Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen sinkkumies ja vaadinko oikeasti liikaa naisilta...?

Vierailija
28.09.2024 |

Vaadin siis että naisen tulee olla normaalipainoinen(tai hoikka), naisen tulee olla vähintään keskitasoa eli 5/10 kaunis, naisen tulee olla terve eli ei saa olla mt ongelmia tai mitään sairautta jonka huomaa käytöksestä tai ulkonäöstä ja naisen tulee olla henkisesti ihan tavallinen ihminen.

Onko tuo oikeasti liikaa vaadittu nykynaisilta? Ihmettelen sitä että minä en saisi vaatia naisilta mitään mutta naiset saa vaatia miehiltä koulutustasoa,statusta,rahaa,ulkonäköä,pituutta jne... tämä ei ole tasa-arvoa mutta ei haittaa.

Mutta siis vaadinko liikaa naisilta? Olen itse keskitasoa, on amk tutkinto, olen keskituloinen ja keskitasoa ulkoisesti.

Kommentit (292)

Vierailija
221/292 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäreiluu kun naisille kaikki on helppoo aina saa seksiä ja parisuhteen

Eli sekin on naisen vika, että sinä satuit syntymään mieheksi ja he naisiksi? 

Naiset vois ees olla mukavii välillä meille tavismiehille.Kehuu vaikka välillä että onpa kaunis paita tai nätit kengät. Nostais meidän itsetuntoo. Kun saatte kaiken kuitenkin helpommalla.

Vierailija
222/292 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen haluaa miehen joka on vähintään samaa tasoa kuin mitä nainen itse on, tämä naisten ajattelumaailma johtaa siihen että kaikki naiset haluaa sen tasokkaan miehen eli miehen joka on koulutettu,hyvätuloinen ja komea. 

Tavallinen mies joutuu tyytymään alhaisen tason naiseen. 

Mitä vikaa siinä on, että nainen haluaa tasoisensa miehen, eli koulutetun ja komean? Jos kerta uskot tasoihin, niin tuohan menee sitten ihan oikein.

Mutta kun ei- miesten mielestä jos mies käy töissä, suihkussa  pesee hampaat ja ei lyö naista-niin hän on KunnonMirs, jonka pitäisi kelvata kenelle tahansa naiselle. Ja jos ei kelpaa, niin nainen on nirso. Ja miesten mielestä missit,mallit, bikinifitness-mimmit ovat keskitason naisia, eli ihan tavallisennättejä,ja koska jokainen mies kuvittelee olevansa keskitasoa komeampi, niin missin, mallin tai bikinifitness-mimmin pitäisi olla onnessaan, jos tuollainen "keskitasoa parempi"= ihan perusmies,joita on 12 tusinassa, pitäisi kelvata noille. Ja jos ei kelpaa, niin silloin KAIKKI MAAILMAN NAISET ON KRANTTUJA JA NIRPPANOKKIA, ja silloin tullaan kiukuttelemaan tänne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/292 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saavat aina seksiä ja parisuhteen, vaikka vaatimukset on niin kovin utopistisia? Ap:n kaltaiset miehet jäävät ilman, mutta kaikille naisille riittää parisuhteita alfaurosten kanssa?

Vierailija
224/292 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset vois ees olla mukavii välillä meille tavismiehille.Kehuu vaikka välillä että onpa kaunis paita tai nätit kengät. Nostais meidän itsetuntoo. Kun saatte kaiken kuitenkin helpommalla.

Ei itsetunto nouse millään kommenteilla.

Vierailija
225/292 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et vaadi. Sinulla on samanlainen oikeus vaatimustasoosi kuin naisillakin. Tosin naisten vaatimukset omastakin kokemuksesta tietäen on aikamoinen jackpot jos naisten vaatimukset kykenee täyttämään ottaen vielä huomioon että ne vaihtelee päivittäin. Tosin vastimukset alkaa lentää romukoppaan naisilla kun 40 ikäpyykki alkaa lähenemään uhkaavasti eikä ensimmäistäkään pullaa ole laitettu uuniin.

Mun mielestä on söpöä, miten tämä mystinen "seinä" johon naisten kuuluisi törmätä liikkuu riippuen siitä minkäikäinen mies sillä hekumoi:

20v miehet: Kyllä naiset nöyrtyy kun ovat yli 25-vuotiaita ja pitää saada vakiinnuttua, sitten minä kelpaan!

25v miehet: Oottakaahan eukot vaan kun 30 tulee teille mittariin ja tajuatte että menetitte valtanne, sitten minun kaltaiseni on kuumaa kamaa!

30v miehet: Heh heh, kyllä sitä nyt jahdataan niitä leukakirurgikalsarimalleja, mutta kun 35-vuotispäivä tulee niin ymmärrätte että kukaan ei teitä halua ja sitten anelette minunkaltaisia miehiä huolimaan teidät!

35v miehet: Alkaa nuo vaatimukset lentää romukoppaan naisilla kun 40 ikäpyykki alkaa lähenemään uhkaavasti eikä ensimmäistäkään pullaa ole laitettu uuniin.

ja tämä jatkuu ja jatkuu siihen asti kun mies tutisee vanhana vaipoissaan ja hekumoi miten kyllä satavuotiaat mummelit vielä kuolinvuoteella katuvat katkerasti että eivät hänenkaltaistaan miestä huolineet elämäänsä. 

Samaan aikaan naiset elävät elämäänsä nauttien jokaisesta elämänvaiheesta. 

Vierailija
226/292 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi japanilaiset naiset ei ole niin pinnallisia kuin suomimuijat. Japanilaisissa yökerhoissa ja baareissa jos kertoo naiselle, että tykkää esim. pitkähiuksisista, hoikista naisista, niin japanilaiset naiset ei ala rääkymään naisvihasta, inceleistä ja äärioikeistosta. M28

Japani on kuin taivas sinkkumiehille.

Vierailija
227/292 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot tissit, mielellään ei onlyfans tähti. 

Vierailija
228/292 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten, jos kehun jotakin piirrettä ulkonäössäsi ja jonakin päivänä sitä ei enää olekaan? Vaikkapa komeita hiuksia päässä.

Vierailija
229/292 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä miksi tää on alapeukutettu.

Vaadin aika samoja asioita mieheltä.

Tosin tuo mt-ongelmahomma tuntuu olevan aika paljon vaadittu, kun ihan tavallisilla ihmisillä on paljon stressin aiheuttamia kausittaisia mt-ongelmia vähintäänkin.

Vierailija
230/292 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli myös se YH?

Vierailija
231/292 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaapa nyt naiset minulle että miksi mies ei saa vaatia naisilta mitään? Miksi te naiset suututte siitä jos mies vaatii naisilta edes sitä että nainen olisi kaunis ja normaalipainoinen? 

Te naiset itse vaaditte miehiltä ties mitä ja ette kelpuuta miestä joka on liian lyhyt, väärä koulutustaso, liian pieni palkka, ei ole komea jne... Miksi te naiset hyväksytte sen että te saatte vaatia miehiltä mutta mies jos vaatii teiltä niin suututte ja uhriudutte?

Ei kai täällä kukaan suutu tai uhriudu, sen kun vaadit kaunista ja normaalipainoista. Jos olet fiksu, niin vaatisit vielä paljon enemmänkin asioita. Aika paljon on vaan sanottu, että jos et sellaista saa mitä haluat, niin sitten pitää pohtia miten haluaa elämänsä järjestää. Kukaan ei ole sinulle velvoitettu puolisoksi suostumaan, vaikka täyttäisi kaikki vaatimuksesi ja enemmänkin. Kauneus on katsojan silmässä, ei ole mitään universaalia kauneutta. Minun mieheni varmaan näkee minut kauniina, mutta sinä et välttämättä kiinnittäisi edes huomiota. Paino taas on aika herkkä asia ja kukaan ei taida pitää siitä, jos aletaan änkyttämään jostain kilomääristä tai tarkoista mitoista. Jos tykkäät naisesta vaan siihen saakka, kun saat tietää että hän onkin vähän ylipainoinen, niin ei oikein anna hyvää kuvaa sinusta.

Naiset on tajunneet, että parisuhteessa ei kannata tyytyä. Jos ei löydy sellaista, jonka kanssa viihtyy ja saa homman toimimaan, niin sitten ollaan ilman. Naiset ei kuitenkaan kirjoittele tänne, miten eivät saa sitä tavoittelemaansa adonista jonka kokevat heille kuuluvan. Ap:n kaltaiset aloitukset on ihan vaan miesten juttuja.

Vierailija
232/292 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiiä miksi tää on alapeukutettu.

Vaadin aika samoja asioita mieheltä.

Tosin tuo mt-ongelmahomma tuntuu olevan aika paljon vaadittu, kun ihan tavallisilla ihmisillä on paljon stressin aiheuttamia kausittaisia mt-ongelmia vähintäänkin.

Koska ainakin minä en ainakaan toivo tulevani hylätyksi siksi, että vaikkapa raskauden takia tulee arpia vatsaan. Yksi pahimpia pelkojani parisuhderintamalla on, että kumppanini hylkää minut, kun olen raskaana tai sairastun. Joutuisin yksin kohtaamaan kaikki pelottavat tapahtumat.

Haluan mieheltä ennen kaikkea tukea ja turvaa. Leuan koko ja raha ovat aivan saman tekeviä minulle. Mutta hyvin harva mies saa minut tuntemaan oloani turvalliseksi, sen osalta olen hyvin kranttu...

Mutta olen jo ymmärtänyt, että olisi paras oppia selviytymään omillaan..

Vierailija
233/292 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi japanilaiset naiset ei ole niin pinnallisia kuin suomimuijat. Japanilaisissa yökerhoissa ja baareissa jos kertoo naiselle, että tykkää esim. pitkähiuksisista, hoikista naisista, niin japanilaiset naiset ei ala rääkymään naisvihasta, inceleistä ja äärioikeistosta. M28

Sinne siis!

En ymmärrä, miksi te ette vaan tavoittele niitä haluamianne naisia ja jätä muita naisia rauhaan? Antakaa vanhojen, ylipainoisten, rumien, lyhythiuksisten ja feministien olla rauhassa olemassa ja elää elämäänsä. Voin taata ja luvata, että he eivät väkisin tunge teidän ikkunoistanne sisään tai jahtaa teitä kadulla, eivätkä tule naaman eteen vaatimaan miten juuri SINUN TÄYTYY nyt alkaa hänelle puolisoksi. He saattavat löytää puolison jostain muusta henkilöstä joka heistä viehättyy, mutta teidän ei tarvitse päätänne sillä vaivata eikä ärsyyntyä siitä jos mielestänne "vääränlaiset" naiset pariutuvat. Ettehän te niitä naisia itsellenne halua muutenkaan, joten mikä riepoo? Kuten emme me tavan suominaisetkaan halua teitä, joten voitaisiinko vain elää arkea, olla peruskohteliaita toisillemme ja etsiä puolisoa niistä itseä kiinnostavista yksilöistä, eli te voitte mennä sinne Japaniin. Lupaan, että me emme revi teitä hihasta takaisin Suomeen. 

Vierailija
234/292 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Harmittaa tulla vuosittaisilta Japanin lomamatkoilta Suomeen, mutta kun työpaikka ei ole vielä 100 prosenttisesti etää, niin ei voi mitään. Ilman viisumia 3 kuukautta taivasta. M28

Vierailija
235/292 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaisia miehiä (ihan syystäkin) arvostellaan, jolle kelpaa kuka nainen tahansa ja makaa heti ensimmäisen tarjokkaan kanssa. Sitten taas jos miehellä on jotain kriteerejä, ei sekään ole hyvä. Ilmeisesti kriteerejä saa ja pitääkin olla, mutta niistä ei vain saa puhua?

Kriteerejä saa olla, mutta olet vähintään epäkohtelias jos ilmaiset kriteerisi niin, että joku niistä loukkaantuu. Kukaan ei halua kuulla omia ominaisuuksiaan mollattavan, tai että jonkun tietyn asian vuoksi olisi täysin parisuhdekelvoton. Kaikista järkevintä on pitää kriteerinsä itsellään ja toivottaa kohteliaasti hyvät päivänjatkot niille, jotka eivät niitä täytä. Ei ole kovin kypsää edes täällä netissä itkeä siitä, miksi naiset ovat rumia tai lihavia tai jotain muuta, mikä ei sinua kiinnosta. Me emme voi sinua täällä siinä asiassa auttaa. Jos et saa sellaista mitä kriteereilläsi pitäisi saada, niin sitten olet yksin tai joustat jostain. Eli kyllä, omista kriteereistä ei kannata puhua jos ei osaa ilmaista asioita neutraalisti.

Vierailija
236/292 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"PCOS (polycystic ovary syndrome, munasarjojen monirakkulaoireyhtymä) on yleinen hormonihäiriö. Sitä esiintyy 1018 %:lla naiseksi syntymässä määritellyistä ihmisistä. Suomessa sen kanssa elää siis jopa noin puoli miljoonaa ihmistä."

"Aikuisista 20-25% sairastaa mielenterveydenhäiriötä vuosittain"

"Akne on yleisimpiä ihosairauksia, josta kärsii lähes joka kymmenes suomalainen."

"Laajan kirjallisuuskatsauksen mukaan tuki- ja liikuntaelinsairaudet eivät ole juurikaan vähentyneet viimeisen kolmenkymmenen vuoden aikana. Vuonna 2019 Suomessa oli 1 630 100 henkilöllä jokin tule-sairaus. Uusia sairauksia ilmaantui 285 100."

"Suomessa kroonisiksi eli pysyviksi tai pitkäaikaisiksi kansantaudeiksi katsotaan yleisesti:

- sydän- ja verisuonitaudit

- diabetes

- astma ja allergia

- krooniset keuhkosairaudet

- syöpäsairaudet

Jos ap on nuori? 

Vierailija
237/292 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan varmasti on, ainakin siihen asti kun kukkarossa riittää täytettä. Jostain syystä Japaniin vain ei ole mitään hirveää muuttoaaltoa, eikä naiset sielläkään halua kovasti pariutua. Mene sinä kuitenkin Japaniin, jos sieltä saat mitä haluat ja se riittää sinulle. Ongelmasihan on sillä ratkaistu, eikä tarvitse meitä suomimuijia edes ajatella.

Vierailija
238/292 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen asema japanilaisessa kulttuurissa:

Naisten ei tarvitse työskennellä uransa eteen yhtä kovasti, kunhan he löytävät aviomiehen, joka elättää heidät."

https://voima.fi/artikkeli/2021/naiset-nousevat-seksismia-vastaan-vahvo…

Ettekö juuri täällä valittaneet, kun suominaiset loisii miesten rahoilla? Sitten onnessanne haluatte samanlaisen Japanista? Menee yli minun ymmärryksen. 

Vierailija
239/292 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se jonkun random miehen paidan kehuminen auttaa? Pahimmassa tapauksessa mies luulee, että olen kiinnostunut hänestä ja yrittää tehdä jonkun pelinavauksen. En minä kehu muidenkaan tuntemattomien vaatteita, oli sukupuoli mikä vaan. En myöskään ole kokenut saavani mitään helpommalla, edes seksiä tai parisuhdetta. Vaikea se on teidän miesten tajuta, että suurin osa naisistakin on ihan tavallisia taapertajia ilman kehuja ja itsetunnon nostatuksia.

Vierailija
240/292 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole yhtään kenenkään velvollisuus kehua mitään epätoivoisina kehuja kerjääviä tusinamöllejä, joissa ei ole mitään kehumista ja jotka eivät itsekään kehu keitään muita. Kukas kissan hännän nostaa ellei kissa itse? Lisäksi se fakta, että nainen kohtaa mieluummin karhun metsässä kuin miehen osoittaa, että katteetta ylilesojen ja alati aiheetta fleksaavien 13 tusinassa neuroosikimppu-urostelijoiden megalomaniaharhaista itsekeskeisyyttä ei tarvitse pönkittää. Hoitakaa itse ensin YLÄPÄÄNUPPINNE KUNTOON, sitä kun ei mikään muu ulina kompensoi.