Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Personal trainer saa törkeitä viestejä ulkonäöstään: Kuin ottaisi sijoitusneuvoja kodittomalta

Kommentit (180)

Vierailija
141/180 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suutarin lapsilla ei ole kenkiä.

Vierailija
142/180 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiedän kuinka ihminen lihoo, mutta en silti ole onnistunut lihottamaan itseäni miehen kokoiseksi. Normaalipainon alarajalla mennyt jo vuosikymmeniä. En olisi kovin uskottava PT minäkään, vaikka osaisin treenata kuinka hyvin. Tietotaitoa siihenkin kertynyt, kuten kunnollisesta ruokavaliosta. Tahdonvoima ei vain riitä.

En menisi tuolle naiselle treeniin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/180 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palkkaisitko kirvesmiehen jonka itserakentama oma koti on tehty ihan päinvittua?

Bussikuski, joka ei ajele bussilla vapaa-aikana? Siivooja, jolla ei ole valmiiksi pakattuja siivousvaunuja kotona heti aamulla odottamassa siivousta? Pankkineuvoja, jolla ei ole pankkitiskiä kotona?

Eiväthän nuo esimerkit liity mitenkään tähän. Tuo nainen on työaikanaankin lihava ja syö väärin. Pankkineuvoja  bussikuski ja siivooja tekevät työaikana työnsä hyvin. Tuo ei pysty ylipainon ja väärinsyömisen vuoksi.

Mitä? meinasitko ettei tuo yli paino voi tulla vapaa-ajan tekemisistä? Kyllä hän voi työpäivän hoitaa ihan yhtähyvin kuin laihempikin. Ehkä sitten vapaalla ottaa vähän isomman annoksen tai makean herkun. Ei siihen muuta tarvita.

Vierailija
144/180 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattitaidolla ei ole siis mitään väliä, vaan ainoastaan sillä, soveltaako sitä vapaa-ajallakin omassa elämässään?

Vierailija
145/180 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palkkaisitko kirvesmiehen jonka itserakentama oma koti on tehty ihan päinvittua?

Bussikuski, joka ei ajele bussilla vapaa-aikana? Siivooja, jolla ei ole valmiiksi pakattuja siivousvaunuja kotona heti aamulla odottamassa siivousta? Pankkineuvoja, jolla ei ole pankkitiskiä kotona?

Bussikuski jonka kortti on kuivumassa ajorikkeiden takia.

Siivooja jonka oma koti on hoarder-sikolätti.

Pankkineuvoja joka on henkilökohtaisessa konkurssissa.

Vierailija
146/180 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eipä ole lihava PT tosiaan uskottava ei. Sama kuin uskottelisi muille olevansa muotiguru ja pukeutuu tuulipukuun ja crocseihin. Huonossa kunnossa oleva PT näyttää maailmalle, ettei usko siihen mitä yrittää myydä.

Lihava ei ole vättämättä huonokuntoinen, eikä laihuus vastaavasti ole todiste hyväkuntoisuudesta.

Väitän että jos tuo kyseinen PT laitettaisiin cooperin testiin niin ei menisi edes 2000m.

No ei varmaan menisi kaikilla muillakaan PT:illä, jos he keskittyvät ihmisten ohjaamiseen salilla eivätkä harrasta juoksua. Raudan nostaminen ja juoksukunto on vähän eri asioita. Käyn itsekin salilla ja olen vähän pulskassa kunnossa, mutta treeni sujuu silti kohtalaisen hyvin. Saan uinti coopperissa h

2000m cooperissa ei todellakaan tarvitse harrastaa juoksua,se on oikeasti jo sellainen matka että jos se ei ylity niin hapenottokyky on todella surkea olettaen että ei ole mitään juoksemista estävää vikaa.

Vierailija
147/180 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienon oloinen tyyppi. Kyllä salille mahtuu lihavatkin ihmiset ja voimatreeni on hyväksi ihan kaikille. Pt:n tehtävä ei ole varsinaisesti ohjata laihduttamaan vaan tekemään harjoitteita ja suunnitella treenejä asiakkaille. Me emme voi tietää miksi hänellä on ylipainoa, mutta todennäköisesti se ei johdu siitä että hän on huono pt.

Vierailija
148/180 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienon oloinen tyyppi. Kyllä salille mahtuu lihavatkin ihmiset ja voimatreeni on hyväksi ihan kaikille. Pt:n tehtävä ei ole varsinaisesti ohjata laihduttamaan vaan tekemään harjoitteita ja suunnitella treenejä asiakkaille. Me emme voi tietää miksi hänellä on ylipainoa, mutta todennäköisesti se ei johdu siitä että hän on huono pt.

Tiedämme sen että hänellä on ylipainoa koska ei elä niinkuin hänen pitäisi opettaa.

Vierailija
149/180 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa-a.

Olen käynyt tikissä olleen PT:n valmennuksessa, eikä siitä tullut yhtään mitään. 

Heppu oli laatinut ohjelman, joka oli vähän kuin 'laiskan päivän ohjelma' hänelle itselleen. 

Lisäksi ohjelmassa ei huomioitu sellaisia pikkuseikkoja kuten se, että olen nainen. 

Tietysti inceleitä ärsyttää kaikki epätäydellinen, mutta kuntoilijan omasta näkökulmasta paras ohjaaja on riittävän samanlainen ohjattaviensa kanssa. 

Ei mulla muuta. 

Olet vain törmännyt huonoon valmentajaan. Olen itse valmentaja ja aina kuuntelen asiakasta. Olen pienikokoinen nainen, ja minulla on ollut asiakkaita laidasta laitaan 15-vuotiaista yli 80-vuotiaisiin, miehiä, naisia, on skolioosia, jäätynyttä olkapäätä, diabetesta, sairaalloisen ylipainoisia,  perusterveitä ja kaikkea siltä väliltä. Miehet lähtökohtaisesti ovat minua vahvempia, mutta osaan silti tehdä heille ohjelmia ja treenauttaa heitä kehittävästi. Tärkeintä on asiakkaan kuunteleminen. Monien asiakkaiden kanssa minulla on ollut vuosien valmennussuhde, ja pyydän jokaista asiakasta alussa sanomaan heti, jos treeni ei tunnu sopivalta tai jokin muu asia mättää. Pyydän, älä leimaa kaikkia valmentajia, jos yksi on ollut huono.

Vierailija
150/180 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Våhän sama asia kun poikaystäväni sisko, joka sanoi olevansa kiinnostunut auttamaan kotivåkivallasta kärsiviä naisia, samalla kun näki ja jopa usutti veljenså käyttäytymään jokseenkin asiattomasti tyttöystäväånsä kohtaan. Kommemtit oli lähinnä: "Eihän se hyvå ole tai ei ainakaan saisi lasten nåhden huutaa, mutta yritä ymmärtää että ei ole kivaa jos tulee kotiin ja mitään ei ole tehty."

No ensinnåkin tuo oli paskaa, että mitään ei olisi tehty, eli oikeita syitä rageemiseen ei ollut. Hieman kyllä kalskahti hullulta tuo" ei ai ainakaan lasten nähden"muuten olisi ehkä ollut ok vaikka ta... ppaa. En oikeastaan edes liioittele tuossa näkyksesså. Ihmiset on hulluja. 

Vierailija
151/180 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedämme sen että hänellä on ylipainoa koska ei elä niinkuin hänen pitäisi opettaa.

Treenaavalla ihmisellä voi olla ylipainoa. Tämän näkee kun menee kuntosalille. Hän on pt, ei painonvartija. Oman pt:n saa tietty kaikki valita. Minusta hänellä on hyvä sanoma.

Vierailija
152/180 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuosta ei tule mieleen kuin alakoulun ryhtitarkastaja, jolla itsellään oli ryhti kuin pystyyn nostetulla narunpätkällä. Ei hirveän vakasti pystynyt ottamaan hänen napinaansa, että minulla olisi muka liian matalat jalkaholvit. Samoin kuin tuollaista PT:a on kovin vaikea ottaa vakavasti, joka näyttää siltä kuin ei olisi ikinä salilla käynytkään tai edes kävrlylenkillä.

Vierailija
153/180 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään syytä lähetellä törkeitä viestejä jonkun ulkonäöstä. Jollei jonkun habitus kelpaa, niin ei tarvi ruveta asiakkaaksi, mutta ei tarvi olla ilkeäkään. Itse ostaisin mieluummin palveluita lihavalta kuin pahantahtoiselta ihmiseltä.

Vierailija
154/180 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väännetäänpäs nyt tämä rautalangasta! PT:n ulkonäkö vaikuttaa todella paljon siihen motivaatioon. Eli jos haluan päästä vaikka kesäkuntoon, niin todellakin vaadin PT:n ovelan toimia minulle malliesimerkkinä. Koska minä sen loppupelissä vielä maksan!

Tuo nainen ei oikeus vaikuta minuun toimia PT:nä... En minä ainakaan hänen neuvoja ottaisi vastaan edes ilmaiseksi!

Vierailija
155/180 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä pt:llä on asiakkaita, joten hänelle on selvästikin kysyntää, ja hyvä niin. Onneksi kenenkään täällä huutelijan ei ole pakko mennä hänen asiakkaakseen, vaan voi ihan itse valita itselleen sopivan valmentajan ja antaa muiden valita omansa, kuten nyt esimerkiksi vaikka tämän naisen.

Vierailija
156/180 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja vieläkö joku väittää ettei ulkonäöllä ole mitään väliä? Hyvä ulkonäkö on tie onneen, sillä silloin kaikki suhtautuvat sinuun positiivisesti.

Tämä! Sillä pelkkä naamavärkki riittää. Itse olen hieman laiha jopa, mutta naama minulla on kuin petolinnun perse. Voitte kuvitella miten ihmiset suhtautuvat minuun ensisilmäyksellä...

Sitten on näitä jotka sanoo "ole vaan oma itsesi". No, sellainen minä olenkin ollut koko elämäni. Mutta koska olen ruma kuin mikä, niin ei minulla ole ketään ystävää tai kaveria. Kaikki niin sanotut ystävät ja kaverit ovat käyttäneet minua vaan hyväkseen. Ei heitä kiinnosta minun kassani oleilu kun silloin, jos heillä ei ole mitään muutakaan tekemistä ja silloinkin ainoastaan heidän säännöillä mennään.

T. Yksinäinen ihmissielu

Vierailija
157/180 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, hyyyiiii! Joku läs ki pt :D Yäk!!!!

Vierailija
158/180 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väännetäänpäs nyt tämä rautalangasta! PT:n ulkonäkö vaikuttaa todella paljon siihen motivaatioon. Eli jos haluan päästä vaikka kesäkuntoon, niin todellakin vaadin PT:n ovelan toimia minulle malliesimerkkinä. Koska minä sen loppupelissä vielä maksan!

Tuo nainen ei oikeus vaikuta minuun toimia PT:nä... En minä ainakaan hänen neuvoja ottaisi vastaan edes ilmaiseksi!

Kuka nyt tuolta läsk*ltä 😁 mitään neuvoja 😅 edes haluaisi 😄?

Vierailija
159/180 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Treenaavalla ihmisellä voi olla ylipainoa. Tämän näkee kun menee kuntosalille. Hän on pt, ei painonvartija. Oman pt:n saa tietty kaikki valita. Minusta hänellä on hyvä sanoma.

Hän ei ole treenaava randomi ihminen, hän on siellä salilla ammattilainen jonka pitäisi näyttää esimerkkiä muille. Nyt hän on kuin paljasjaloin kulkeva suutari.

Vierailija
160/180 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja vieläkö joku väittää ettei ulkonäöllä ole mitään väliä? Hyvä ulkonäkö on tie onneen, sillä silloin kaikki suhtautuvat sinuun positiivisesti.

Tämä! Sillä pelkkä naamavärkki riittää. Itse olen hieman laiha jopa, mutta naama minulla on kuin petolinnun perse. Voitte kuvitella miten ihmiset suhtautuvat minuun ensisilmäyksellä...

Hyvä. Sillä maailma on meitä kauniita sekä komeita varten. Rumilukset voivat pysytellä pois meidän silmistä. Emme halua nähdä heitä enää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme