Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä en usko että kukaan pystyy aidosti olemaan onnellinen monisuhteessa

Vierailija
29.09.2024 |

Voihan sitä väittää, mutta en usko että on totta. Kumppanin jakaminen on satuttavaa ja jos se ei satuta, suhteessa on joku vialla.

Kommentit (95)

Vierailija
61/95 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monisuhteisuutta on tosiaan ollut aina. Varsinkin vanhoissa kulttuureissa on pidetty useita puolisoja, vaikkapa Osmaanien sulttaanilla oli haaremillinen vaimoja ja toisin kuin kuvitellaan ei kaikki siellä suinkaan olleet vastentahtoisesti, vaan se oli myös haluttu paikka. Nykyään on ajateltu, että sivistysyhteiskunnissa ollaan tästä jo edetty eteenpäin, mutta se onkin väärä luulo, haaremi on monelle ajatuksena miellyttävä ja miksei olisi, voi aina illan tullen valita kenen lempikumppanin viereen päänsä kallistaa. 

Vierailija
62/95 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Modernit ihmissuhteet ja liitot saattavat on aika kompleksisia ja yksi asia on varma, toista ihmistä ei voi omistaa?

Ihminen nyt vaan on sarjamonogaminen eli yhden kanssa kerrallaan parisuhteessa. Kaikki muu aiheuttaa pahoinvointia, mustasukkaisuutta ja sen sellaista. 

Eikä ole vaan lähinnä sarjapolygamisti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/95 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo parisuhteessa on tarpeeksi asioita mitä pitää ottaa huomioon puhumattakaan sitten useamman ihmisen suhteista. Kaikkien osapuolien pitäisi osata kommunikoida tunteitaan ja samalla ottaa huomioon kaikki suhteen jäsenet. Hankalaa jos ei ole sosiaalisesti todella sujuva ja lahjakas (yleensä tälläisiin lähtevät eivät ole...)

Vierailija
64/95 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii ihmisille, joilla nk. flat attachment, eli eivät kiinny kuin pinnallisesti. Varhainen kiintymyssuhde ollut turvaton. Eivät tunne aitoa kiintymystä koskaan,

Vierailija
65/95 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monisuhteisuutta on tosiaan ollut aina. Varsinkin vanhoissa kulttuureissa on pidetty useita puolisoja, vaikkapa Osmaanien sulttaanilla oli haaremillinen vaimoja ja toisin kuin kuvitellaan ei kaikki siellä suinkaan olleet vastentahtoisesti, vaan se oli myös haluttu paikka. Nykyään on ajateltu, että sivistysyhteiskunnissa ollaan tästä jo edetty eteenpäin, mutta se onkin väärä luulo, haaremi on monelle ajatuksena miellyttävä ja miksei olisi, voi aina illan tullen valita kenen lempikumppanin viereen päänsä kallistaa. 

Valta-asetelma tällainen on. Mutta juu, onhan niitä naisia, jotka tuollaiseen asetelmaan haluavat, esim. Hefner ja hänen lukuisat naisensa. Mutta nehän usein olivat vaatimattomista oloista, eivätkä ymmärtäneet mihin ryhtyivät eli olivat rikkinäisiä.

Vierailija
66/95 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat moniavioisia, naiset yksiavioisia, väitti Oscar Wilde.

Vierailija
67/95 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: No siinäpä sitten odotat vuoroasi, kun miehesi on pannut ensin muita. Toden totta, mitäpä se minulle kuuluu.

Sun käsitys siitä, mitä parisuhde on, on todella nolo, ahdas ja peniskeskeinen.

Seksillä on hyvin vähän merkitystä perhe-elämässä alkuhuuman (noin 2 kk) jälkeen. Saati että se olisi pelkkää sinun munasi hinkkaamista (huomaan, ettei sinulla ole kokemusta toisen ihmisen kanssa rakastelusta :D)

Mutta kommenttisi kertoo, mikä olisi sulle se suhteen ainut ja tärkein asia: tyrkyttää munaasi mahdollisimman usein. Silloin olisi sinunkin etusi, että sulla olisi monta vaimoa jakamassa tuon ikävän velvollisuuden.

Vierailija
68/95 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla oli siellä ylelliset olot eikä tarvinnut kovin usein vaivautua nylkytettäväksi.

Vierailija
69/95 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo parisuhteessa on tarpeeksi asioita mitä pitää ottaa huomioon puhumattakaan sitten useamman ihmisen suhteista. Kaikkien osapuolien pitäisi osata kommunikoida tunteitaan ja samalla ottaa huomioon kaikki suhteen jäsenet. Hankalaa jos ei ole sosiaalisesti todella sujuva ja lahjakas (yleensä tälläisiin lähtevät eivät ole...)

Minä väitän, että ovat erittäin hyviä siinä, toisin kuin alustan incelit, jotka eivät ole sitä ensimmäistäkään suhdetta onnistuneet väsäämään.

Vierailija
70/95 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: No siinäpä sitten odotat vuoroasi, kun miehesi on pannut ensin muita. Toden totta, mitäpä se minulle kuuluu.

Seksillä on hyvin vähän merkitystä perhe-elämässä alkuhuuman (noin 2 kk) jälkeen. Saati että se olisi pelkkää sinun munasi hinkkaamista (huomaan, ettei sinulla ole kokemusta toisen ihmisen kanssa rakastelusta :D)

Mutta kommenttisi kertoo, mikä olisi sulle se suhteen ainut ja tärkein asia: tyrkyttää munaasi mahdollisimman usein. Silloin olisi sinunkin etusi, että sulla olisi monta vaimoa jakamassa tuon ikävän velvollisuuden.

Vau :D Olen nainen, joka tuon kirjoitti. Ja kyllä, mieheni penis on minulle todella tärkeä, yhdessä olemme olleet nyt 8 vuotta. Mutta kiitos ajatuksistasi, jälleen kerran sain vahvistuksen, että täällä on vahvasti häiriintyneitä ihmisiä.

Vierailija
71/95 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monisuhteissa eläjät joita tunnen ovat hillittyjä jaa älykkäitä. He omaavat paljon tunneälyä ja keskustelutaidot on hyvät. He ovat enimmäkseen yliopiston käyneitä keski-ikää lähenteleviä yksilöihmisiä joita kiinnostaa tiede, kirjallisuus, teatteri ja kulttuuri.

Kristilliset arvot ja avioliitto ei ole kaikkia varten. Kaikki ei halua edes lapsia.

Miksei tällaista elämäntyyliä voisi katsoa suopeammin vaikka se ei itselle sopisikaan?

Vierailija
72/95 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailen muutamaa naista silloin tällöin, en edes joka viikko. Vietetään aikaa ja sekstaillaankin. Voi olla että heilläkin on useita muita kumppaneita kuten minulla mutta ei se kiinnosta eikä heitä kiinnosta elämäni. Ei ehkä ole aloittajan tarkoittama asia. Mutta voi kyllä suhailla monenkin tyypin kanssa ja vapaasti jos ei olla yhdessä päätetty sitoutua.

Noinhan se on ja on ollut aina. Nämä uuspuritaanit on omituisia. Haluavat, että kaikilla on yhtä kamalaa kuin heillä, "yhdessä kuolemaan asti", ja yleensä vielä vihaten eikä rakastaen.

Persujen ja KD:n ulostuloista purskahtelee mädän ja kaksinaismoraalin haju. Moni ukko siellä pitänyt ja pitää kahta muijaa, viimeisimpänä jäi kiinni Ari Koponen.

Vierailija
73/95 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monisuhteissa eläjät joita tunnen ovat hillittyjä jaa älykkäitä. He omaavat paljon tunneälyä ja keskustelutaidot on hyvät. He ovat enimmäkseen yliopiston käyneitä keski-ikää lähenteleviä yksilöihmisiä joita kiinnostaa tiede, kirjallisuus, teatteri ja kulttuuri.

Kristilliset arvot ja avioliitto ei ole kaikkia varten. Kaikki ei halua edes lapsia.

Miksei tällaista elämäntyyliä voisi katsoa suopeammin vaikka se ei itselle sopisikaan?

Ei ainakaan minun tutuilla ole noin. Päihteitä kuluu runsaasti ja harrastuksetkaan ei ole noita.

Vierailija
74/95 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat moniavioisia, naiset yksiavioisia, väitti Oscar Wilde.

Tiesitkö että hän oli homo?

Vierailija
75/95 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopii ihmisille, joilla nk. flat attachment, eli eivät kiinny kuin pinnallisesti. Varhainen kiintymyssuhde ollut turvaton. Eivät tunne aitoa kiintymystä koskaan,

Esim. sinulle siis. Lähde?

Vierailija
76/95 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vau :D Olen nainen, joka tuon kirjoitti. Ja kyllä, mieheni penis on minulle todella tärkeä, yh

T. Pasi, jonka defenssi on tämä: "Olen kylläkin nainen"

Kuule, vaikutat ahdistuneelta ja sulla on heikko itsetunto. Tämä esitys pelottaa sua, koska luulet, että miehesi loikkii oitis vieraisiin.

Vierailija
77/95 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aito onni tulee pieninä muruina eikä johdu jostain hiton eksklusiivisesta panosuhteesta.

On teillä pienet sydämet jos sinne vain yksi ihminen mahtuu ja jos tärkeintä hänessäkin ovat genitaalit.

Vierailija
78/95 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vau :D Olen nainen, joka tuon kirjoitti. Ja kyllä, mieheni penis on minulle todella tärkeä, yhdessä olemme olleet nyt 8 vuotta. Mutta kiitos ajatuksistasi, jälleen kerran sain vahvistuksen, että täällä on vahvasti häiriintyneitä ihmisiä.

Esimerkiksi sinä, joka kuvittelit, että loukkaava ja lapsellinen komnenttisi osuu johonkin 😂

Sulla on ilmeisesti itselläsi vahva pelko miehesi uskottomuudesta. Miksi, kun olethan ihanasti parisuhteessa?

Vierailija
79/95 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan minun tutuilla ole noin. Päihteitä kuluu runsaasti ja harrastuksetkaan ei ole noita.

MIksi sulla on päihdekavereita? 

Vierailija
80/95 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin voisin olla- En halua sitoutua yhteen ihmiseen joten useampi olisi paras vaihtoehto jos johonkin suhteesee ryhtyisin. Heistäkään kenenkään kanssa en suostuisi saman katon alla elämään.

Olen tiennyt aina että minusta ei ole sitoutumaan ja olemaan yhden miehen kanssa.  Ideaali tilanne on tämä mikä minulla nyt on; sinkkuna eläminen ja täydellinen vapaus tulla ja mennä.

Kaikista ei ole suhteessa elämään.  Ja juu, kyllä incellejä v-tuttaa eitarvitse tulla edes päätään aukomaan. Älkää turhaan vaivautuko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän