Täytän kohta 50 v mutta näytön kuin 25 vuotiaalta --- päät kääntyvät kadulla!
Että oikein naurattaa. Olen pitänyt itsestäni huolta. Urheilua, urheilua, urheilua, seksiä, seksiä, seksiä, lomaa, lomaa, lomaa, unta, unta, unta, vain parhaita ruokia, vain parhaita ruokia, vain parhaita ruokia. Lopputulos? Näytän 50 vuotiaana puolta nuoremmalta. Ja päät kaduilla kääntyvät. Sen takaan!
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trolli tai ei, tällaista puhuvat ihmiset näyttävät aina naamastaan ikäistään vanhemmilta. Yrittävät olla nuorekkaita käyttämällä teinivaatteita, jotka ovat jääneet muodista ajat sitten. Päät kääntyvät, koska näyttää niin hölmöltä vanha ihminen joka yrittää muka olla nuorekas 😂
Tsot tsot, ihminen saa pukeutua kuinka haluaa. Olen ikäihminen, mutta farkut, tennarit ja huppari on se mieluisin asu. En yritä olla nuorekas, pukeudun vain kuten haluan. Ruumissäkkiinkö pitäisi ahtautua vai hankkia mekko ja sandaalit?
Kaikilla tädeillä on farkut ja tennarit.
Ja meillä mummoilla!
Niin on! Suorat housut ja kävelykengät -sukupolvi alkaa olla hoivakodeissa, nykymummoilla on farkut ja tennarit.
Taidat kävellessäsi piereskellä, piereskellä ja piereskellä. Ihmiset kääntää päätä kun oksu pyrkii suuhun sun kohdalla. Toiset pyrskähtää nauruun.
Kukaan 50-vuotias ei näytä 25-vuotiaalta, ei etenkään nainen. Ap on puhdasta trollausta.
Laita kuva niin katsotaan valehteletko.
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama, oon yli 50, mutta jatkuvasti kysytään papereita. Kukaan ei usko, että oon yli 50, olen niin hyvin säilynyt.
Moi, ollaanko sukua? Itse oon 55-vuotias nuori mies, mutta mua luullaan joskus jopa lukiolaiseksi. Sen takia otinkin itselleni tyttöystäväksi 17-vuotiaan tytön.
Tarkoittaako ap nyt, että siinä farkkutakissa?
Miksi tääl ei uskota, että ihminen voi näyttää paljon ikäistään nuoremmalta, mutta on teille ihan fine, ku sanoo näyttävänsä ikäistään paljon vanhemmalta?
Päivänselvää on, ettei viisikymppinen näytä kaksvitoselta, vaikka kehisssä olisivat kauneusleikkaukset kaikkineen. Viisikymppinen voi olla "nuorekkaan" näköinen, mutta ei puolta nuoremmän näköinen.
Jos ap mutisee ja jankuttaa jotain samaa ajatustaan mennessään. Jengi pitää vaan omituisena mummelina...
Vierailija kirjoitti:
Miksi tääl ei uskota, että ihminen voi näyttää paljon ikäistään nuoremmalta, mutta on teille ihan fine, ku sanoo näyttävänsä ikäistään paljon vanhemmalta?
Ovat kateellisia. Jotkut näyttävät n. 5-10v. nuoremmalta
En usko, näet vain omin silmin niin.
Ihanaa että näytät nuorelta!
En kadehdi ollenkaan... itse oon "vasta 44v".
Mutta säälin sinua. Sinun elämän ykkös juttu on ulkonäkö. Se miltä näyttää ja pitää näyttää . Aina vähintään 15v nuoremmalta.
MIKSI ?
Oletko niin ulkonäkö keskeinen, pinnallinen ja bimbo, että ulkonäöllä on suurin merkitys sinulle. Ainakin se on niin suuri että että kehuskelet siitä täällä.
Olet todellakin säälittävä. Toivottavasti lapsesi ( jos heitä sinulla on...En lukenut kaikkia kommentteja) eivät ota vaikutteita sinusta. Ja älyät edes sen verran, että et hehkuttele "ulkonäkö ykkösenä" heidän kuulleen.
Onko jalassa farmarit, tennarit ja tykäistuva paita?
Vierailija kirjoitti:
Kukaan 50-vuotias ei näytä 25-vuotiaalta, ei etenkään nainen. Ap on puhdasta trollausta.
Jou! Skidi ragee.
N68
Frederikki sinä dementikkoliini. Sä olet jo kohta 90-vuotias. Vanhempi ku dänny siis.
Outoa. Muistan kun oli 25-vuotias eikä päät mitenkään kummemmin kääntyneet kadulla. Ihan normaalia oli olla sen ikäinen. Olen nyt 32.
Mutta ehkä kannat kylttiä jossa lukee ole 50-vuotias! Sitten en ihmettele jos päät kääntyy.
Tai sitten ne kääntyy kun viisikymppinen yrittää epätoivoisesti olla puolta nuoremman näköinen? Sitä en ihmettelisi, kyllä sitä itsekin välillä tulee vilkaistua hieman pitempään tyyppiä joka epätoivopisesti yrittää esittää paljon nuorempaa.
Nuoruus kun on asia joka näkyy, ja vanhentuminen myös. Mikään voide tai operaatio tai treeni ei oikeaa aitoa nuoruutta pysty jäljittelmään. Nuoren ihmisen raikkaus ja ihon kimmoisuus ja koko olemus on ihan ainutlaatuista. Se alkaa kadota kun lähestytään kolmeakymppiä. Itsellänikään ei ole nuoren ihmisen ihoa vaikka sitä hoidankin ja minulla on luonnostaan hyvä iho. Hyväksyn se kuitenkin luonnollisena prosessina enkä missään tapauksessa halua mitään luonnotonta naamiokasvoa kiristyksillä ja kohotuksilla ja pumppauksilla enkä kehoa implanteilla jne.
Luonto on asia jota vastaan ei menestyksekkäästi pysty taistelemaan. Aina se jäljet jättää.
Onko aamuisin ökyterassilla monta leikkelettä tarjolla?
Ja meillä mummoilla!