Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen mitä ajattelet siitä jos mies etsii naista joka on kaunis,normaalipainoinen ja kiva?

Vierailija
29.09.2024 |

Tekeekö mies siis väärin kun se vaatii naisilta asioita eli miehen tulisi kelpuuttaa ties minkälainen rumilus vaan kumppaniksi? Te naiset itkette jos mies vaatii teiltä jotain mutta itse te vaaditte miehiltä pituutta,hyvää koulutusta, hyvää palkkaa, hyvää statusta ja komeaa ulkonäköä. 

Tiesittekö että miehet vaatii vähemmän kuin naiset? 

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on itse komea, normaalipainoinen ja kiva, niin silloin on täysin ok.

Vierailija
42/56 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liikuta mitenkään koska en etsi suomalaista miestä. Ja joko on sopiva jollekin tai ei ole. Ei se ole sen vaikeampaa. Sinkkuna voi olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sattuisitkin jostain kuvauksen mukaisen naisen löytämään, voit olla aivan varma että sinä et miellytä häntä, missään muodossa.

Vierailija
44/56 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika vaikea olisi reagoida mitenkään koska vaatimus on hyvin tulkinnanvarainen. Todennäköisesti sivuuttaisin tyypin. Mikä nyt on kellekin kaunis, se on hyvin epämääräinen vaatimus.

Vierailija
45/56 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä sä taas nillität tätä samaa iänikuista paskaa?

Vierailija
46/56 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä olen varma, että sinua ap ei huoli kukaan, niin ajattelen. 

Vierailija
47/56 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa, ei minua kiinnosta mitä muut ihmiset etsivät.

Vierailija
48/56 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos olet kiva, normaalipainoinen ja komea itse niin sitten ei ole mitään ongelmaa.

Mutta vähän epäilen että olet.

Vierailija
49/56 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertainen mies, mutta niinhän monet miehet on. 

Vierailija
50/56 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko jo. Kaikki me normijärkiset naiset keskitymme elämään vain omaa ja omannäköistämme elämää joko varattuina tai singlestatuksella, ja juuri siksi olemme parempia sosiaalisesti + elämänhallinnallisesti. Itkuvirsi-inkkelit = 1000% skippaus.

Vierailija
51/56 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö taas.

Naisetkin etsii miehiä jotka ovat kivoja, kivannäköisiä (ei tarvi olla komea!) ja normaalipainoisia.

Eri juttu sitten mistä niitä vois löytää. Kiven alta?

Minä olen kaikki nuo ehdot täyttävä, paitsi että olen vastarannan kiiski ja tahdon pullukan! 

Vierailija
52/56 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae mitä haet tai älä hae, löydä mitä löydät tai ole löytämättä, ilman, yksin... evvk, yhyy, mutta yhä silti eeeveeveekoo.

Vierailija
53/56 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö taas.

Naisetkin etsii miehiä jotka ovat kivoja, kivannäköisiä (ei tarvi olla komea!) ja normaalipainoisia.

Eri juttu sitten mistä niitä vois löytää. Kiven alta?

Minä olen kaikki nuo ehdot täyttävä, paitsi että olen vastarannan kiiski ja tahdon pullukan! 

Sika sinä olet!! Miksi ei kelpaa normaalipainoinen?! 

Vierailija
54/56 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa etsivät kukkotapellen kaikki muutkin uroot. Onnea! En mieti mitään, ei koske minua onnellisesti tahollani varattua.

Vierailija
55/56 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sinkkumies ainoastaan sen tähden, että yleensä kun minä tykkään naisesta,tämä ei tykkää minusta ja sitten kun nainen tykkää minusta niin minä en tykkää siitä naisesta. Ei se sen mystisempää kai ole kellään muullakaan? Se miten ulkonäkö sitten vaikuttaa on vähän haastavampi selitettävä kun harvemmin on niin ulkonäöstä ollut kiinni ne tykkäämiset.

Vierailija
56/56 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää muuten äkkiä ne parhaat pillut nussimatta jos vaan naamaa katsoo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän