Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, jos sota syttyisi niin haluaisitko lähteä sotimaan?

Vierailija
28.09.2024 |

Itse en. 

Kommentit (131)

Vierailija
21/131 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin että en lähtisi eturintamalle. Kyllä mä muuten voisin toki auttaa. Ap

Vierailija
22/131 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koska

10 Käskyä

1. Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia.

2. Älä käytä väärin Herran, Jumalasi nimeä.

3 .Pyhitä lepopäivä.

4. Kunnioita isääsi ja äitiäsi.

5. Älä tapa

6. Älä tee aviorikosta.

7. Älä varasta.

8. Älä lausu väärää todistusta lähimmäisestäsi.

9. Älä tavoittele lähimmäisesi omaisuutta.

10. Älä tavoittele lähimmäisesi puolisoa, työntekijöitä, karjaa äläkä mitään, mikä hänelle kuuluu.

Vihollinen ei välitä, jos kerran tietää että ei ole vastarintaa. Ne tappaa ja valloittaa, jotka pystyy niin tekemään. Ihminen on toiminut näin siitä lähtien kun alkoi kehittää sivilisaatiota ja kaupunkivaltioita. Naapuriin hyökättiin, jos voitto oli mahdollinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/131 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koska

10 Käskyä

3 .Pyhitä lepopäivä.

5. Älä tapa

6. Älä tee aviorikosta.

7. Älä varasta.

10. Älä tavoittele lähimmäisesi puolisoa, työntekijöitä, karjaa äläkä mitään, mikä hänelle kuuluu.

Oletko huomannut että samassa lakikokoelmassa, jonka osaa siteeraat, annetaan määräyksiä kuolemạntuọmịon täytäntöönpanosta ja sodankäynnistä? Et, koska olet pasifisti-uuvattị. Tuo kymmenen käskyn *älä tạpa* on alkukielellä ymmärrettävä *älä ilman oikeutta sụrmaa toista kansasi jäsentä.*

Vierailija
24/131 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koska

10 Käskyä

3 .Pyhitä lepopäivä.

5. Älä tapa

6. Älä tee aviorikosta.

7. Älä varasta.

Jaa että tää sun "jumala" ei ole ikinä tappanut ketään? 😂

Vierailija
25/131 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Modernissa kaupunkisodassa haluaisitko ap olla aseistettu sotilas liikkeellä aseistettujen kavereiden kanssa vai aseeton siviili, jonka pitäisi suojella jälkikasvuaan väkivallalta ja raiskauksilta?

Sotilaalla on paljon suurempi riski kuolla tai haavoittua kuin siviileillä. 

Vierailija
26/131 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset voisi olla sodassa mukana paineiden purkajana.Liikaa kun stressaisi sotiminen voisi pumppaila paineet pois tukikohdassa.Sekä pitäähän jotain viihdykettäkin olla.

Miehilläkin on reikiä ja heitä on lähempänä siinä bunkkerissa, ihan vieressä. Sen kun pumppailee.

Vierailija
27/131 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin valmis sotimaan heti, jos sota käytäisi vain teräasein kuten keskiajalla käytiin.

Nyt ei kiinnosta hannareiden sodankäynti pätkääkään.

Painetaan nappia ja lähetetään koptereita pommittamaan siviilejä.

Ei ole miehen hommaa lentää hävittäjää ja pudotella pelkurina ohjuksia toisten niskaan, jotka ei pysty edes iskemään takas.

Sota on muuttunut pelkureiden toiminnaksi.

Onhan noissa pyssyissä pistimet. Siitä vain ase tanaan ja rynnäkköön. Rintamalinjoja ja lähitaisteluja käydään nykysodissakin.

Vierailija
28/131 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset voisi olla sodassa mukana paineiden purkajana.Liikaa kun stressaisi sotiminen voisi pumppaila paineet pois tukikohdassa.Sekä pitäähän jotain viihdykettäkin olla.

Miehilläkin on reikiä ja heitä on lähempänä siinä bunkkerissa, ihan vieressä. Sen kun pumppailee.

Noinhan ryssãt ovat keskenään tehneet rintamalla, ja kyllä niille nylkytysdroonivideoille on naurettu. 

Vierailija
29/131 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en kyllä sotisi ketään vastaan, mutta erityisesti haluan mainita, että mulla ei sitten muutenkaan ole mitään venäläisiä vastaan. Poliitikkojen sotkuja, ei kuulu mulle.

Ei yhdelläkään velivenäläiselläkään ole sinua vastaan henkilökohtaisesti mitään, mutta jos sekopää hullu diktaattori niin käskee, sehän ampuu sinut joka tapauksessa, ettei tule itse tapetuksi isänmaansa toimesta ja saman tien koko perhe muilutetuksi Jenisein taakse.

Vierailija
30/131 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on muutenkin mm ptsd ja psyyke sekä fysiikka paskana. Taistelutahtoa lähimmäisten puolesta toki löytyy ja jos heidän henki on musta riippuvainen niin ehdottomasti. 

Mä en vaan usko, että musta mitään hyötyä olisi, ainakaan pidemmäksi ajaksi. Enemmän mä olisin siellä perässä raahattava rasite kohtaukseni ja todennäköisesti semmonen kuormitustekijä, että ne omat mut jättää tai tappaa pois. Jos joku pitäisi tappaa niin se olis liikaa, nistisin itseni sen jälkeen jossain vaiheessa. 

Vierailija
31/131 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo tämmöinen viisikymppinen akka, joten aikoinani en armeijaa käynyt. Luonnollisesti tekisin sen, minkä kykenisin. Jatkosodan aikana täälläkin oli paljon ilmatorjuntalottia ja haavoittuneiden apuhoitajia, mutta en tiedä, käytetäänkö sellaisia enää nykysodissa. Ei kuitenkaan ole lainkaan epätietoisuutta siitä, osallistuisinko vaiko en. Ilman muuta ilmoittautuisin palvelukseen. Tosin minulla on lapsi, mutta hän on jo 12-vuotias. Varmaankin esittäisin toiveen, että voisin palvella kotiseudulla, jotta voin pitää myös lapsestani huolen.

Oikein. Näin ajattelee oikea suomalainen nainen. Lottien perillinen. Sankari siis itsekin.

Vierailija
32/131 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette olevanne niin paljon ylempänä mutta ette vaan pärjää ilman naista ja se muna ohjaa vaikka olis sota päällä. 

Ja te pidätte naisia heikompana sukupuolena?

Ja sehän on todistettu, että jos naista ei ole lähistöllä niin kyllä teille kelpaa mikä tahansa reikä. 

Vierailija
33/131 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi sotimaan, mutta pysyisin maassa pitämässä infrastruktuuria pystyssä

Vierailija
34/131 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noinhan ryssãt ovat keskenään tehneet rintamalla, ja kyllä niille nylkytysdroonivideoille on naurettu. 

Eipä siellä mies vankiloissakaan selibaatissa olla. Kyllä siinä kelpaa naapurisellin Mattikin eikä tarvitse olla edes pitkään ilman. Miten miehet on niin heikkoja? 

Vierailija
35/131 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten paikka on kotirintamalla kranaattikauhuisten ja lomilla olevien sotilaiden stressiä purkamassa. Pi ll u on parasta lääkettä sodan arjen keskellä. Sen tiesi taattovainaakin.

M46

Niin. Olihan sitä itse aatullakin bordelleja oikein. 

Ettekö te tajua miten säälittävä olette? Varmaan ok, että sun tytär, sisko tai äiti laitetaan sinne käytettäväksi? 

Vierailija
36/131 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osan toki pakko lähteä sotimaan, mutta ei toki koko kansan, kun tarvitaan ihmisiä myös viljelemään maata ja pitämään ruokahuollosta kiinni ja myös lämpimistä vaatteista huolta, siis kutomalla ja lahjoittamalla sotaa käyville sota tantereella. Ja osa joutuu pitämään eläimistä huolta kuten lehmistä, lampaista, sioista, hevosista ym.  ja toki mikä tärkeintä myös niistä lapsista. Eivät kaikki ihmiset voi mennä sotimaan, jos sota syttyy, siis ei ole silloin leipää lainkaan meille ja niille jotka sotivat. Joten meidän pitää pitää kaikesta huolta. Ja myös siis naisilla erittäin tärkeä tehtävä sodan hetkellä, joten älä väheksy ikinä naisten tekemää työtä. Toki arvostan myös miehiä, jotka lähtevät sotimaan ja myös toki naisia, jotka kaikki ovat urheita, jotka puolustavat Suomea. 

Vierailija
37/131 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten paikka on kotirintamalla kranaattikauhuisten ja lomilla olevien sotilaiden stressiä purkamassa. Pi ll u on parasta lääkettä sodan arjen keskellä. Sen tiesi taattovainaakin.

M46

Niin. Olihan sitä itse aatullakin bordelleja oikein. 

Ettekö te tajua miten säälittävä olette? Varmaan ok, että sun tytär, sisko tai äiti laitetaan sinne käytettäväksi? 

Kuka bordelleista on puhunut. Kylllä ihan tyttöystävät riittää 😊

Vierailija
38/131 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, pidän tärkeimpänä tehtävänäni lapsistani huolehtimista. 

Vierailija
39/131 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osallistuisin. 

Tarttuisin myös aseeseen turvatakseni oman selustani. 

Kunhan joku vie lapseni turvaan.

Vierailija
40/131 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka vaan selväjärkinen ja näkökykyinen voi ohjata droneja, olla keittiöhommissa, olla asetehtaassa, tai ihan vain vartiotehtävissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi