Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lahjoitatko rahaa ikinä hyväntekeväisyyteen?

Vierailija
28.09.2024 |

Jos lahjoitat niin mihin ja kuinka usein?

Kommentit (124)

Vierailija
21/124 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjoitan lapseni pieneksi jääneet vaatteet ilmaiseksi samassa taloyhtiössä asuvalle pienituloiselle yh:lle. Sinä on hyväntekeväisyyttä ihan riittävästi ja tiedän että apu menee 100% perille.

Vierailija
22/124 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin lahjoitin 5 eri kohteeseen. Nyt työttömänä pystyn lahjoittamaan vain sotaveteraaneille enkä heillekään paljoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/124 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä 500-1000e vuodessa. Tiedän pieniä yhdistyksiä, jotka tekevät järkevällä tavalla työtä kehittyvissä maissa ja raha menee sinne. En kuitenkaan halua laittaa yhdistysten nimiä palstalle riepoteltavaksi.

Entä jos antaisit Suomeen? Täällä on lapsiköyhyyttä paljon.

Maksan kymmeniä tuhansia veroja vuodessa, ja olen ajatellut että se riittää minun osuudekseni Suomessa.

Joskin tuen kyllä satunnaisesti keräyksiä täälläkin jos sattuu sopiva kohdalle. Esim. Ensi- tai turvakotien keräykset.

Vierailija
24/124 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan lahjoitin ,nyt on kerääjiin ja heidän edustamiin.....luotto mennyt.Mitä järkeä on antaa rahaa kun välikädet vetää 90 prossaa tuotosta se ei ole enää mitään laupeudentyötä.

Vierailija
25/124 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiemmin lahjoitin 5 eri kohteeseen. Nyt työttömänä pystyn lahjoittamaan vain sotaveteraaneille enkä heillekään paljoa.

Lopeta se sotaveteraanienkin tukeminen. Niitä on tosi vähän elossa ja järjestöllä valtava omaisuus joka pimitettiin myös molemmilta sotaveteraaniukeiltani. Ei kuntoutusta herunut vaikka molemmat sotainvalideja.

Vierailija
26/124 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä 500-1000e vuodessa. Tiedän pieniä yhdistyksiä, jotka tekevät järkevällä tavalla työtä kehittyvissä maissa ja raha menee sinne. En kuitenkaan halua laittaa yhdistysten nimiä palstalle riepoteltavaksi.

Maksan kymmeniä tuhansia veroja vuodessa, ja olen ajatellut että se riittää minun osuudekseni Suomessa.

Joskin tuen kyllä satunnaisesti keräyksiä täälläkin jos sattuu sopiva kohdalle. Esim. Ensi- tai turvakotien keräykset.

Eihän siinä mitään, jokainen omalla tyylilään. Tukien ongelma on vain "kehitysmaiden" osalta se että ne tutkitusti ovat edesauttaneet vastuuttoman elämäntyylin jatkumista ja ne maat ovat vain köyhtyneet.

Vierailija
27/124 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta se sotaveteraanienkin tukeminen. Niitä on tosi vähän elossa ja järjestöllä valtava omaisuus joka pimitettiin myös molemmilta sotaveteraaniukeiltani. Ei kuntoutusta herunut vaikka molemmat sotainvalideja.

Olen samaa mieltä ja olen sotaveteraanin tytär. Eivät he enää tarvitse mitään keräysvaroja, he joita on kourallinen hengissä. Heistä pidetään huoli ja saavat heille kuuluvan hoivan ja hoidon ilman keräysvaroja. Olen ihmetellyt sitä, miksi edelleen kerätään varoja kansalta ja mihin ne oikeasti päätyvätkään.

Vierailija
28/124 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän siinä mitään, jokainen omalla tyylilään. Tukien ongelma on vain "kehitysmaiden" osalta se että ne tutkitusti ovat edesauttaneet vastuuttoman elämäntyylin jatkumista ja ne maat ovat vain köyhtyneet.

En kuvittelekaan, että oma tukeni muuttaisi kyseisten maiden tilannetta kokonaisuudessaan.

Eikä avun antaminen Suomessa taida olla yhtään sen ongelmattomampaa? Jos olisi, sitä lapsiköyhyyttä ei olisi ollut enää vuosikymmeniin.

Vierailija
29/124 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä ja olen sotaveteraanin tytär. Eivät he enää tarvitse mitään keräysvaroja, he joita on kourallinen hengissä. Heistä pidetään huoli ja saavat heille kuuluvan hoivan ja hoidon ilman keräysvaroja. Olen ihmetellyt sitä, miksi edelleen kerätään varoja kansalta ja mihin ne oikeasti päätyvätkään.

Sotaveteraaniliittohan lakkautetaan ensi kevääseen mennessä ja ne sadat tuhannet eurot joita ovat kassaassaan hillonneet päätyvät jonkun toisen liiton kassaan joka alkaa vastata veteraanien tarpeista. Veteraaneja on elossa enää alle 2000 joten ne nyt kerätyt rahat riittävät vallan mainioisti palveluihin joita liitto ei edes tarjoa.

Vierailija
30/124 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on tosi vähän elossa ja järjestöllä valtava omaisuus

Niin ja kukahan senkin potin korjaa kun viimeinen veteraani on haudassa,saivat helvetin hyvän manimäärät muka edunvalvojat,,,,,,kuka valvoo mihin ne rahat menee ja miten niitä käytetään?Esko Hukkanen sanoisi rosvoja kaikki.

Vierailija
31/124 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää. Aiemmin kyllä. En ole koskaan saanut itse keräyksistä mitään enkä kuullut lähipiirinkään saaneen/hyötyneen muuten niistä miljoonista projekteista, joita rahoilla on vedetty. 

Vierailija
32/124 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä,  verot on hyväntekeväisyyttä!

Vierailija
33/124 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

IDF:lle olen lahjoittanut pari kertaa. M27

Vierailija
34/124 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee 20 euroa kuussa eli 1% nettopalkasta, automaattisesti. Vain sellaisille ammattimaisille järjestöille jotka tekevät tiliä toiminnastaan. 

Yksityisillä "harrastajilla" on hyvä tarkoitus mutta huono osumatarkkuus. Ei auta ketään jos saivat ihmiset lähettää risoja vaatteilta ihmisille jotka eivät jaksa toimittaa niitä perille. Ei myöskään senttiäkään kos ei kirjanpito ole kunnossa. 

Vierailija
35/124 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mutta vien eräälle yh äidille 2 lasta milloin mitäkin

Vierailija
36/124 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanissa matkustellessa lahjoitan myös köyhille naisille. M27

Vierailija
37/124 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin 7000 euroa vuodessa lapsille.

Mille lapsille, missä?

Vierailija
38/124 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Unicefin kautta maailman lapsille ja vapaamuurarien kautta Suomen tarvitseville

Kumpaankin n 20e/kk

Vierailija
39/124 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä jos kehittyvään maahan menee perille 10%. Kyllä kattojärjestö ja korruptio pitää huolen, että apueurot jäävät rikkaampien taskuun. 

Vierailija
40/124 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöpäsäätiölle joka kuukausi 20e koska haluan tukea syöpätutkimusta ja syöpään sairastuneita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi