Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tykkäätkö käyttää väljiä vaatteita?

Vierailija
28.09.2024 |

Minä en, koska ne saa mun kropan näyttämään ihan muodottomalta. Ehkä kauhein yhdistelmä on väljät housut ja pitkä leveähihainen paita.

https://www2.hm.com/fi_fi/productpage.1240221001.html

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alipainoinen joten tykkään liehuvista vaatteista. Onneksi minulla on hyvä hartialinja niin en näytä superlaihalta vaatteet päällä.

Vierailija
22/35 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän pääasiassa väljiä vaatteita. Ei mulla ole tarvetta tuoda mun kropan muotoja esille, koska jos muodot näkyy, niitä myös kommentoidaan ja näin on ollut nuoresta asti lähelle eläkeikää. Olen itsenikin mielestä turhan muodokas, ja vyötärökin on vielä kapeahko. Ylipainoa ei ole.

Jännä ettei mun vartalon muotoa ole ikinä kommentoitu ääneen, ainoastaan tyyliin "et ole koskaan joutunut laihduttamaan" tai "olet niin lyhyt" mutta ei siis vyötäröä, takapuolta, rintoja - ei koskaan kukaan sanonut sanaakaan. Ja pukeudun slimmeihin (olen siis tuo eka vastaaja)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sen verran hoikka enkä muutenkaan kovin muodokas, ettei haittaa vaikka vaatteet saisi näyttämään vähän isommille. Tykkään monista erilaisista vaatteista ja pukeudun fiiliksen mukaan, jos on semmoinen boheemimpi olo niin väljät liehuvat vaatteet sopii siihen hyvin. Ne on myös mukavat erityisesti kesällä, kun ilma liikkuu. Joskus sitten tiukempaa, mutta sitä en voi sietää jos vaate puristaa mahaa tai kainaloita. 

Vierailija
24/35 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hyvän malliset hartiat, hoikahko vartalo ja sirot raajat. Väljät ja liehuvat vaatteet sopii hyvin ja on mukavia. 

Vierailija
25/35 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on hyvän malliset hartiat, hoikahko vartalo ja sirot raajat. Väljät ja liehuvat vaatteet sopii hyvin ja on mukavia. 

Millaiset on hyvän malliset hartiat?

Vierailija
26/35 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rauha heille, 852 hyiseen mereen menehtyneelle.

Vierailija
27/35 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytän pääasiassa väljiä vaatteita. Ei mulla ole tarvetta tuoda mun kropan muotoja esille, koska jos muodot näkyy, niitä myös kommentoidaan ja näin on ollut nuoresta asti lähelle eläkeikää. Olen itsenikin mielestä turhan muodokas, ja vyötärökin on vielä kapeahko. Ylipainoa ei ole.

Jännä ettei mun vartalon muotoa ole ikinä kommentoitu ääneen, ainoastaan tyyliin "et ole koskaan joutunut laihduttamaan" tai "olet niin lyhyt" mutta ei siis vyötäröä, takapuolta, rintoja - ei koskaan kukaan sanonut sanaakaan. Ja pukeudun slimmeihin (olen siis tuo eka vastaaja)

No kiva, ettei kommentoida. En minäkään kaipaa mitään hyvä perse tai hyvät tissit -kommentteja. Tämä alkoi jo teini-ikäisenä ja vielä yli viisikymppisenä olen näitä kuullut. Nyt on kivaa, kun on väljiä vaatteita tarjolla. Ei kukaan huutele mitään.

Vierailija
28/35 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ihmisistä näyttää tyylikkäämmiltä, kun vaatteet ovat jossain määrin väljät. Jos niukkuus ja slimmiys on itselle tärkeää, se on tietenkin henkilökohtainen asia, jonka mukaan voi vapaasti valita puettavansa. 

Vierailija
29/35 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisiköhän  olla vaihtoehto käyttää sopivan kokoisia vaatteita, ei tiukkoja eikä löysiä.

Vierailija
30/35 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaiset on hyvän malliset hartiat?

Varmaan sellaiset ryhdikkään näköiset eikä alas- tai eteenpäin luisut.

Vierailija
31/35 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa nyt esimerkkejä väljistä vaatteista, kun löydän pelkästään tyköistuvia, jos otan omaa kokoa. Isompi on heti kauluksesta tai vyötäröltä löysä

Vierailija
32/35 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housut istuu, minä en.

Vierailija
33/35 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian tiukat vaatteet vain ahdistaa ja hiostaa, esim. alkkareissa shortsimalliset on paremmat kun alakerta tuulettuu.

Pikkarit vaan hautoo ja hiostaa kun ovat heti ihossa kiinni.

Vierailija
34/35 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kolmen lapsen yh äiti, 160/92 kokoinen joten luuletko tosiaan että minulle löytyisi väljiä vaatteita? 😂 Minulla ei ole mitään väljää paitsi..no jääköön sanomatta.

Vierailija
35/35 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kolmen lapsen yh äiti, 160/92 kokoinen joten luuletko tosiaan että minulle löytyisi väljiä vaatteita? 😂 Minulla ei ole mitään väljää paitsi..no jääköön sanomatta.

Jäätävä läski 🤭