Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täytän kohta 50 v mutta näytön kuin 25 vuotiaalta --- päät kääntyvät kadulla!

Vierailija
28.09.2024 |

Että oikein naurattaa. Olen pitänyt itsestäni huolta. Urheilua, urheilua, urheilua, seksiä, seksiä, seksiä, lomaa, lomaa, lomaa, unta, unta, unta, vain parhaita ruokia, vain parhaita ruokia, vain parhaita ruokia. Lopputulos? Näytän 50 vuotiaana puolta nuoremmalta. Ja päät kaduilla kääntyvät. Sen takaan!

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

HAH :D !

Vierailija
22/78 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, 20 vuotiaat gimulit tulevat tekemään aloitteita vaikka voisin olla heidän vaarinsa. En ymmärrä tätä, ei tällaista ennen ollut. Johtuuko tämäkin persuista ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä, 20 vuotiaat gimulit tulevat tekemään aloitteita vaikka voisin olla heidän vaarinsa. En ymmärrä tätä, ei tällaista ennen ollut. Johtuuko tämäkin persuista ?

Johtuu. Niiden ansiosta rima on alentunut.

Nykyään kuka vain kelpaa, kunhan ei ole persu.

Vierailija
24/78 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi! Onneksi Olkoon. 🏆 Itse en halua enää kiinnittää mitään huomioo ja nautin enemmän näkymättämänä muiden ihmisten tarkkailemisesta. 😊

Ei ole ulkonäköpaineista enää taakkaa ja elämä siltä osin paljon helpompaa.

N58

Vierailija
25/78 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUUTONAURUA :D

Vierailija
26/78 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko Susanna Penttilä. 

Suski ei näytä 25 vuotiaasta vaan iättömältä muovisella barbienukelta.

Vierailija
27/78 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ap tiedät, että sun takana päät kääntyvät? Vai kääntyykö päät sivuttain ja mitä sun takana on?

Vierailija
28/78 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HUUTONAURUA :D

Taidat olla niitä valioliigan seuraajia.

Vierailija
29/78 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne hakevat elättäjää. 🤣 Kotirouvaksi.

Vierailija
30/78 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhmän persun tyhmä aloitus

Vierailija
31/78 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästiin taas ap:n kestoaiheeseen, että hän on muka niin treenattu, että on nuorten miesten kanssa samalla viivalla kilpailemassa naisten suosiosta.  Vaan kun sitä yhtä lihasta ei voi treenata, eikä myöskään poistaa vanhan miehen hajua.

Vierailija
32/78 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin näytöt, kyllä juu näytöt ihan. 

Vierailija
33/78 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko sanaakaan.

M46

Vierailija
34/78 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli tai ei, tällaista puhuvat ihmiset näyttävät aina naamastaan ikäistään vanhemmilta. Yrittävät olla nuorekkaita käyttämällä teinivaatteita, jotka ovat jääneet muodista ajat sitten. Päät kääntyvät, koska näyttää niin hölmöltä vanha ihminen joka yrittää muka olla nuorekas 😂

Vierailija
35/78 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän huolestuttavaa jos naureskelee itsekseen tuollaiselle

Vierailija
36/78 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina näyttänyt nuoremmalta. 

N54

Vierailija
37/78 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Siperia opettaa.

Mä olin ihan pennun näköinen 3-kymppiseksi ja henkkareitakin väliin kyseltiin mm. Alkossa. 4- ja 5-kymppisenä olin rypytön ja timmi, suorastaan nuorekas, mutta vaihdevuodet kaiken muuttaa voi ja nopeasti rypistyin naamasta ja kaulasta, sain allit, maha alkoi pullottaa vaikka olin normaalipainoinen ja sain bonuksena suonikohjut jalkoihin sekä pigmenttiläiskiä kasvoihin mm. "viikset". Minua luultiin 70+.

Nyt oikeasti olen 70+ ja kauneuden ja nuorekkuuden menetys ei haittaa patskan vertaa. Olen ryppyinen ja nahka roikkuu, mutta jos se ei minua haittaa, niin so what. 

Opetus: ulkonäkökeskeisyys ja nuoruuden ihannointi on mennyt liian pitkälle. 

Vierailija
38/78 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trolli tai ei, tällaista puhuvat ihmiset näyttävät aina naamastaan ikäistään vanhemmilta. Yrittävät olla nuorekkaita käyttämällä teinivaatteita, jotka ovat jääneet muodista ajat sitten. Päät kääntyvät, koska näyttää niin hölmöltä vanha ihminen joka yrittää muka olla nuorekas 😂

Tsot tsot, ihminen saa pukeutua kuinka haluaa. Olen ikäihminen, mutta farkut, tennarit ja huppari on se mieluisin asu. En yritä olla nuorekas, pukeudun vain kuten haluan. Ruumissäkkiinkö pitäisi ahtautua vai hankkia mekko ja sandaalit? 

Vierailija
39/78 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama, oon yli 50, mutta jatkuvasti kysytään papereita. Kukaan ei usko, että oon yli 50, olen niin hyvin säilynyt.

Vierailija
40/78 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsot tsot, ihminen saa pukeutua kuinka haluaa. Olen ikäihminen, mutta farkut, tennarit ja huppari on se mieluisin asu. En yritä olla nuorekas, pukeudun vain kuten haluan. Ruumissäkkiinkö pitäisi ahtautua vai hankkia mekko ja sandaalit? 

Kaikilla tädeillä on farkut ja tennarit.