Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen mitä ajattelet siitä jos mies etsii naista joka on kaunis,normaalipainoinen ja kiva?

Vierailija
29.09.2024 |

Tekeekö mies siis väärin kun se vaatii naisilta asioita eli miehen tulisi kelpuuttaa ties minkälainen rumilus vaan kumppaniksi? Te naiset itkette jos mies vaatii teiltä jotain mutta itse te vaaditte miehiltä pituutta,hyvää koulutusta, hyvää palkkaa, hyvää statusta ja komeaa ulkonäköä. 

Tiesittekö että miehet vaatii vähemmän kuin naiset? 

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minua haittaa. Noilla avuilla sain juurikin pitkän, komean ja rikkaan miehen. Sitä en ymmärrä, miksi minun olisi pitänyt tyytyä johonkin toisenlaiseen, kuten nämä aloitukset yleensä tuntuvat katkerina vaativan. 

Näissä kitinäaloituksissa aina suureen ääneen toitetaan, että mies haluaa kauniin, hoikan yms. naisen. Suorastaan vaatii sellaista. Samaan aikaan naisilla ei saisi olla vaatimuksia ja pitäisi huolia kuka tahansa. Näiden kitisijöiden mielestä heidän ei itse tarvitse täyttää yhdenkään naisen kriteerejä. Varsinkaan sitä kivaa luonnetta ei heidän mielestään heillä tarvitse olla.  :D

N45

Vierailija
22/56 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauniin naisen ei tarvitse laittaa profiiliin kuin kuvansa ja viesti on käytännössä: vain pitkien, komeiden menestyjien kannattaa vaivautua. Sitten voi soperrella jotain arvoista jne. Mutta esikarsinta on käytännössä tehty.

Tämä hämää jotenkin osaa miehiä kuvittelemaan, että naiset eivät näitä kriteereitä asettaisi ja sitten ihmetellään miksei kelvata. Varsinkin kun tämä foorumi jatkuvasti tuuttaa naisten suulla että ei missään nimessä miestä valita näillä kriteereillä. Ei varmaankaan valita näillä kriteereillä, nuo ovat vaan ne perusedellytykset tulla edes harkituksi, kauniin naisen tapauksessa.

Niin. Ihan kuin sinäkään et edes harkitse rumaa ja lihavaa naista, niin kauniin naisenkaan ei tarvitse harkitakaan rumaa ja lihavaa miestä. Outoa on, että tiedät tämän kyllä oikein hyvin itsekin, mutta silti jaksat vänistä päivästä toiseen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siis estää etsimästä?

Vierailija
24/56 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina sama itku. Monta kertaa päivässä.

Vierailija
25/56 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu mies. Kauneus on katsojan silmissä. Jos tutustut ja tykkäät, niin tykkäät ulkomuodostakin.

Vierailija
26/56 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauniin naisen ei tarvitse laittaa profiiliin kuin kuvansa ja viesti on käytännössä: vain pitkien, komeiden menestyjien kannattaa vaivautua. Sitten voi soperrella jotain arvoista jne. Mutta esikarsinta on käytännössä tehty.

Tämä hämää jotenkin osaa miehiä kuvittelemaan, että naiset eivät näitä kriteereitä asettaisi ja sitten ihmetellään miksei kelvata. Varsinkin kun tämä foorumi jatkuvasti tuuttaa naisten suulla että ei missään nimessä miestä valita näillä kriteereillä. Ei varmaankaan valita näillä kriteereillä, nuo ovat vaan ne perusedellytykset tulla edes harkituksi, kauniin naisen tapauksessa.

Niin. Ihan kuin sinäkään et edes harkitse rumaa ja lihavaa naista, niin kauniin naisenkaan ei tarvitse harkitakaan rumaa ja lihavaa miestä. Outoa on, että tiedät tämän kyllä oikein hyvin itsekin, mutta silti jaksat vänistä päivästä toiseen. 

Eikä niistä normaalipainoisista ja komeistakaan tarvitse huolia ketä vain. Kun ei se ulkonäkö ole ainoa asia joka vaikuttaa vaan suurin merkitys on luonteella. Joillakin tuntuu olevan ihmeellinen ajattelutapa, että naisien pitäisi huolia kuka tahansa ja olla valmiina levittämään jalkansa kaikille. Sitten voikin haukkua huo raksi.

N45

Vierailija
27/56 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Ihan kuin sinäkään et edes harkitse rumaa ja lihavaa naista, niin kauniin naisenkaan ei tarvitse harkitakaan rumaa ja lihavaa miestä. Outoa on, että tiedät tämän kyllä oikein hyvin itsekin, mutta silti jak

"Eikä niistä normaalipainoisista ja komeistakaan tarvitse huolia ketä vain. Kun ei se ulkonäkö ole ainoa asia joka vaikuttaa vaan suurin merkitys on luonteella."

Ap saa vielä slaagin, kun ymmärtää että ne kauniit ja kivat naiset voivat valita niistä pitkistä ja komeistakin miehistä vieläpä sen kaikkein mukavimman ja ihanimman. 

Vierailija
28/56 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Ei kuulu minulle, mitä joku random mies etsii.

Vierailija
29/56 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Ihan kuin sinäkään et edes harkitse rumaa ja lihavaa naista, niin kauniin naisenkaan ei tarvitse harkitakaan rumaa ja lihavaa miestä. Outoa on, että tiedät

Niin ja se vaan todistaa sen, että miehet ovat pinnallisia sikoja.

Kaltaiseni ruman on paljon parempi olla ilman. Eipä joudu haukuttavaksi. 

Vierailija
30/56 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ei tarvitse eikä pidä "kelpuuttaa" ketään sellaista suhteeseen, jota ei oikeasti halua, kuten ei naisenkaan. On sitten sinkkuna jos sopivaa ei löydy, niin kaikki muutkin normaalilla ymmärryksellä varustetut tekee.  

Jos tietty ulkoäko esim. on sulle prioiteetti, niin sitten on. Naiset eivät muutu kuitenkaan muunlaisiksi sun vaatimusten mukaan, vaan itse on löydettävä se sopiva, joka sinutkin sitten haluaa.

Sen varran naiset voivat piitata sun vaatimuksista, että kiertävät sut kaukaa, kun asenne on tuollainen "minä vaadin, naiset itkee" hyhhyh. Tuollainen asenne kun ei ole ollenkaan toimiva tervettä hyvää parisudetta ajatellen. 

Vierailija
31/56 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan tuntemani nainen, tai minä itse "itse te vaaditte miehiltä pituutta,hyvää koulutusta, hyvää palkkaa, hyvää statusta ja komeaa ulkonäköä."

Kukaan ei koskaan piittaa kun rakastuu, että mikä koulutus tai palkka miehellä on, tai varsinkaan mitään statusta, vain jotkut törröhuuli-instapimut joiden omat tulot on kiinni omassa ulkonäössä ja kuvissa keikistelyssä, eli täysin pinnalliset bimbot. Ne haluavat jonkun sovinistisian jolla on rahaa rinnalleen maksamaan heidän muka hienoa elämäntyyliään.

Toki naisetkin katsoo ulkonäköä, kuten pituutta ja naamaa, mutta kun rakastuu, niilläkään ei ole väliä, se on vaan se kemia, yhteen sopiva huumori ja seksi, ja tietysti pidemmän päälle pitää elämänarvot ja tulevaisuudensuunnitelmat käydä yksiin. 

Kun joku itse lihava mies sanoo, että vaatii että vaimo on hoikka, pidän sitä idioottimaisena ja sovinistisena.

Jos mies on hoikka itsekin, niin toki sitten on ok jos tykkää että vaimokin on hoikka, ja sitten etsii sellaisen itselleen. Mutta niin vaan saattaa miehellekin käydä, että rakastuu pullukkaan naiseen.

Vierailija
32/56 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian ulkoiset kriteerit. Vaikka ne kevyesti täytänkin ja yleensä miehet ovat päinvastoin epävarmoja kanssani koska olen kaunis ja hyvävartaloinen.

Mutta muhun vetoaa syvällisemmät miehet. Mun ulkonäön ihastelu oikeastaan tuntuu ikävältä kun tulee fiilis että se on "se juttu". Silloinhan kuka hyvänsä muukin kaunis kiinnostaa.

Vierailija
33/56 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinnallinen narsisti.

Vierailija
34/56 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä pysty muodostamaan ajatusta tästä asiasta. Tökkää jo siihen, kun en keksi yhtäkään pätevää syytä miksi edes ajattelisin mitä joku mies hakee kumppaniltaan?

Vierailija
35/56 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon tietenkin, että hän löytää etsimänsä, eikä hauku ja valita niistä naisista jotka eivät hänen kriteereihinsä sovi.

Vierailija
36/56 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin ok kriteerit.

Vierailija
37/56 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina sama itku. Monta kertaa päivässä.

Jos tuon energian käyttäisi itsensä kehittämiseen niin voisi se nainenkin joskus löytyä...

Vierailija
38/56 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vaan, että siinä missaa monta oivaa tilaisuutta löytää rinnalle ulkoisesti ja sisäisesti kaunis ihminen vain siksi, että henkilö on pullukka. Surullista.

Vierailija
39/56 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun hakee normaalipainoista, putoaa jo siinä n60% naisista, hyvännäköinen ja kiva, puhutaan ihmisestä jota ei ole edes olemassa Suomessa. En tunne enkä tiedä yhtään tuollaista naista joka täyttäisi nuo vaatimukset. Suomessa naisten taso on niin ala-arvoinen, että olemme naisissa ylivoimaisesti maailman pohjasakkaa.

Vierailija
40/56 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha, TAAS UUSI KETJU

Hyppää jo vaikka kaivoon pliis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän