Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Neitsyt on parhain horoskooppimerkki

Vierailija
29.09.2024 |

Neitsyt merkkiset ovat analyyttisia, puhtaita ja siistejä ja kaiken kukkuraksi hyvää seuraa. Monet työskentelevät tutkijana tai muulla tärkeällä alalla edelläkävijänä. Pitävät siivoamisesta ja järjestyksestä, vaikka huhu kertoo olevan neitsyitä jotka ovat hippejä mutta en tunne yhtään sellaista. 

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja tämä nillittäjä neitsytmies on myös äärimmäisen huono talousasioissa ja siisteyden pidossa. 

Vierailija
22/66 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen Neitsyt. Ja hyvin pitkälti juuri sellainen, mitä astrologia kuvaa.

Oikeudenmukaisuus, tarkkuus, rehellisyys ja siisteys ovat elinehto. Mutta vastoin käsityksiä, Neitsyt luonne osaa olla hyvinkin holtiton ja antaa tunteiden viedä. Mikään pinnallinen ja kertakäyttöinen ei uppoa. 

Neitsyt on sinnikäs auttaja, ihan kaikille. Ja tarvitsee sen autettavan. Mutta Neitsyt ei osaa päästää irti.. Vaikka voisi itse hyvin pahoin ja jopa tajuaa tämän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä seurustelin aikoinaan naisen kanssa joka on neitsyt, on täysin päinvastainen mitä ap kuvaili... hyvä jos kerran viikkoon kävi suihkussa, ei siivonnut, opiskeli alan millä ei työllistänyt itseään, yms. Ei ole sosiaalisesti kovin taitava myöskään.

Introvertti hippi eli juuri se toinen neitsyt, jonka mainitsin aloituksessa. 😉 Ap

En ole ihan varma että istuuko tuo henkilö siihenkään. On vain outo tapaus ja ei millään tapaa tyypillinen neitsyt. 😂

Vierailija
24/66 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on tuo ja täys **lkku. Negatiivisuuden multihuipentuma. Joka asiasta vaan nillittää ja huutaa ja **tuilee  minulle ja lapsille.

Luehan uudestaan. Mitä sinä teet? Ihan samaa. 😉 Neutsyellä on ratkaisu (lähes) kaikkiin ongelmiin.

Vierailija
25/66 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitsyet ovat tyhmiä ja laiskoja luusereita. Jousimies on paras!

Vierailija
26/66 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu irti ei päästä, ei suostu eroon ja on mustasukkainen ja kontrolloiva.

Vierailija
27/66 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun exäni oli neitsyt. Tykkäsi kyllä siisteydestä ja puhtaudesta, kunhan ei itsensä tarvinnut tehdä asian eteen mitään muuta kuin nillittää siitä minulle. Suurin syy miksi erosin ja koska olen niin monesti kuullut tuon olevan neitsyiden piirre, niin en sellaista ikinä enää huoli kumppaniksi.

Vierailija
28/66 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä seurustelin aikoinaan naisen kanssa joka on neitsyt, on täysin päinvastainen mitä ap kuvaili... hyvä jos kerran viikkoon kävi suihkussa, ei siivonnut, opiskeli alan millä ei työllistänyt itseään, yms. Ei ole sosiaalisesti kovin taitava myöskään.

Poikkeus vahvistaa säännön.

Vierailija
29/66 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa sanassa paras? Parhain kuulostaa oudolta 

Vierailija
30/66 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neitsyet ovat tyhmiä ja laiskoja luusereita. Jousimies on paras!

Jousimies on tekohauska veetuilija. Pskin merkki, mutta neitsyt on parhain. 

Vierailija
31/66 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni on neitsyt. Aika monet aapeen kirjottamat luonteenpiirteet sopii hyvin.

Mutta petti, eikä vaan kerran. Seksin puutteesta ei ollut kyse vaan etsi jännitystä, hänen omat sanat.

Näki helpommin yksityiskohdat kun kokonaisuuden.

Esm siivottiin kotona ennen vieraitten tuloa niin alko pyyhkimään pölyjä ovien yläkarmeilta.

Vaikka loppu asunto oli kaaoksessa. 

Olen itse härkä.

Vierailija
32/66 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me neljä sisarusta ollaan kaksosia kaikki ja aivan eri luonteisia. Yksi on poikamies, ahkera, hiljainen, säästeliäs ja tarkka minä jo monet liitot läpikäynyt nautiskelija, kaksi muuta veljeä enemmän määrätietoisia menestyviä yrittäjiä. Toinen tytär on myös tiikeri kiinalaisessa kuten minä ja ollaan rauhallisia, harkitsevia ja avarakatseisia. Ei olla mitenkään kunnianhimoisia tai johtajatyyppejä että siinä mielessä tosi samanlaisia. Tiedä sitten mitä "viralliset" määritelmät kertoo.

Vierailija
33/66 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkutarkkoja nysveröitä ja siivoushulluja. Ei mitään johtajuutta.

Vierailija
34/66 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Neitsyt

Neitsyet ovat raivostuttavan siistejä ja pilkunnussijoita. Kukaan ei kestä heitä kahta minuuttia kauempaa. Usein armeijassa tai vastaavissa paikoissa neitsyitä ammutaan ja uhrataan *******lle. Silloin moni henkilö on helpottunut, ja he saavat taas jättää märän pyyhkeensä sängyn päälle. Neitsyet eivät tule toimeen kenenkään kanssa, eivät edes toisien neitsyeiden, sillä aina jokaisessa ihmisessä on parannettavaa. He ovat myös epähygieenisiä.

Motto: "Pesiköhän tarjoilija kätensä käydessään vessassa?"

Työpaikka: Automekaanikko.

Auto: Citroên".

Vierailija
35/66 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun exäni oli neitsyt. Tykkäsi kyllä siisteydestä ja puhtaudesta, kunhan ei itsensä tarvinnut tehdä asian eteen mitään muuta kuin nillittää siitä minulle. Suurin syy miksi erosin ja koska olen niin monesti kuullut tuon olevan neitsyiden piirre, niin en sellaista ikinä enää huoli kumppaniksi.

Kommentistasi tuli mieleen treffikokemus neitsytmiehen kanssa ja ihan ensimmäinen asia minkä mies teki oli puhdisti liinalla pöydän ja varmisti juomalasien ja aterimien olevan puhtaita. 😅 Ennen tuota ei saanut tilata. 

Vierailija
36/66 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen Neitsyt. Ja hyvin pitkälti juuri sellainen, mitä astrologia kuvaa.

Oikeudenmukaisuus, tarkkuus, rehellisyys ja siisteys ovat elinehto. Mutta vastoin käsityksiä, Neitsyt luonne osaa olla hyvinkin holtiton ja antaa tunteiden viedä. Mikään pinnallinen ja kertakäyttöinen ei uppoa. 

Neitsyt on sinnikäs auttaja, ihan kaikille. Ja tarvitsee sen autettavan. Mutta Neitsyt ei osaa päästää irti.. Vaikka voisi itse hyvin pahoin ja jopa tajuaa tämän.

Naulankantaan 100 %:sti. :)

Vierailija
37/66 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kokeillut ihan rauhallista kasvokkain neuvottelua?

Vierailija
38/66 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neitsyt horoskoopimerkissä olevat ovat hyvin tasapainoisia, eivätkä usko mihinkään humpuukiin.

Terveys- ja ruokavalioasiat tärkeitä Neitsyeillä. Useimmat tuntemani ovat erittäin kiinnostuneita puhtaasta ruoasta ja ei makea maistu. 

Vierailija
39/66 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaa kuin saavillinen paskaa.

Kiinnostaa paljonkin, kun kommentoit. 😉

Vierailija
40/66 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon mustasukkaisuuden sain kokea tosi voimakkaasti exän kanssa. Jos tapasin kavereita, olivat sitten miehiä tai naisia, tää exä (nainen, kuten minäkin) oli heti pommittamassa viesteillä että kenen kanssa olen, mitä teen, missä olen, olenko pettämässä... en koskaan pettänyt häntä, hän sen sijaan rakensi uutta suhdetta meidän suhteen aikana ja heitti minut kuin roskan roskikseen.