merkki" ole ainakaan kumppanin löytämsiessä auttanut. - Mutta tunnistan itsessäni kyllä monia noista piirteistä, joita siihen Ap avauksessasi liitit. 

Tuntemani neitsyet yliarvioivat itsensä ja aliarvioivat muut... 

Vierailija
50/66 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauli Niinistö on neitsyt ja joku sen exä sanoi se on likainen

Vierailija
51/66 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautintoain-  ja seksiaddikti on tiedossa neitsyt.

Vierailija
52/66 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntemani neitsyet yliarvioivat itsensä ja aliarvioivat muut... 

Aijaa no minulla on aivan päinvastainen kokemus. Kerrassaan kummallista!

Vierailija
53/66 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nautintoain-  ja seksiaddikti on tiedossa neitsyt.

Kalat ovat heikkoja nautintoaineille.

Vierailija
54/66 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan kuvaus pitää ehkä paikkansa, mutta omaan makuun ovat usein liian järkeviä ja täten ehkä tylsiä.

T. Jousimies 

Vierailija
55/66 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

neuroottisia nipottajia ja jankkaajia, jotka eivät sitten kuitenkaan uskalla olla mitään tiettyä mieltä mistään.

Vierailija
56/66 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikään toinen merkki ei analysoi eikä ole valmis auttamaan, kuten Neitsyt. Edes Kauris ei pysty samaan analysointiin ja ahkeruuteen, vaikka ahkera usein onkin. Varjopuoli Neitsyeillä on uupumus ja pelko, etteivät löydä oikeaa onnea. Neitsyt on tarkka ja löytää aina yksityiskohdat. 

neitsyt analysoi kaikkea turhaa, kauris osaa valita näistä nämä olennaisemmat. Kukaan jaksa kuunnella neitsyen loputtomia ajatuslooppeja.

Vierailija
57/66 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajan kuvaus pitää ehkä paikkansa, mutta omaan makuun ovat usein liian järkeviä ja täten ehkä tylsiä.

T. Jousimies 

Oletko kokeillut toisen jousimiehen seuraa?

Vierailija
58/66 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi höpsöt. Astrologia on lapsellista taikauskoa ilman mitään järjellisiä perusteita.

Vierailija
59/66 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

johan vitsin murjaisit..Mun entinen mies oli Neitsyt, enkä ole ikinä tavannut ketään niin ärsyttävää ja omahyväistä nillittäjää, joka asiaa piti arvostella. Lisäksi tylsä ja väritön. Nämä siis, kun oli selvin päin. Oikeasti oli semijuoppo. Kestin pari kuukautta ja jätin mokoman.

t. Skorpioninainen

Vierailija
60/66 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse neitsyt ja myös ahdistunut yliajattelija.