Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen mitä ajattelet siitä jos mies etsii naista joka on kaunis,normaalipainoinen ja kiva?

Vierailija
29.09.2024 |

Tekeekö mies siis väärin kun se vaatii naisilta asioita eli miehen tulisi kelpuuttaa ties minkälainen rumilus vaan kumppaniksi? Te naiset itkette jos mies vaatii teiltä jotain mutta itse te vaaditte miehiltä pituutta,hyvää koulutusta, hyvää palkkaa, hyvää statusta ja komeaa ulkonäköä. 

Tiesittekö että miehet vaatii vähemmän kuin naiset? 

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsynyt/5

Vierailija
2/56 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö taas.

Naisetkin etsii miehiä jotka ovat kivoja, kivannäköisiä (ei tarvi olla komea!) ja normaalipainoisia.

Eri juttu sitten mistä niitä vois löytää. Kiven alta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. 🤷

Vierailija
4/56 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Kaikki etsiköön mitä haluaa. Ei ole mitään järkeä etsiä sellaista mitä ei halua.

Vierailija
5/56 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän ääliönä, jos hän on kirjoittanut nämä vaatimukset deittiprofiiliinsa.

Vierailija
6/56 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sitänyt rumaa kiukkuista ja lihavaa naista etsisi?

Vierailija
7/56 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, naisia ei kiinnosta sun standardit. anna jo olla. 

Vierailija
8/56 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, harva nainen vaatii luettelemiasi asioita. Te miehet ette vaan sitä usko, vaikka teille se kerta toisensa jälkeen kerrotaan.

Toisekseen, luuletko ihan oikeasti, että naisten mielestä miehen pitäisi etsiä rumaa, läskiä/luurankoa, vittumaista naista?

Te elätte kyllä ihme harhoissa.

Vierailija
9/56 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ja miehelläni ei kummallakaan ollut noita luettelemiasi asioita tai ominaisuuksia, mutta meillä oli 20 vuoden rakkausavioliitto.

Käytät sanaa "rumilus", eli vaadit ilmeisesti naiselta hyvää ulkomuotoa.

Tyydytkö sinä niin vähään?

Vierailija
10/56 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän etsii.

Jokainen voi itse määrätä vaatimukset, mutta jos sitten ruikuttaa, kun ei sellaista löydä, se on raivostuttavaa.

Vierailija
11/56 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jos kelpuuttaa kaikki naiset niin silloin mies on epätoivoinen mutta jos mies asettaa naisille vaatimuksia millainen naisen tulee olla niin sitten naiset suuttuvat ja haukkuvat.

Mikään ei naisille kelpaa.

Vierailija
12/56 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksköhän mua kiinnostaisi ajatella yhtään mitään miehestä etsi hän millaista naista tahansa?

Vierailija
13/56 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallisena pidän, ei edes mitenkään kovat kriteerit. Noillahan esim jodelissa haetaan koko ajan. 

Itsellä vastaavat miehelle (mukava, normaalivartaloinen, kivannäköinen), mutta lisäksi pitää olla älykäs, keskustelu- ja tunnetaitoinen, käydä töissä, ja jakaa samanlaiset mieltymykset seksissä. Nämä siis lähtökohtana yhtään millekään.

Vierailija
14/56 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta minua yhtään, sen kun vaatii.

Vierailija
15/56 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies jos kelpuuttaa kaikki naiset niin silloin mies on epätoivoinen mutta jos mies asettaa naisille vaatimuksia millainen naisen tulee olla niin sitten naiset suuttuvat ja haukkuvat.

Mikään ei naisille kelpaa.

Suurimmalla osalla miehistä ei ole mitään standardeja, ja suurin osa miehistä on epätoivoisia. 

Vierailija
16/56 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kyseessäh on narsistih!!

Vierailija
17/56 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on itse kehostaan, kunnostaan ja terveydestään huolta pitävä kiva mies, niin mikäs siinä. Jos on ap:n kaltainen jankkaava palsta-autisti, joka ei valitettavasti täytä tuota kivan määritelmää itse, niin sitten olen lähinnä surullinen hänen puolestaan.  

Siinä ap on oikeassa, että naiset vaatii enemmän kuin miehet. Varsinkin tunneälyn tasolla huomattavasti enemmän kuin miehet yleensä tajuaa vaatia. 

Vierailija
18/56 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, ei vaikuta mun elämään mitenkään.

N45

Vierailija
19/56 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua haittaa. Noilla avuilla sain juurikin pitkän, komean ja rikkaan miehen. Sitä en ymmärrä, miksi minun olisi pitänyt tyytyä johonkin toisenlaiseen, kuten nämä aloitukset yleensä tuntuvat katkerina vaativan. 

Vierailija
20/56 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniin naisen ei tarvitse laittaa profiiliin kuin kuvansa ja viesti on käytännössä: vain pitkien, komeiden menestyjien kannattaa vaivautua. Sitten voi soperrella jotain arvoista jne. Mutta esikarsinta on käytännössä tehty.

Tämä hämää jotenkin osaa miehiä kuvittelemaan, että naiset eivät näitä kriteereitä asettaisi ja sitten ihmetellään miksei kelvata. Varsinkin kun tämä foorumi jatkuvasti tuuttaa naisten suulla että ei missään nimessä miestä valita näillä kriteereillä. Ei varmaankaan valita näillä kriteereillä, nuo ovat vaan ne perusedellytykset tulla edes harkituksi, kauniin naisen tapauksessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi