Täytän kohta 50 v mutta näytön kuin 25 vuotiaalta --- päät kääntyvät kadulla!
Että oikein naurattaa. Olen pitänyt itsestäni huolta. Urheilua, urheilua, urheilua, seksiä, seksiä, seksiä, lomaa, lomaa, lomaa, unta, unta, unta, vain parhaita ruokia, vain parhaita ruokia, vain parhaita ruokia. Lopputulos? Näytän 50 vuotiaana puolta nuoremmalta. Ja päät kaduilla kääntyvät. Sen takaan!
Kommentit (78)
Dementiaan kuuluu yleensä toistella samoja asioita. Toivottavasti sulla on hoitaja, tämä vaikuttaa jo kovin pitkälle edenneelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku muu herättää huomiota, koska päät eivät kääntyile automaattisesti 25-vuotiaiden suuntaan.
Ehkä ap käyttää lippistä väärinpäin, lököttäviä farkkuja ja on muutenkin kuin olisi jäänyt kehitys kesken?
Olen 45 ja käytän lippistä väärinpäin. Farkkuja tosin en käytä koska en pidä niistä mutta en käytä tiukkoja housuja koska en pidä niistäkään. En tiedä katsooko ihmiset mua koska en kiinnitä sellaiseen asiaan mitään huomiota koska mua ei kiinnosta t: eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä, 20 vuotiaat gimulit tulevat tekemään aloitteita vaikka voisin olla heidän vaarinsa. En ymmärrä tätä, ei tällaista ennen ollut. Johtuuko tämäkin persuista ?
Johtuu. Niiden ansiosta rima on alentunut.
Nykyään kuka vain kelpaa, kunhan ei ole persu.
Eli kaikki alle 30 vuotiaat miehet ovat persuja? On siis todella suosittu puolue! Tulee menemään hallitukseen toisenkin kerran ja rytinällä 🎉
Mietin myös, että miksi ihmisten päät kääntyisivät heidän nähdessään mielestään 25-vuotiaan ihmisen? En tajua. Näen useinkin kaupungilla (ainakin luullakseni) tämän ikäisiä ihmisiä, mutta en minä heitä ala tuijottamaan. Onkohan kyse siitä, että tämä 50-vuotias ap on niin naurettavan näköinen yrittäessään näyttää nuoremmalta, että ihmiset katsovat ja naureskelevat hänelle.
Ollessani lapsi kylällä liikkui nainen, jonka ikä oli noin 60-70 vuotta. Hän ajeli pyörällä. Ihmiset naureskelivat, että takaapäin hän näytti 14-vuotiaalta (oli pienikokoinen, käytti farkkupukua), mutta kun hän kääntyi, naama olikin kuin 80-vuotiaalla, kauttaaltaan kuin papyruskäärö.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tääl ei uskota, että ihminen voi näyttää paljon ikäistään nuoremmalta, mutta on teille ihan fine, ku sanoo näyttävänsä ikäistään paljon vanhemmalta?
N. 5-10v. on mahdollista mutta 25v. ei ole.
40 ja 50 ikävuoden välillä tapahtuu ensimmäinen "rupsahtaminen". On paljon yleisempää se, että 40 vuotias näyttää 20 vuotiaalta, kuin se, että 50 vuotias näyttää 25 vuotiaalta.
Oikeasti 25 vuotiaalta näyttävä 50 vuotias on koko ikänsä kärsinyt siitä, että häntä luullaan lapseksi, joten hän ei koe tarvetta ylpeillä sillä, että näyttää nuorelta.
Varjelkoon, sitten kun ap täyttää 100 vuotta, hän näyttää 50 vuotiaalta. Tai ainakin luulee niin. :D
Rupea pukeutumaan ikäsi mukaisiin vaatteisiin.
Minäkin tuossa eräänä iltana katselin bussipysäkillä erästä naista, sillä oli aika semmoiset nuorekkaat kuteet, pitkä kapea hame, maiharinilkkurit, lyhyt nahkajakku, ja hiukset pitkät ja vaaleat. No, sitten kun mentiin bussiin niin näin naamankin... Ei mennyt ihan pari-kolmekymppisestä. Vaan selkeästi lähempänä viittäkymmentä. Niin se vaatetus vaan hämää sekä myös nuo pitkät hiukset.
Oikeasti, ihmettelen välillä eikö ihmiset oikeasti näe ? Eilenkin oli juttua juuri kun joku näyttää nuorelta, naamasta ei näytäkään kuin ihan ikäiseltään, mutta jos on jäänyt teini-ikä päälle niin kuvittelee näyttävänsä nuorelta ja päät kääntyy ihan muista syistä ja kyllä paperit kysytään ihan muista syistä kuin siitä että näyttää nuorelta.
Sellaisessa itsepetoksesta voi elää, jos ei tunne oikeita 25-vuotiaita.
Kun on sen ikäinen lapsi, joutuu kasvotusten sen faktan kanssa, että "nykyisin" 25-vuotiaat näyttävät ihan lapsilta. 🤣
Nyt en siis ymmärrä, tuota päät kääntyvät kadulla -kohtaa nimittäin!
Siellä kadulla on siis joukko ihmisiä, jotka tietävät että täytät piakkoin 50 v ja kun näytät kertomasi mukaan kuitenkin puolet nuoremmalta niin sitä sitten kääntyvät sun perääs katsellen ihmetlemään!
OHO!
Voipi ne päät kääntyä jos olet 127cm pitkä ja varustettu valtavilla riippurinnoilla sekä massiivisella ahterilla. Siinäpä sitten lyllerrät eteenpäin sonninrengas nenässä.
Oon kans pian 50 ja näytän vanhalta kiukkuiselta pierulta. Ei ole mitään utopioita tämän asian suhteen.
Ikävää tuottaa pettymys mutta mun pää tuskin kääntyisi.