Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkäätkö käyttää väljiä vaatteita?

Vierailija
28.09.2024 |

Minä en, koska ne saa mun kropan näyttämään ihan muodottomalta. Ehkä kauhein yhdistelmä on väljät housut ja pitkä leveähihainen paita.

https://www2.hm.com/fi_fi/productpage.1240221001.html

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mulla on useimmiten slimmit vaatteet, esim. bootcut-farkut ja tyköistuva kashmirneule näin talviaikaan. Voi olla myös paksut sukkikset, polvimittainen slimmi neulemekko jne tyyliä. Mutta ei ole liehuja helmojä käytännössä koskaan.

Vierailija
2/35 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos otan omaa kokoa vaatteen, niin eivät ne väljiä ole. Kotona kyllä mielelläni pidän venähtänyttä t-paitaa mutta ei sillä enää kehtaa ulos lähteä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mieluusti mahdollisimman isoja paitoja käytän. Sen verran tuota ylipainoa kertynyt että tuskin kukaan haluaa katsella kävelevää makkarankuorta 

Vierailija
4/35 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tykkään. Näytän kokoani isommalta niissä, mutta en voi sietää tyköistuvia vaatteita muualla kuin juhlapukeutumisessa. Mukavuus arjessa on tärkeää eikä mitkään slim fit vaatteet ole mielestäni mukavia.

Vierailija
5/35 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä kireistä vaatteista. Kamalaa ajatella sitä 2000 luvun alkua kun oli ne lantiofarkut ja kireät työpaidat. Kauheaa jos tulee taas muotiin ja pariin vuoteen ei saa kaupasta vaatteita ostettua. Pidän juuri tuollaisesta rentoudesta niin töissä kuin vapaa-ajalla.

Vierailija
6/35 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tykkään. Näytän kokoani isommalta niissä, mutta en voi sietää tyköistuvia vaatteita muualla kuin juhlapukeutumisessa. Mukavuus arjessa on tärkeää eikä mitkään slim fit vaatteet ole mielestäni mukavia.

Minusta taas ylimääräinen liehuva kangas ei ole mukavaa ja käytännöllistä.

Ap

Vierailija
7/35 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveän näköisiä nuo kuvat. Malli tuijottaa vihaisena kameraan valkoisessa säkkiasussaan.

Vierailija
8/35 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään. Vaatteet kuluvat vähemmän kun eivät hankaa kainaloita ja persvakoa, eikä väljää mekkoa tarvitse pestä jokaisen käyttöpäivän jälkeen.

Vierailija
9/35 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, mulla on useimmiten slimmit vaatteet, esim. bootcut-farkut ja tyköistuva kashmirneule näin talviaikaan. Voi olla myös paksut sukkikset, polvimittainen slimmi neulemekko jne tyyliä. Mutta ei ole liehuja helmojä käytännössä koskaan.

Mikä hiton slimmi

Vierailija
10/35 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
11/35 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiiliksen ja tilanteen mukaan. Joskus on kiva pukeutua väljiin vaatteisiin ja joihinkin tilanteisiin ne ei sovi.

Vierailija
12/35 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavuudenhaluinen, eli pierreskelyhousut.

Vierailija
13/35 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oppinut että jos on löysä yläosa, alaosan on oltava tiukka: esim. väljä tunika ja sukkahousut, tai jos alaosa on väljä, yläosan on oltava vartalonmyötäinen. Mutta tämä vanha sääntö ei näköjään enää päde.

Vierailija
14/35 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ja varmaan monet naiset ajattelevat niin koska melkein kaikki naisten vaatteet on leikattu muotoon T-paidasta lähtien. Tai sitten ovat säkkejä. Ostan suurimman osan vaatteistani miesten puolelta. Ei niissä kauheasti liehuvaa kangasta mutteivät ole makkarankuoriakaan.

Vierailija
15/35 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ja varmaan monet naiset ajattelevat niin koska melkein kaikki naisten vaatteet on leikattu muotoon T-paidasta lähtien. Tai sitten ovat säkkejä. Ostan suurimman osan vaatteistani miesten puolelta. Ei niissä kauheasti liehuvaa kangasta mutteivät ole makkarankuoriakaan.

Ei se muotoonleikattu vaatekaan ole makkarankuori, kunhan se on oikean kokoinen. Ei mun vaatteet ainakaan ole makkarankuoria vaikka niissä ei ole metrikaupalla ylimääräistä kangasta.

Ap

Vierailija
16/35 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylisuuri vaate ei sovi mulle. Käytän sopivia vaatteita. En vartalonmyötäisiä vaatteita.

Vierailija
17/35 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveän näköisiä nuo kuvat. Malli tuijottaa vihaisena kameraan valkoisessa säkkiasussaan.

Ja nikru vielä.

Vierailija
18/35 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Käytän vaatteita, jotka korostavat vyötöröä. Yleensä yläosa on tiukka ja alaosa löysempi tai toisinpäin. Käytän paljon myös mekkoja ja hameita.

Vierailija
19/35 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän pääasiassa väljiä vaatteita. Ei mulla ole tarvetta tuoda mun kropan muotoja esille, koska jos muodot näkyy, niitä myös kommentoidaan ja näin on ollut nuoresta asti lähelle eläkeikää. Olen itsenikin mielestä turhan muodokas, ja vyötärökin on vielä kapeahko. Ylipainoa ei ole.

Vierailija
20/35 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just näin. Perse pystyssä pillua tyrkytetään. Aivan järkyttävää.