Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyytyväinen sinkkuuteen jo neljättä kymmennettä vuotta.

Vierailija
28.09.2024 |

Jo 40 vuotta sinkkuna tullut täyteen. Kun tottuu omaan rauhaan, niin ei sitä muiden sekoitusta kaipaakaan. Vessassa ei haise muiden paska kun sitä käytät. Ei sotkua keittiössä mysteerisesti. Joku ei koko ajan tivaa ja kysele, patistele töihin tai matkalle. Mielipiteitä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä! Minä olen ollut sinkkuna yhdeksän vuotta, ja hyvin menee.

Vierailija
2/9 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siinä aihetta tyytyväisyyteen jos näkee parisuhteen vain huonot puolet. Ei tarvitse muuta kuin omat hajunsa sietää. 🤭

4/9 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut sinkkuna nyt 30 vuotta. Mulla tosin on lapsia, mutta molemmat jo yli kolmekymppisiä. Vessassa käryä aiheuttaa myös mun kissa, mutta koska mulla on asunnossa kaksi kylpyhuonetta, meillä on kissan kanssa omat vessat. Olen samaa mieltä sun kansasi, että elämä on helpompaa ja rennompaa sinkkuna. Voi tehdä mitä haluaa ja milloin haluaa. Voi halutessaan vaikka syödä näkkileipää sängyssä. Voi kutsua kotiinsa ketä vaan, milloin vaan ja niin pitkäksi aikaa kuin haluaa. Eikä ole ilmoitus- tai tilivelvollinen kenellekään yhtään mistään. 

Vierailija
5/9 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä onnellisia! Kunpa minäkin...

Vierailija
6/9 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 vuotta omaa rauhaa täällä jo kasassa. Saa olla aika ihmeellinen nainen, että sellaisen kanssa enää asumaan alkaisin, yksi avioliittopainajainen riitti yhdelle elämälle. Tästä vapaudesta en ihan heti luovu.

Vierailija
7/9 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pitää kumpikin keittiön siistinä kun ei kumpikaan viihdy sotkussa, siisteystason ollessa sama. Ei ole mitään henkistä eikä fyysistä kiusaamista. Hermoja raastavasta suhteesta pitää lähteä pois oman terveytensä takia. Koti pitää olla pääasiassa rentouttava paikka.

Sairauksia kun on tullut 30v aikana puolin ja toisin niin toisistamme on ollut tukea ja apua kun onneksi ei ole vielä tullut niitä ihan yhtäaikaa kummallekkin.

Vierailija
8/9 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Mä olen ollut sinkkuna nyt 30 vuotta. Mulla tosin on lapsia, mutta molemmat jo yli kolmekymppisiä. Vessassa käryä aiheuttaa myös mun kissa, mutta koska mulla on asunnossa kaksi kylpyhuonetta, meillä on kissan kanssa omat vessat. Olen samaa mieltä sun kansasi, että elämä on helpompaa ja rennompaa sinkkuna. Voi tehdä mitä haluaa ja milloin haluaa. Voi halutessaan vaikka syödä näkkileipää sängyssä. Voi kutsua kotiinsa ketä vaan, milloin vaan ja niin pitkäksi aikaa kuin haluaa. Eikä ole ilmoitus- tai tilivelvollinen kenellekään yhtään mistään. 

Maku asioista ei voi kiistellä mutta minä taas tykkään että on kotona vakituinen puoliso kuin pitää hotellia joillekkin vaihtuville vieraille. Meillä on kaksi makkaria eri rytmejä varten ja toisen makkarin sängyssä voi syödäkkin ja katsella telkkaa vaikka koko yön jos ei nukuta.

9/9 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Maku asioista ei voi kiistellä mutta minä taas tykkään että on kotona vakituinen puoliso kuin pitää hotellia joillekkin vaihtuville vieraille. Meillä on kaksi makkaria eri rytmejä varten ja toisen makkarin sängyssä voi syödäkkin ja katsella telkkaa vaikka koko yön jos ei nukuta.

Mä en pidä hotellia vaihtuville vieraille. Ei mulla itseasiassa ole edes paikkaa, mihin majoittaisin yövieraita. Eli ei mulla käy koskaan yövieraita. Tai no siskoni alakouluikäiset lapsenlapset joskus harvoin. Kyse olikin mahdollisuudesta. Ei siitä, että haluaisin tehdä just niin. En mä syö näkkileipääkään  sängyssä, mutta voisin hyvin tehdä niin, jos haluaisin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä