Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen sinkkumies ja vaadinko oikeasti liikaa naisilta...?

Vierailija
28.09.2024 |

Vaadin siis että naisen tulee olla normaalipainoinen(tai hoikka), naisen tulee olla vähintään keskitasoa eli 5/10 kaunis, naisen tulee olla terve eli ei saa olla mt ongelmia tai mitään sairautta jonka huomaa käytöksestä tai ulkonäöstä ja naisen tulee olla henkisesti ihan tavallinen ihminen.

Onko tuo oikeasti liikaa vaadittu nykynaisilta? Ihmettelen sitä että minä en saisi vaatia naisilta mitään mutta naiset saa vaatia miehiltä koulutustasoa,statusta,rahaa,ulkonäköä,pituutta jne... tämä ei ole tasa-arvoa mutta ei haittaa.

Mutta siis vaadinko liikaa naisilta? Olen itse keskitasoa, on amk tutkinto, olen keskituloinen ja keskitasoa ulkoisesti.

Kommentit (292)

Vierailija
181/292 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Naiset yliarvioivat oman tasonsa, lähes jokainen nainen omasta tasosta riippumatta etsii miestä joka on pitkä,komea ja hyvätuloinen statusmies. Miehet on ne jotka joutuu tekemään aloitteita ja naiset tekee aina sen valinnan kenen miehen kanssa haluavat olla kun taas miehet joutuu tyytymään niihin mihin oma taso riittää.

Eli kaikki naiset siis lähes kaikki naiset saavat sen pitkän, komean ja hyvätuloiset statusmiehen? 

En tajua tätä logiikkaa? Miten naiset eivät sitten joudu tyytymään niihin mihin oma taso riittää? Onko noita statusmiehiä tarjolla niin paljon että kaikille halukkaille riittää jos naiset kerran voivat valita? Vai miten tää toimii? 

Ai eikö sulle ole vielä kerrottu? No voi ei.

Ne ylemmän tason 10% tai 5% tai joskus jopa 2% miehistä panee pari kertaa yhtä naista tai on jopa parin viikon deittailusuhteessa ja sitten siirtyy toiseen. Heillä on tavallaan haaremi, josta voivat valkata kenet haluavat milloin haluavat. Jostain syystä nämä huippu miehet haluavat panna taviksiakin, sekä niitä rumempia ja lihavampia ja vanhempia naisia, jonka takia nämä naiset kuvittelevat olevansa kauniita ja ihania, eikä siksi heille kelpaa tavismies. Välillä Tinderissä, välillä oikeassa elämässä. He myös siittävät suurimman osan lapsista. Näin niitä 2% statusmiehiä riittää kaikille naisille, hetkeksi kerrallaan.

Sitten kun naiset haluavat lapsen, he tyytyvät taviksiin ja menevät naimisiin saadakseen elättäjän itselleen ja käenpoikasilleen ja ostamaan itselleen hienoja laukkuja, illallisia ja omakotitalon, vaikka oikeasti haaveilevat statusmiehestä.

Näin tiivistettynä, miten nuo inkkulit ajattelevat :D

Vierailija
182/292 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaadin vain sitä, ettei nainen ole lihava. Nykyisin suomalaisilta naikkosilta liikaa vaadittu

Mäkään en halua ylipainoista miestä. Harmi vaan, kun 72% miehistä on ylipanoisia. Reipas vähemmistö normaalipainoisia. Sit jos vielä haluaisi raittiin ja koulutetun, niin varmaan puhutaan jostain top 1%:sta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/292 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori nyt vaan, mutta en yunne yhtään aikuista ihmistä, jolla ei olisi mitään vaivaa tai sairautta, joita ei huomaisi käytöksestä tai ulkonäöstä. On aknea, atooppista ihoa, ihon punakkuutta, taliköhnäihottumaa. Kyllä näkyy käytöksestä jo pelkästään näiden tautien lievät hoitomuodot: pesua ja ihon rasvaamista. Suurimmalla osalla ihmisistä on silmälasit/pilarit. Kyllä näkyy ulkonäössä ja käytöksessä näiden apuvälineiden käyttäminen.

Allergia, astma, yliherkkyydet. Näkyy niin käytöksessä kuin ulkonäössä.

En sano, ettet vaadi liikaa, koska jokainen saa vaatia mitä haluaa. Sinuna miettisin kyllä ehkä ihan ammattiavun luona, että miksi et hyväksy mitään vaivaa tai sairautta. Lisäksi sinun kannattaa ottaa siellä terapiassa puheeksi se, että miten itse suhtaudut, jos sinulle puhkeaa mikä tahansa sairaus tai vaikka vain saat silmälasit tai ikääntymiseen liittyvän kaljuuntumisen.

"Sori nyt vaan" No saat anteeksi.

Jossain tanttaseurassa varmaan näin, mutta kyllä minä tunnen paljonkin ihmisiä joilla ei ole mitään vaivaa tai sairautta.

Vierailija
184/292 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori nyt vaan, mutta en yunne yhtään aikuista ihmistä, jolla ei olisi mitään vaivaa tai sairautta, joita ei huomaisi käytöksestä tai ulkonäöstä. On aknea, atooppista ihoa, ihon punakkuutta, taliköhnäihottumaa. Kyllä näkyy käytöksestä jo pelkästään näiden tautien lievät hoitomuodot: pesua ja ihon rasvaamista. Suurimmalla osalla ihmisistä on silmälasit/pilarit. Kyllä näkyy ulkonäössä ja käytöksessä näiden apuvälineiden käyttäminen.

En sano, ettet vaadi liikaa, koska jokainen saa vaatia mitä haluaa. Sinuna miettisin kyllä ehkä ihan ammattiavun luona, että miksi et hyväksy mitään vaivaa tai sairautta. Lisäksi sinun kannattaa ottaa siellä terapiassa puheeksi se, että miten itse suhtaudut, jos sinulle puhkeaa mikä tahansa sairaus tai vaikka vain saat silmälasit tai ikääntymiseen liittyvän

Mistä tiedät, ettei ole vaivaa eikä sairautta?

Olen nuori ja urheilullinen (BMI 20), pitkähiuksinen ja ihan nätti nainen. Kasvojen ihossa ei ole mitään vikaa. Ei mitään vakilääkitystä. Minulla on kuitenkin migreeni (kohtauksia harvoin) ja atoopinen iho (pysyy kauniin näköisenä säännöllisellä rasvauksella). Kumpaakaa en julkisesti mainosta. Mistä näkisit sairauteni, jos jossain kohdataan?

Vierailija
185/292 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhä edelleen on pelkkää turhaa, todellisuudesta irrallista, egosentristä pipertelyä lätkiä listoja/vaatimuksia kun ap itse ei kelpaa kellekään naiselle. Mikäli ap luopuisi tuosta tulosta tuottamattomasta pipertelystä hän voisi jopa saada (kysyntää).

Vierailija
186/292 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mitä tohon mt-asiaan tulee, niin voisko jo päästä eroon ajattelusta, että mt-ongelma on hirveä häpeä? Edelleen niihin liitty valtava stigma. Tuskin Ap sanoisi, ettei huolisi naista, jolla on murtunut jalka. Vai?

Moni nainen ei huolisi pyörätuolissa istuvaa miestä.

Tämä olisi varmasti vaikea paikka ihan kummalle tahansa sukupuolelle.

Mutta puhutaan kahdesta ihan eri asiasta, jos puhutaan invalidisoivasta sairaudesta/vammasta, kuin sellaisesta, joka näkyy vain ulkonäössä (vrt. Pigmenttihäiriö).

Ensimmäisessä tapauksessa kumppani on aivan eri tavalla riippuvainen toisen avusta.

Tuossahan lainattava keskustelija puhui mt-sairauksista, että mitäs niissä nyt on vikana. Ne voivat todellakin vaikuttaa enemmän kuin jo

"Moni nainen ei huolisi pyörätuolissa istuvaa miestä." Oli se kommentti jota lainasin.

Vierailija
187/292 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos et saa tuollaista listaamaasi naista, niin on ilmiselvää, että vaadit liikoja. Et ole sellainen mies, josta tuollaiset naiset kiinnostuvat.

Vierailija
188/292 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vaatimusten listaaminen on naisten juttu. Miehiltä se on kiellettyä.

Vierailija
189/292 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En sano, ettet vaadi liikaa, koska jokainen saa vaatia mitä haluaa. Sinuna miettisin kyllä ehkä ihan ammattiavun luona, että miksi et hyväksy mitään vaivaa tai sairautta. Lisäksi sinun kannattaa ottaa siellä terapiassa puheeksi se, että miten itse suhtaudut, jos sinulle puhkeaa mikä tahansa sairaus tai vaikka v

Minä olen myös urheilullinen ja ihan kivan näköinen, joskin en niin nuori enää (32).

Mutta minulla on kilpirauhasen vajaatoiminta ja siihen lääkitys.

Lisäksi on vaivannut aikuisiän akne, se saatu lääkkeillä kuriin.

Minulla on ollut 3 kertaa pyelonefriitti, ehkä jokin rakenteellinen vika toisessa munuaisessa?

Kahdessa nivelessäni on tapaturman aiheuttama vamma, joista toinen kyllä näkyy ulkonäössä, jos osaa katsoa tai näkee arvet. 

Monella ihan hyvännäköisellä kaverillani on myös jotain vaivoja/sairauksia. 

Vierailija
190/292 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se vaatimusten listaaminen on naisten juttu. Miehiltä se on kiellettyä.

Nönnönnöö, nytkin taas ulihypergamiafantasialistajankuttajana nimenomaan yhtään naista saamaton mies, mutta ontuvimmalla uliprojisoinnilla naisten juttuhan se on, kyllä jorma. Mitäpä sitten jos se onkin 'naisten juttu', sillä ap ei miehenä naisten juttuja itselleen saa vaikka kuinka lapsellisesti ja katkeroituneesti kiukuttelisi, syyllistäisi ja solvaisi. Vesi valuu hanhen selästä.

Vierailija
191/292 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mistä tiedät, ettei ole vaivaa eikä sairautta?

Olen nuori ja urheilullinen (BMI 20), pitkähiuksinen ja ihan nätti nainen. Kasvojen ihossa ei ole mitään vikaa. Ei mitään vakilääkitystä. Minulla on kuitenkin migreeni (kohtauksia harvoin) ja atoopinen iho (pysyy kauniin näköisenä säännöllisellä rasvauksella). Kumpaakaa en julkisesti mainosta. Mistä näkisit sairauteni, jos jossain kohdataan?"

Entä sitten? Onko niin vaikeaa hyväksyä, että ei läheskään kaikilla ole mitään taliköhnää tai muutakaan vaivaa?

Vierailija
192/292 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Moni ei huolisi pyörätuolissa istuvaa" Niin? Liittyy asiaan/muuttaa asian miten? Ap ei pyörätuolissa, muttei silti kelpaa?

Vierailija
193/292 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOL

hahaahhahahhaahahhahahhahaha

Vierailija
194/292 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako tällaista naista sun tuttavapiirissä on? Monenko sun vaatimukset täyttävän kanssa oot ollut treffeillä? 

Vierailija
195/292 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Montako tällaista naista sun tuttavapiirissä on? Monenko sun vaatimukset täyttävän kanssa oot ollut treffeillä?"

Miten tämä on oleellista? Kai kumppaniksi saa haluta sellaisenkin, jota ei löydy tuttavapiiristä tai entisistä heiloista? Ja jos sellaista ei löydy, sitten on mieluummin yksin.

Vierailija
196/292 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mitä tohon mt-asiaan tulee, niin voisko jo päästä eroon ajattelusta, että mt-ongelma on hirveä häpeä? Edelleen niihin liitty valtava stigma. Tuskin Ap sanoisi, ettei huolisi naista, jolla on murtunut jalka. Vai?

Paitsi että kyllä hän sanoi:

"naisen tulee olla terve eli ei saa olla mt ongelmia tai mitään sairautta jonka huomaa käytöksestä tai ulkonäöstä ja naisen tulee olla henkisesti ihan tavallinen ihminen."

Miten tuo terve sitten määritellään? Mitkä kaikki sairaudet näkyvät ulkonäössä (ja miten?) ja millainen on "henkisesti tavallinen ihminen"?

Ap on sellainen mies, joka elämän potkaistessa lujaa naista päähän, ei tule tueksi vaan hylkää. 

Naiset näkee tämän ja kiertää ap:n kaukaa. Asenteensa ja tunneälyn puutteen vuoksi hän on ollut koko elämänsä sinkku eikä asiaan ole näkyvillä muutosta. Tämä palsta on ainoa paikka, jossa hän keskustelee naisten kanssa.  

Vierailija
197/292 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaapa nyt naiset minulle että miksi mies ei saa vaatia naisilta mitään? Miksi te naiset suututte siitä jos mies vaatii naisilta edes sitä että nainen olisi kaunis ja normaalipainoinen? 

Te naiset itse vaaditte miehiltä ties mitä ja ette kelpuuta miestä joka on liian lyhyt, väärä koulutustaso, liian pieni palkka, ei ole komea jne... Miksi te naiset hyväksytte sen että te saatte vaatia miehiltä mutta mies jos vaatii teiltä niin suututte ja uhriudutte?

Vierailija
198/292 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Montako tällaista naista sun tuttavapiirissä on? Monenko sun vaatimukset täyttävän kanssa oot ollut treffeillä?"

Miten tämä on oleellista? Kai kumppaniksi saa haluta sellaisenkin, jota ei löydy tuttavapiiristä tai entisistä heiloista? Ja jos sellaista ei löydy, sitten on mieluummin yksin.

Aina saa haluta. 

Aina ei saa haluamaansa. 

Ehkä ap on mieluummin yksin. 

Vierailija
199/292 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaapa nyt naiset minulle että miksi mies ei saa vaatia naisilta mitään? Miksi te naiset suututte siitä jos mies vaatii naisilta edes sitä että nainen olisi kaunis ja normaalipainoinen? 

Te naiset itse vaaditte miehiltä ties mitä ja ette kelpuuta miestä joka on liian lyhyt, väärä koulutustaso, liian pieni palkka, ei ole komea jne... Miksi te naiset hyväksytte sen että te saatte vaatia miehiltä mutta mies jos vaatii teiltä niin suututte ja uhriudutte?

Ketään ei tarvii kelpuuttaa. Yksin eläminen on ihan hyvä vaihtoehto, jos omasta mielestä hyvää ei löydy. Sitähän naisetkin sanoo, kun näitä listoja tekee. 

Vierailija
200/292 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on eri asia, kun nainen vaatii! Mieheltä se on niin töykeää ja moukkamaista.