Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen sinkkumies ja vaadinko oikeasti liikaa naisilta...?

Vierailija
28.09.2024 |

Vaadin siis että naisen tulee olla normaalipainoinen(tai hoikka), naisen tulee olla vähintään keskitasoa eli 5/10 kaunis, naisen tulee olla terve eli ei saa olla mt ongelmia tai mitään sairautta jonka huomaa käytöksestä tai ulkonäöstä ja naisen tulee olla henkisesti ihan tavallinen ihminen.

Onko tuo oikeasti liikaa vaadittu nykynaisilta? Ihmettelen sitä että minä en saisi vaatia naisilta mitään mutta naiset saa vaatia miehiltä koulutustasoa,statusta,rahaa,ulkonäköä,pituutta jne... tämä ei ole tasa-arvoa mutta ei haittaa.

Mutta siis vaadinko liikaa naisilta? Olen itse keskitasoa, on amk tutkinto, olen keskituloinen ja keskitasoa ulkoisesti.

Kommentit (292)

Vierailija
201/292 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla suututtu, ollaan esitetty näkemyksiä, miksi Ap on edelleen yksin. Luulin, ettei hän nimenomaan halua sitä vaihtoehtoa, kun täällä vaatimuksistaan kyselee?

Vierailija
202/292 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen on "henkisesti tavallinen ihminen"?

Kullekin tavallista on se mitä itse on ja mitä ihmiset ympärillä on. Se mitä kukakin näkee tavallisena vaihtelee asuinpaikan, iän, tulotason, koulutustaustan jne. mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/292 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaapa nyt naiset minulle että miksi mies ei saa vaatia naisilta mitään? Miksi te naiset suututte siitä jos mies vaatii naisilta edes sitä että nainen olisi kaunis ja normaalipainoinen? 

Te naiset itse vaaditte miehiltä ties mitä ja ette kelpuuta miestä joka on liian lyhyt, väärä koulutustaso, liian pieni palkka, ei ole komea jne... Miksi te naiset hyväksytte sen että te saatte vaatia miehiltä mutta mies jos vaatii teiltä niin suututte ja uhriudutte?

Samalla tavalla kuin miehitä saa muutenkin vaatia enemmän ja heille voi naureskella vaikka ulkonäön suhteen. Naisille kohdistuvana se olisi naisvihaa.

Vierailija
204/292 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei olla suututtu, ollaan esitetty näkemyksiä, miksi Ap on edelleen yksin. Luulin, ettei hän nimenomaan halua sitä vaihtoehtoa, kun täällä vaatimuksistaan kyselee?

Juu ei yhtään suuttuneita kommentteja näkyvillä :D

Vierailija
205/292 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaapa nyt naiset minulle että miksi mies ei saa vaatia naisilta mitään? Miksi te naiset suututte siitä jos mies vaatii naisilta edes sitä että nainen olisi kaunis ja normaalipainoinen? 

Te naiset itse vaaditte miehiltä ties mitä ja ette kelpuuta miestä joka on liian lyhyt, väärä koulutustaso, liian pieni palkka, ei ole komea jne... Miksi te naiset hyväksytte sen että te saatte vaatia miehiltä mutta mies jos vaatii teiltä niin suututte ja uhriudutte?

Samalla tavalla kuin miehitä saa muutenkin vaatia enemmän ja heille voi naureskella vaikka ulkonäön suhteen. Naisille kohdistuvana se olisi naisvihaa.

En ole ikinä kuullut naisen solvaavan miehen ulkonäköä.

Miesten taas olen kuullut miljoona kertaa arvostelevan ja arvioivan naisia.

Vierailija
206/292 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa vaatia.

Eri juttu sitten mitä saa.

Vierailija
207/292 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ei yhtään suuttuneita kommentteja näkyvillä :D

Tai sitten sulla on semmoset lasit naamalla, että näet kaikki kommentit näin?

Vierailija
208/292 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaadin siis että naisen tulee olla normaalipainoinen(tai hoikka), - ootko ite normaalipainoinen ja sopivan lihaksikas (vastaa hoikkaa naisilla)?

naisen tulee olla vähintään keskitasoa eli 5/10 kaunis, - kauneus on katsojan silmässä, vaikee sanoo mihinkään suuntaan? Osaatko pitää ulkonäöstäsi huolta? Onko hiukset ja parta leikattu? Hygienia naistason kunnossa?

naisen tulee olla terve eli ei saa olla mt ongelmia tai mitään sairautta jonka huomaa käytöksestä tai ulkonäöstä - sulla näkyy asperger-piirteet/aleksitymia käytöksestä, joten tässä kohtaa vaadit liikaa

naisen tulee olla henkisesti ihan tavallinen ihminen - mitä se tavallinen kellekin on? Samanlainen kuin sun piireissä.

Onko tuo oikeasti liikaa vaadittu nykynaisilta? Ihmettelen sitä että minä en saisi vaatia naisilta mitään mutta naiset saa vaatia miehiltä koulutustasoa,statusta,rahaa,ulkonäköä,pituutta jne... tämä ei ole tasa-arvoa mutta ei haittaa. - kaikkee saa vaatia. Eri juttu löytyykö vaatimukset täyttävää.

Mutta siis vaadinko liikaa naisilta? Olen itse keskitasoa, on amk tutkinto, olen keskituloinen ja keskitasoa ulkoisesti. - vaadit liikaa, koska sun henkinen taso/tunneäly ei riitä tervepäisiin (itsetunto ja mielenterveys kunnossa) naisiin eikä kovin moniin muihinkaan.

Vierailija
209/292 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaadin siis että naisen tulee olla normaalipainoinen(tai hoikka), - ootko ite normaalipainoinen ja sopivan lihaksikas (vastaa hoikkaa naisilla)?

naisen tulee olla vähintään keskitasoa eli 5/10 kaunis, - kauneus on katsojan silmässä, vaikee sanoo mihinkään suuntaan? Osaatko pitää ulkonäöstäsi huolta? Onko hiukset ja parta leikattu? Hygienia naistason kunnossa?

naisen tulee olla terve eli ei saa olla mt ongelmia tai mitään sairautta jonka huomaa käytöksestä tai ulkonäöstä - sulla näkyy asperger-piirteet/aleksitymia käytöksestä, joten tässä kohtaa vaadit liikaa

naisen tulee olla henkisesti ihan tavallinen ihminen - mitä se tavallinen kellekin on? Samanlainen kuin sun piireissä.

Onko tuo oikeasti liikaa vaadittu nykynaisilta? Ihmettelen sitä että minä en saisi vaatia naisilta mitään mutta naiset saa vaatia miehiltä koulutustasoa,statusta,rahaa,ulkonäköä,pituutta jne... tämä ei ole tasa-arvoa mutta ei haittaa

Lyhyesti sanottuna: Mies on asperger tai aleksitymi, jos kaikki naiset eivät kelpaa :D

Vierailija
210/292 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia miehiä (ihan syystäkin) arvostellaan, jolle kelpaa kuka nainen tahansa ja makaa heti ensimmäisen tarjokkaan kanssa. Sitten taas jos miehellä on jotain kriteerejä, ei sekään ole hyvä. Ilmeisesti kriteerejä saa ja pitääkin olla, mutta niistä ei vain saa puhua?

Vierailija
211/292 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"PCOS (polycystic ovary syndrome, munasarjojen monirakkulaoireyhtymä) on yleinen hormonihäiriö. Sitä esiintyy 1018 %:lla naiseksi syntymässä määritellyistä ihmisistä. Suomessa sen kanssa elää siis jopa noin puoli miljoonaa ihmistä."

"Aikuisista 20-25% sairastaa mielenterveydenhäiriötä vuosittain"

"Akne on yleisimpiä ihosairauksia, josta kärsii lähes joka kymmenes suomalainen."

"Laajan kirjallisuuskatsauksen mukaan tuki- ja liikuntaelinsairaudet eivät ole juurikaan vähentyneet viimeisen kolmenkymmenen vuoden aikana. Vuonna 2019 Suomessa oli 1 630 100 henkilöllä jokin tule-sairaus. Uusia sairauksia ilmaantui 285 100."

"Suomessa kroonisiksi eli pysyviksi tai pitkäaikaisiksi kansantaudeiksi katsotaan yleisesti:

- sydän- ja verisuonitaudit

- diabetes

- astma ja allergia

- krooniset keuhkosairaudet

- syöpäsairaudet

- muistisairaudet

- tuki- ja liikuntael

Jep. Ja kun ikää tulee, kremppoja tulee, ihan kaikille. Eri juttu vaan mikä paikka hajoaa ja miten se näkyy.

Tuosta vaatimuksesta paistaa elämänkokemuksen puute ja myös joku pelko elämän haurautta kohtaan. Se karkoittaa nekin, joilla ei nyt sairauksia ole. 

Vierailija
212/292 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyesti sanottuna: Mies on asperger tai aleksitymi, jos kaikki naiset eivät kelpaa :D

Jep. Jos jankkaa viikosta (vuodesta?) toiseen samaa vauvapalstalla, niin kyllä on vahvat asperger-vibat siinä tulilla. Rakkaudestakaan ei mitään ymmärrä, joten tunneälyssä on jotain jäänyt kehittymättä. 

Vierailija
213/292 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi japanilaiset naiset ei ole niin pinnallisia kuin suomimuijat. Japanilaisissa yökerhoissa ja baareissa jos kertoo naiselle, että tykkää esim. pitkähiuksisista, hoikista naisista, niin japanilaiset naiset ei ala rääkymään naisvihasta, inceleistä ja äärioikeistosta. M28

Vierailija
214/292 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo oikeasti liikaa vaadittu nykynaisilta? Ihmettelen sitä että minä en saisi vaatia naisilta mitään mutta naiset saa vaatia miehiltä koulutustasoa,statusta,rahaa,ulkonäköä,pituutta jne... tämä ei ole tasa-arvoa mutta ei haittaa

Niin, näissä yritettiin selvittää, täyttääkö hän itsekään omia vaatimuksiaan.... 

Hän saa toki vaatia siltikin, vaikka ei täyttäisi, mutta on eri asia löytyykö kumppania niillä vaatimuksilla.

(Niitä asiattomiakin kommentteja aina tulee, puolin ja toisin.)

Vierailija
215/292 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi japanilaiset naiset ei ole niin pinnallisia kuin suomimuijat. Japanilaisissa yökerhoissa ja baareissa jos kertoo naiselle, että tykkää esim. pitkähiuksisista, hoikista naisista, niin japanilaiset naiset ei ala rääkymään naisvihasta, inceleistä ja äärioikeistosta. M28

No mikä sitten on ongelma? Jos Japanista löytyy naisia, jotka täyttävät vaatimuksenne, niin miksi ihmeessä edes esitätte vaatimuksia suominaiselle? Menkää sinne Japaniin syyttelemästä meitä. 

Vierailija
216/292 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika usein, kun kuulee sanottavan vaikkapa sanan "läski" se tulee miehen suusta ja sillä tarkoitetaan naista. Sitten naiset puolustautuvat huomauttamalla miesten omista kaljamahoistaan. Hirveitä naisia, kun eivät suostu kuuntelemaan solvaamista kiltisti hiljaa.

Vierailija
217/292 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vaadi. Sinulla on samanlainen oikeus vaatimustasoosi kuin naisillakin. Tosin naisten vaatimukset omastakin kokemuksesta tietäen on aikamoinen jackpot jos naisten vaatimukset kykenee täyttämään ottaen vielä huomioon että ne vaihtelee päivittäin. Tosin vastimukset alkaa lentää romukoppaan naisilla kun 40 ikäpyykki alkaa lähenemään uhkaavasti eikä ensimmäistäkään pullaa ole laitettu uuniin.

Vierailija
218/292 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäreiluu kun naisille kaikki on helppoo aina saa seksiä ja parisuhteen

Vierailija
219/292 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu samoin lisääntyminen on helppoo ja kivaa.

Vierailija
220/292 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli sekin on naisen vika, että sinä satuit syntymään mieheksi ja he naisiksi?