Olen sinkkumies ja vaadinko oikeasti liikaa naisilta...?
Vaadin siis että naisen tulee olla normaalipainoinen(tai hoikka), naisen tulee olla vähintään keskitasoa eli 5/10 kaunis, naisen tulee olla terve eli ei saa olla mt ongelmia tai mitään sairautta jonka huomaa käytöksestä tai ulkonäöstä ja naisen tulee olla henkisesti ihan tavallinen ihminen.
Onko tuo oikeasti liikaa vaadittu nykynaisilta? Ihmettelen sitä että minä en saisi vaatia naisilta mitään mutta naiset saa vaatia miehiltä koulutustasoa,statusta,rahaa,ulkonäköä,pituutta jne... tämä ei ole tasa-arvoa mutta ei haittaa.
Mutta siis vaadinko liikaa naisilta? Olen itse keskitasoa, on amk tutkinto, olen keskituloinen ja keskitasoa ulkoisesti.
Kommentit (292)
Minä todella haluaisin tietää, millaista vastausta aloittaja odottaa näillä ketjuilla. Sinulle on sanottu tuhansia kertoja, että saat vaatia mitä haluat. Ei sitä tarvitse keneltäkään kysyä. Mistä ihmeestä olet saanut sellaisen mielikuvan että tarvitsisi?
Miksi tämä vastaus ei ikinä riitä? Mitä toivoisit että sinulle sanottaisiin? Että vaadit liikaa? Sitä ei kukaan muu voi määritellä, mikä on liikaa. Itselläni on miehelle tietyt vaatimukset, joista en tingi vaikka kuka sanoisi mitä. Toisaalta ei ole myöskään tullut koskaan edes mieleen kysyä toisilta lupaa saanko vaatia asioita, jotka ovat minulle tärkeitä.
Jos jokin on sinulle tärkeää, niin etsi ihmistä joka täyttää tämän vaatimuksen. Ei sinun ole mikään pakko tyytyä muuhun. Voi myös käydä niin, että rakastut ihmiseen vaikka hän ei kaikkia vaatimuksiasi täyttäisikään. Silloin vaatimus menettää merkityksensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä samaa jauhetaan täällä päivästä toiseen, jopa monta lähes identtistä aloitusta päivittäin. En käsitä! Onko joku yksi ja sama onneton, joka ei vain pääse tästä yli, vai voiko todella olla paljon miehiä, jotka katsovat oikeudekseen "vaatia" sitä ja tätä ja arvioivat siinä samalla itseään ja toteavat, että "minulla on oikeus", koska olen tällainen ja tällainen. Ja jotka eivät osaa lukea näitä tismalleen samanlaisina toistuvia ketjuja ja niihin tulleita vastauksia. Miksi aloittaa uusi samanlainen, taas? Ja taas ja taas?
Nykyaika on ihan hullu!
En ymmärrä tätä materialistista, ulkokultaista maailmaa. Mies arvottaa niin itsensä kuin naisetkin joidenkin ulkoisten kriteerien perusteella, joiden taakse hukkuu persoona - sekä oma että muiden. Ei edes uskalleta tutustua toiseen, jos tietyt ehdot eivät täyty. Ei nähdä
Älä leiki tyhmää, kun vedit sinne väliin sen, että mies arvottaa, ihan kuin naiset ei myös. Todellisuudessa sekä naiset että miehet arvottaa pintapuolisilla ja materialistisilla kriteereillä, ehkä nykyään ylikorostuneesti, mutta niin on aina ollut, koska se johtuu LISÄÄNTYMISBIOLOGIASTA.
Mies arvottaa naisessa kauneutta, koska se kertoo hyvistä geeneistä ja hedelmällisyydestä, ja naiset miehessä komeutta, mutta paljon myös statusta ja varallisuutta, koska se kertoo kyvystä hankkia jälkikasvulle resursseja ja turvaa.
Ihan turha sössöttää mitä mies/nainen arvottaa / miehet/naiset arvottavat kun ap ei saa ketään naista huolimaan itseään.
Vierailija kirjoitti:
Nainen haluaa miehen joka on vähintään samaa tasoa kuin mitä nainen itse on, tämä naisten ajattelumaailma johtaa siihen että kaikki naiset haluaa sen tasokkaan miehen eli miehen joka on koulutettu,hyvätuloinen ja komea.
Tavallinen mies joutuu tyytymään alhaisen tason naiseen.
Mitä vikaa siinä on, että nainen haluaa tasoisensa miehen, eli koulutetun ja komean? Jos kerta uskot tasoihin, niin tuohan menee sitten ihan oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AMK-tutkinto ei ole kummoinenkaan tutkinto, joten sitä ei hirveästi kannata mainostaa.
Eikö nykynaiset vaadi että miehellä on vähintään amk tutkinto?
Riippuu naisen omasta koulutuksesta. Maisteri haluaa vähintään maisterin tutkinnon, mieluiten tohtorin.
Ei nämä naiset yleensä 'vaadi' mitään. He toivovat ehkä tietynlaista koulutusta, mutta eivät vaadi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AMK-tutkinto ei ole kummoinenkaan tutkinto, joten sitä ei hirveästi kannata mainostaa.
Eikö nykynaiset vaadi että miehellä on vähintään amk tutkinto?
Riippuu naisen omasta koulutuksesta. Maisteri haluaa vähintään maisterin tutkinnon, mieluiten tohtorin.
Onpa yleistystä. Olen maisteri, enkä todellakaan vaadi, että miehellä on joku tietty tutkinto.
Siis mikä on 5/10 kaunis? Kaunis on jos on 10/10, kaikki muut eivät ole kauniita, 0/10 on ruma, kaikki siltä väliltä on tavallisia, ja ketä nyt kenenkin pärstä sitten miellyttää, jokaisessa jotain vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Suomi naiset on maailman nirsoimpia ja ne kyllä vaatii mieheltä ja miehen pitää olla komein top 10 mies. Niin että ei sinun tavis miehenä kannata paljon vaatia naiselta mitään koska ei se auta. Tavis naisetkin haluaa sen parhaan top 10 miehen.
Suomessa naiset tulevat toimeen omillaan ja voivat siksi valita sellaisen miehen, jonka oikeasti haluavat. Tai olla valitsematta ketään. Ensimmäinen edellyttää tietysti, että myös mies on valinnut naisen. Miestä ei voi vain ottaa, niinkuin ei naistakaan.
Saat vaatia vaikka mitä, mutta reaaliteetti on ettei ole varaa valita.
Miksi edes tivaat ja intät kun et kestä mitään (u(li)topiaharhojasi tukemattomia eli sinulle epämieleisiä) vastauksia vaikka ne ovat oikeassa, josta on konkreettisena ja kiistattomana osoituksena naisettomuutesi sekä irtophillunsaamattomuutesi.
Mikä on mt ongelma? Skitsofrenia? Kaksisuuntainen? Epävakaa?
Koska siis jos etsin sellaista naista jota ei koskaan ahdista tai masenna niin todennäköisesti et sellaista löydä koska masennus ja ahdistus ovat aika normaaleja tunteita joita elämän aikana saattaa jossain vaiheessa tai aina tuntea. Varsinkin lievä ahdistus. Ihminen, sinäkin, voit kuvitella olevasi ahdistukseton, mutta sitten huomataankin että Oho, siivoat neuroottisesti tai jotakin muuta esim ocd vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on mt ongelma? Skitsofrenia? Kaksisuuntainen? Epävakaa?
Koska siis jos etsin sellaista naista jota ei koskaan ahdista tai masenna niin todennäköisesti et sellaista löydä koska masennus ja ahdistus ovat aika normaaleja tunteita joita elämän aikana saattaa jossain vaiheessa tai aina tuntea. Varsinkin lievä ahdistus. Ihminen, sinäkin, voit kuvitella olevasi ahdistukseton, mutta sitten huomataankin että Oho, siivoat neuroottisesti tai jotakin muuta esim ocd vaivaa.
Ap itse ei ainakaan ole terve mieleltään, vaikka diagnoosi puuttuisikin.
Ja mitä tohon mt-asiaan tulee, niin voisko jo päästä eroon ajattelusta, että mt-ongelma on hirveä häpeä? Edelleen niihin liitty valtava stigma. Tuskin Ap sanoisi, ettei huolisi naista, jolla on murtunut jalka. Vai?
Vierailija kirjoitti:
Naiset yliarvioivat oman tasonsa, lähes jokainen nainen omasta tasosta riippumatta etsii miestä joka on pitkä,komea ja hyvätuloinen statusmies. Miehet on ne jotka joutuu tekemään aloitteita ja naiset tekee aina sen valinnan kenen miehen kanssa haluavat olla kun taas miehet joutuu tyytymään niihin mihin oma taso riittää.
Eli kaikki naiset siis lähes kaikki naiset saavat sen pitkän, komean ja hyvätuloiset statusmiehen?
En tajua tätä logiikkaa? Miten naiset eivät sitten joudu tyytymään niihin mihin oma taso riittää? Onko noita statusmiehiä tarjolla niin paljon että kaikille halukkaille riittää jos naiset kerran voivat valita? Vai miten tää toimii?
https://www.psychologytoday.com/intl/blog/social-instincts/201507/when-…
Se, että ap on omasta mielestään "5/10" ei valitettavasti tee siitä totta. Tosimaailmassa naisettomuus = 0/10 tai -10/10.
Silti vaikka leikitään, että edes jollakin/kaikilla mittareilla mitattuna ap todella on 5/10 ei sekään silti velvoita edes -10/10 naista mihinkään juuri ap:n tai kenenkään miehen, jota hän ei halua, kanssa. Yksi ainut _yksipuolinen_ tärppi ei riitä.
Muista minkälaisen reaktion se yksi Maajussille morsian -ohjelman osallistuja sai, kun kehtasi sanoa, ettei tahtoisi ylipainoista morsianta, ettei oikein syty sellaisista. Naiset haukkuivat hänet ympäri nettiä ja vielä vuosienkin päästä iltapäivälehdet tekivät hänestä otsikoita, että kuinka oli tiukat kriteerit hänellä ja että eihän noin saa sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä tohon mt-asiaan tulee, niin voisko jo päästä eroon ajattelusta, että mt-ongelma on hirveä häpeä? Edelleen niihin liitty valtava stigma. Tuskin Ap sanoisi, ettei huolisi naista, jolla on murtunut jalka. Vai?
Paitsi että kyllä hän sanoi:
"naisen tulee olla terve eli ei saa olla mt ongelmia tai mitään sairautta jonka huomaa käytöksestä tai ulkonäöstä ja naisen tulee olla henkisesti ihan tavallinen ihminen."
Miten tuo terve sitten määritellään? Mitkä kaikki sairaudet näkyvät ulkonäössä (ja miten?) ja millainen on "henkisesti tavallinen ihminen"?
Nainen sanoo minkälainen mies kelpaa tai ei kelpaa = Itsenäinen, ihanan suoraan puhuva nainen, joka tietää mitä tahtoo.
Mies sanoo minkälainen nainen kelpaa tai ei kelpaa = Ylimielinen ja töykeä, ei varmaan oikeasti saa ketään naista.
Vierailija kirjoitti:
Moni nainen ei huolisi pyörätuolissa istuvaa miestä.
Jos ei flaksi käy, niin vaadit liikaa.