Näkyykö sulla pakaroiden alaosat jalkojen välistä?
Kommentit (77)
Laitapa linkki kuvaan, jossa näkyy
No tottakai, miten ne voisi muka olla näkymättä?
Vierailija kirjoitti:
Enkä edes ole pitänyt itseäni roikkoperseenä..
Vierailija kirjoitti:
Täh?
Vierailija kirjoitti:
Laitapa linkki kuvaan, jossa näkyy
En usko, että sellaista kuvaa on olemassa enkä usko, että sellaisia pakaroita edes oikeasti on kenelläkään.
Ap
En oikein ymmärtänyt. Miten pakarat voi näkyä edestäpäin? Ei näy, vaikka mihin asentoon itseäni väännän.
Tuskin, mulla on niin iso muna että ei sen takaa meinaa reisiäkään erottaa.
Vierailija kirjoitti:
En oikein ymmärtänyt. Miten pakarat voi näkyä edestäpäin? Ei näy, vaikka mihin asentoon itseäni väännän.
Sitä minäkin ihmettelen, mutta tässäkin ketjussa joku väittää että hänellä näkyy.
Ap
Ei näy. Käytän sellaisia vaatteita, joilla mm. kamelinvarpaat ja muut vastaavat peittyy.
Pukeutumiseen olemassa ihan asialliset ja toimivat neuvot.
En myöskään esittele tissejäni topeissa, en kadulla, terasseilla enkä baareissa.
Näin minä toimin.
Muut saa tietty pukeutua ja toimia, ihan kuin itse haluavat. Sehän ei minulle kuulu. Eikä minua häiritse.
Vierailija kirjoitti:
Ei näy. Käytän sellaisia vaatteita, joilla mm. kamelinvarpaat ja muut vastaavat peittyy.
Pukeutumiseen olemassa ihan asialliset ja toimivat neuvot.
En myöskään esittele tissejäni topeissa, en kadulla, terasseilla enkä baareissa.
Näin minä toimin.
Muut saa tietty pukeutua ja toimia, ihan kuin itse haluavat. Sehän ei minulle kuulu. Eikä minua häiritse.
Tässä ei ole nyt kyse pukeutumisesta.
Ap
No siis hyvänen aika. Jos te menette täysin alasti seisomaan peilin eteen haara-asennossa, niin minulla ainakin näkyy pakaroiden alaosa sieltä. Hyvin vähän, mutta näkyy kuitenkin. Tuntuu että pakaroideni pitäisi sijaita selässä jos niitä ei ollenkaan näkyisi..
Mene seisomaan peilin eteen, avaa vähän jalkoja, niin kyllä sieltä ne pakaran alaosat näkyy...
Vierailija kirjoitti:
Mene seisomaan peilin eteen, avaa vähän jalkoja, niin kyllä sieltä ne pakaran alaosat näkyy...
Hallelujah! 🙏
Mitähän ihmiset puuhaavat kotonaan. Ihan tämän aloituksen perusteella. Kokovartalopeili siis.
Vierailija kirjoitti:
No siis hyvänen aika. Jos te menette täysin alasti seisomaan peilin eteen haara-asennossa, niin minulla ainakin näkyy pakaroiden alaosa sieltä. Hyvin vähän, mutta näkyy kuitenkin. Tuntuu että pakaroideni pitäisi sijaita selässä jos niitä ei ollenkaan näkyisi..
Ei minulla näy yhtään. Kuinka alhaalle sun pakarat oikein ylettyy?
Ap
Ei näy kuin puolen metrin perskarvat.
N63
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan minulla näy, vaikka tekisin spagaatin siinä eteisen peilin edessä kalusteiden varassa.
Ei ole roikkopersettä.