Nainen, jos sota syttyisi niin haluaisitko lähteä sotimaan?
Kommentit (131)
Vierailija kirjoitti:
En koska
10 Käskyä
1. Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia.
2. Älä käytä väärin Herran, Jumalasi nimeä.
3 .Pyhitä lepopäivä.
4. Kunnioita isääsi ja äitiäsi.
5. Älä tapa
6. Älä tee aviorikosta.
7. Älä varasta.
8. Älä lausu väärää todistusta lähimmäisestäsi.
9. Älä tavoittele lähimmäisesi omaisuutta.
10. Älä tavoittele lähimmäisesi puolisoa, työntekijöitä, karjaa äläkä mitään, mikä hänelle kuuluu.
Tästä jäi puuttumaan se 11 käsky, joka sopii juuri aloittajalle.
Älä houri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä lähtisi tappamaan kenenkään toisen äidin lasta, joka on rintamalle pakotettu.
Antaisit siis hänen tappaa sinut ja sinun lapsesi?
Sodissa on aina myös niitä jotka ovat kieltäytyneet tappamasta. Ja eläneet kertoakseen tarinansa.
Sodasta kieltäytyneet sekä heidän jälkeläisensä ja perheensä ovat aina olleet yhteisönsä hylkiöitä, jos ovat edes eläneet sodan loppumiseen asti. Eivät mitään kunniakkaita olentoja. Elämänsä voi tuhota niin monella tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Menisin varmaan karkuun johonkin lämpimään maahan ja pelailisin gta 6 yötäpäivää.
Minkä lämpimän maan ajattelisit ottavan sinut vastaan noin vain ja antavan vain pelailla yötä päivää?
Eihän sitä kukaan HALUA! Venäjältäkin lähti satoja tuhansia MIEHIÄ ulkomaille kun liikekannallepano alkoi. Muistattehan kai? Ei hekään HALUNNEET rintamalle turhaan sotaan itseänsä ikuisuuteen lennättämään ukrainalaisen ohjuksen myötä. Suomen maanpuolustustahtoon kyllä luotan. Kaikki tietää minkälaista on russki mir.
Puolustaisin kyllä Suomea.
Olen iän kertyessä huomannut kyllä, miten eri tasolla ihmisten isänmaallisuus on.
Itselleni Suomi on syvästi rakas ja puolustamisen arvoinen. Voisin ampua.
T. Vanha rouva
En todellakaan eikä kaltaistani bimboa onneksi rintamalle huolittaisikaan. Olisin enemmän haitaksi kuin hyödyksi.
Samoja käytetään, niissäkin on valinnanvaraa eik kaikkia laiteta joka vuosi, vaan vaihdellaan.
Saatuja, perittyjä, nuorena ensijoulujen innossa ostettuja.
Vierailija kirjoitti:
Samoja käytetään, niissäkin on valinnanvaraa eik kaikkia laiteta joka vuosi, vaan vaihdellaan.
Saatuja, perittyjä, nuorena ensijoulujen innossa ostettuja.
Ohoh, anteeksi, väärä ketju.
Puolustaisitko omaa pihaasi tunkeiijoilta?
Pelkään, että Stubb on valmis lähettämään koko Suomen kansan teurastettavana karjana sotaan Venäjää vastaan, vain siksi että saisi pidettyä ylpeytensä.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan eikä kaltaistani bimboa onneksi rintamalle huolittaisikaan. Olisin enemmän haitaksi kuin hyödyksi.
Sinua voitaisiin käyttää houkutuslintuna ja sitten motittaa ja eliminoida seurailijasi. Vähän niin kuin narttususi viekoittelee turvallisen nuotion ääreltä koirat perässään metsän siimekseen ja sitten muu lauma hyökkää ja repii ne riekaleiksi.
Olen jo valmiiksi niin traumatisoitunut ettei minusta varmaankaan olisi hyötyä. Jännittävän paikan tullen lamaannun, muutun poissaolevaksi, muisti menee, alan vapisemaan kuin haavanlehti. Ja siihen ei tarvita edes sotaa, kipeän muiston mieleentulo riittää. No, en ainakaan panikoisi tai tuntisi mitään poissaolevuuteni takia. Voisihan siitä olla etuakin jos vain pysyisi toimintakykyisenä.
Olkaa valmiina kuolemaan Naton puolesta!
Menisin auttamaan miten pystyisin. Pms oireilun aikana voisin vihollisen tappaakin tarvittaessa 🤣🤣
Stubb jo kehui isoille pojille et meiltä löytyy 270 000 varusmiestä teuraaksi usan puolesta! Stubb poikineen pakenee heti maasta itse
No en tietenkään lähtisi johonkin sotaan sotimaan, siis muita tappamaan!!! Korkeintaan johonkin avustustyöhön menisin.
Kunnioitan Buddhan ja muiden henkisesti heränneiden neuvoa, enkä suostu tappamaan mitään elollista. En edes silloin, jos oma henkeni olisi uhattuna, voisin tosin uhrata henkeni suojellessani muita.
Vierailija kirjoitti:
Olen jo valmiiksi niin traumatisoitunut ettei minusta varmaankaan olisi hyötyä. Jännittävän paikan tullen lamaannun, muutun poissaolevaksi, muisti menee, alan vapisemaan kuin haavanlehti. Ja siihen ei tarvita edes sotaa, kipeän muiston mieleentulo riittää. No, en ainakaan panikoisi tai tuntisi mitään poissaolevuuteni takia. Voisihan siitä olla etuakin jos vain pysyisi toimintakykyisenä.
Tykinruokaa tarvitaan aina suojakilveksi niille, jotka pystyvät toimimaan jännittävässäkin paikassa.
Haluavat esim parantaa työmahdollisuuksiaan