Oletko ollut kaaso?
Kommentit (13)
Olen suunnilleen viimeinen ihminen, jota kukaan pyytäisi kaasokseen. Suhtaudun avioliittoon niin suurella epäilyksellä, näet.
Olin kerran, vuonna 1981. Morsiamen kotona laitoin hiukset, tarkastin meikin. Yms. Morsiuspari lähti kirkkoon, olin ilman kyytiä 30km päässä kirkosta. No joku sukulainen nouti. Häissä kävin morsmaikun kanssa vessassa, tarkastin puvun, hiukset, meikin aika ajoin.
Tavallaan joo, kuskasin morsianta ja myös sulhasta kampaamoon ja kauneushoitoon, sain häämeikin siinä itsekin, hain kukkia ja ohjailin hääpaikalla vieraita oikeisiin pöytiin. Niin ja hoidin lahjalistaa. Ei ollut iso homma, aikuinen morsian eikä mikään "zilla". Parhaita kavereita oltu vuosikymmeniä.
Joo, vein sulhasen hääyön jälkeen.
Olen ollut kerran, viime kesänä, olin homoparin häissä mieskaasona. Sujui hyvin kun kaikki paikallaolijat olivat miehiä. Paitsi maistrastissa vihkijäviranomainen oli nainen mutta hänen osuutensa oli hyvin pieni kokonaisuuden kannalta.
Olis hauska lukea lisää.
Onkohan jäämässä pois tämä perinne?
Itse menin maistraatissa naimisiin. Ei kaasoa. Veljen morsian tarkisti hiukset ym. Oli toinen todistaja.
Olin niin toksinen, että morsian sai kaasomyrkytyksen.