Olen sinkkumies ja vaadinko oikeasti liikaa naisilta...?
Vaadin siis että naisen tulee olla normaalipainoinen(tai hoikka), naisen tulee olla vähintään keskitasoa eli 5/10 kaunis, naisen tulee olla terve eli ei saa olla mt ongelmia tai mitään sairautta jonka huomaa käytöksestä tai ulkonäöstä ja naisen tulee olla henkisesti ihan tavallinen ihminen.
Onko tuo oikeasti liikaa vaadittu nykynaisilta? Ihmettelen sitä että minä en saisi vaatia naisilta mitään mutta naiset saa vaatia miehiltä koulutustasoa,statusta,rahaa,ulkonäköä,pituutta jne... tämä ei ole tasa-arvoa mutta ei haittaa.
Mutta siis vaadinko liikaa naisilta? Olen itse keskitasoa, on amk tutkinto, olen keskituloinen ja keskitasoa ulkoisesti.
Kommentit (292)
Sä et Ap vaadi yhtään liikoja, jokaisella on oikeus haluamaansa naiseen. Kyllä se on naisen tehtävä antautua sun otettavaksi, jos sattuu täyttämään sun kriteerit. Naiset itse vaativat aina miehiltä liikaa ja naisella on velvollisuus ottaa kenet tahansa, joka hänet sattuu haluamaan. Naista saa syyttää myös silloin, kun ottajia olisi useampia ja hän valitsee väärin. Ei ymmärrä juuri sinun erinomaisuuttasi, siitä siinä on kyse.
Noin, tuossa on vastaus jonka Ap haluaa. Nyt hän voi lakata kyselemästä tätä samaa asiaa joka päivä.
Sittehän sitä etsii niin kauan vaatimuksiin sopivaa mutta että kannattaako niistä vaatimuksista puhua ääneen välttämättä kenellekkään? Tai päin naamaa arvostella toiselle sen puutteita?
Eli jos tapaat vaatimuksiisi sopivan naisen, muista kehua!
Mutta jos et tapaa, niin älä missään nimessä ala kenenkään ulkonäköä arvostelemaan, jos se ei vastaa ihannettasi.
Allekirjoitan kyllä sinun vaatimuksiisi, että jos on jo jotain mielenterveysongelmia, en välttämättä lähtis kelkkaan. Mutta en myöskään ketään hylkäiskään, jos suhteen aikana jotain ilmenee;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kokemuksen mukaan miehet vierastaa omillaan toimeen tulevaa naista. On miehelle jotenkin uhka, että naisella on hyvä palkka ja hän osaa itse vaihtaa renkaat autoonsa. Mutta toisaalta eivät haluaisi naisen elämää rahoittaa. En aina oikein ymmärrä, mitä oikeastaan haluavat. Tai no, yhtä asiaa..
Ihan varmasti näin. Siitä se miesten karttaminen ei ainakaan johdu, että olisit epäviehättävä ja ärsyttävä...
Ei lukenu ainakaan Ap:n vaatimuslistassa, ettei saa olla ärsyttävä. :D
Vierailija kirjoitti:
"Herää kysymys, miksei suominaiset lähde sankoin joukoin näihin maihin tai hae näistä maista itselleen miestä.
Miesten mielestä suominaiset kuitenkin haluavat loisia miehen rahoilla?"
Tämän sarkastisen kysymyksen idea oli, että jostain kumman syystä naisia ei tuo mainitsemasi "luksuselämä kotirouvana" houkuta, vaikka väitätte naisten HALUAVAN loisia miehen rahoilla.
Jokin ristiriita tässä nyt siis on, että naiset haluavat loisia, mutta eivät kuitenkaan halua japaniin/japanilaista miestä, vaikka japanilaisessa kulttuurissa se olisi normaalia eikä paheksuttavaa.
Got it?
Japanilaiset miehet on liian lyhyitä.
Vierailija kirjoitti:
AP. Viitsitkö vastata, alkaa kiinnostaa.
Olet postannut tämän saman kysymyksen ties kuinka monta kertaa. Miksi, odotatko oikeasti saavasi jonkin uuden vastauksen?
Sehän väitti jo, että tämä on sen eka ketju aiheesta :D
Mä en ainakaan kelpais Ap:lle, vaikka ihan ok näköinen nainen olenkin. Harrastan liikuntaa, syön terveellisesti, kaunistaudun..
Mutta mulla on kausittaista masennusta/ahdistuneisuutta. Lisäksi sosiaalistentilanteiden pelkoa. Ei ne juuri päällepäin näy, mutta toki pääni sisällä niiden kanssa kamppailen. Voi olla, etten sitten ole 'henkisesti ihan tavallinen'.
Mulla ei ole yllä mainittuihin tällä hetkellä virallista diagnoosia, mutta nuorempana on ollut, niin tiedän mistä on kyse.
Pitäiskö treffeillä pyytää nähtäväksi lääkärintodistus, ettei ainakaan ne todetut diagnoosit jäisi pimentoon?
Väitän olevani vähintään 5/10 kaunis, terve eli ei ole mt ongelmia tai mitään sairautta jonka huomaa käytöksestä tai ulkonäöstä. Olen myös henkisesti ihan tavallinen ihminen.
Tästä päästään siihen, että millä resursseilla ap on liikenteessä. Hän kertoo olevansa keskitasoa kaikin puolin. Hänen kriteerinsä perustuvat lähinnä naisen ulkonäköön ja miellyttävyyteen. Kuka tahansa nainen kelpaa. Sillä ei ole väliä, mistä nainen on itse kiinnostunut tai mitä pitää tärkeänä.
Ja tästä puolestaan päästään siihen, että minä vähintään 5/10 kaunis, terve ja henkisesti tavallinen en kelpuuttaisi noin yksinkertaista miestä. Itselleni ulkonäköasiat eivät ole kovin tärkeitä. Siisti ja puhdas pitää olla. Henkisesti yksinkertainen, ulkonäköön jumittuva ja etenkin marinaan ja katkeruuteen taipuva mies ei kiinnosta pätkääkään. Myös henkisesti heikko mies ei vetoa. Esim. Sellainen jolla polvet kyykähtää ensimmäiseen vastaantulevan kauniimman naisen kohdalla tai tuurijuoppous, huonot elämänhallintataidot, itsehillinnän puute tai taipumusta valehteluun. Arvostan kypsää käytöstä, älyä, tunneälyä ja itsehillintää.
Vierailija kirjoitti:
Väitän olevani vähintään 5/10 kaunis, terve eli ei ole mt ongelmia tai mitään sairautta jonka huomaa käytöksestä tai ulkonäöstä. Olen myös henkisesti ihan tavallinen ihminen.
Tästä päästään siihen, että millä resursseilla ap on liikenteessä. Hän kertoo olevansa keskitasoa kaikin puolin. Hänen kriteerinsä perustuvat lähinnä naisen ulkonäköön ja miellyttävyyteen. Kuka tahansa nainen kelpaa. Sillä ei ole väliä, mistä nainen on itse kiinnostunut tai mitä pitää tärkeänä.
Ja tästä puolestaan päästään siihen, että minä vähintään 5/10 kaunis, terve ja henkisesti tavallinen en kelpuuttaisi noin yksinkertaista miestä. Itselleni ulkonäköasiat eivät ole kovin tärkeitä. Siisti ja puhdas pitää olla. Henkisesti yksinkertainen, ulkonäköön jumittuva ja etenkin marinaan ja katkeruuteen taipuva mies ei kiinnosta pätkääkään. Myös henkisesti heikko mies ei vetoa. Esim. Sellainen jolla polvet kyykähtää ensi
Tässä taas selkeää osoitusta miksei ap saa edes teknisesti "omantasoistaan", koska kukaan nainen ei hyväksy noin piinallisen pinnallista ja typerää simppelitampiota, jolla yläpäässä toimii vain silmät ja mitään ei tietenkään ole valmis tekemään, jotta se ykkösesteensä naisensaamiselle TYÖSTÄMÄTÖN YLÄPÄÄ laitettaisiin kuntoon = henkinen kasvu + parisuhde.
Mitä itse tarjoat naiselle? Avauksen märinä ei sytytä.
AP. Viitsitkö vastata, alkaa kiinnostaa.
Olet postannut tämän saman kysymyksen ties kuinka monta kertaa. Miksi, odotatko oikeasti saavasi jonkin uuden vastauksen?