Neitsyt on parhain horoskooppimerkki
Neitsyt merkkiset ovat analyyttisia, puhtaita ja siistejä ja kaiken kukkuraksi hyvää seuraa. Monet työskentelevät tutkijana tai muulla tärkeällä alalla edelläkävijänä. Pitävät siivoamisesta ja järjestyksestä, vaikka huhu kertoo olevan neitsyitä jotka ovat hippejä mutta en tunne yhtään sellaista.
Kommentit (66)
Yksityiskohdista nipotusta ja nillitystä, jos ei mene just kuten itse haluaa niin ei sitten ollenkaan :D Ei ole onnistunut mulla neitsytmiesten kanssa. Itse olen kaurisnainen.
Olen tuollainen mutta myös ahdistunut yliajattelija. T.nousuneitsyt
En ole mitään noista vaikka olen neitsyt.
Neitsyt horoskoopimerkissä olevat ovat hyvin tasapainoisia, eivätkä usko mihinkään humpuukiin.
Minä seurustelin aikoinaan naisen kanssa joka on neitsyt, on täysin päinvastainen mitä ap kuvaili... hyvä jos kerran viikkoon kävi suihkussa, ei siivonnut, opiskeli alan millä ei työllistänyt itseään, yms. Ei ole sosiaalisesti kovin taitava myöskään.
Vierailija kirjoitti:
Yksityiskohdista nipotusta ja nillitystä, jos ei mene just kuten itse haluaa niin ei sitten ollenkaan :D Ei ole onnistunut mulla neitsytmiesten kanssa. Itse olen kaurisnainen.
Eikä! Kauris&Neitsyt mätsin pitäisi olla parhain. Lähipiirissä näitä on paljon ja pisin onnellisin liitto on edelleen yhdessä 30v jälkeen. :D
Vierailija kirjoitti:
Ja skorpioni pahin.
Väärinymmärretyin. :)
Mieheni on tuo ja täys **lkku. Negatiivisuuden multihuipentuma. Joka asiasta vaan nillittää ja huutaa ja **tuilee minulle ja lapsille.
Vierailija kirjoitti:
Olen tuollainen mutta myös ahdistunut yliajattelija. T.nousuneitsyt
Kuulostat ihan parhaalta ystävältäni. <3 Muistatan välillä tehdä mielekkäitä asioita ja relata. Joohan? :)
Kiinnostaa kuin saavillinen paskaa.
Oikeesti jotkut vielä uskoo horoskooppeihin? Millä logiikalla?
Vierailija kirjoitti:
Ja silti avasit ketjun ja kirjoitit kommentin.
Mikäs siinä jos haluaa pitkävihaisen nillitäjän kumppanikseen.
Olen noin neljäkymmentä, enkä ole vuosiin ollut parisuhteessa. - Joten eipä, että itsellä on tuo tuo "paras horoskooppi merkki" ole ainakaan kumppanin löytämsiessä auttanut. - Mutta tunnistan itsessäni kyllä monia noista piirteistä, joita siihen Ap avauksessasi liitit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja silti avasit ketjun ja kirjoitit kommentin.
Oli pakko tulla kertomaan mielipiteeni asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti jotkut vielä uskoo horoskooppeihin? Millä logiikalla?
Eihän se keneltäkään pois ole jos jotain kiinnostaa horoskoopit? Itsekin luen päivittäin omani, siitä on jäänyt tapa ja harmiton mielestäni.
Vierailija kirjoitti:
Minä seurustelin aikoinaan naisen kanssa joka on neitsyt, on täysin päinvastainen mitä ap kuvaili... hyvä jos kerran viikkoon kävi suihkussa, ei siivonnut, opiskeli alan millä ei työllistänyt itseään, yms. Ei ole sosiaalisesti kovin taitava myöskään.
Introvertti hippi eli juuri se toinen neitsyt, jonka mainitsin aloituksessa. 😉 Ap
Ja skorpioni pahin.