Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsettomuus on merkki epäkypsyydestä

Vierailija
27.09.2024 |

Lapsettomuus on luonnotonta ja merkki epäkypsyydestä Oman lapsen hankkiminen on suuri ja paljon tärkeämpi asia kuin nykynaiset ymmärtävät.

Katumus lapsen puutteesta tulee 100% varmasti yksinäisyyden iskiessä viimeistään vanhana. Siinä on kyseessä elämän tärkeimmän ihmissuhteen kokemisesta, olemalla vanhempi omalle lapselleen. Se on rakkautta ilman ehtoja ja yhteisen elämän kokemusta. Omassa lapsessa on parasta se pyyteetön rakkaus lapseen. Oman lapsen elämää haluaa auttaa ja kokea yhdessä. Suhde lapseen on usein koko elämän mittainen eikä sitä korvaa suhde koiraan tai poikaystävään.

Hulluja on ne ihmiset jotka jättävät kokematta tärkeimmän suhteen elämässään ja kärsivät yksinäisyydestä lapsivihan takia.

Mummoiässä koiran ulkoiluttaminen sateella ja viinin lipittely voi tuntua tyhjältä kun muilla on jälkikasvua ja lastenlapsia.

Kommentit (314)

Vierailija
281/314 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n mielipiteellä ei ole mitään merkitystä. Jatkan elämääni onnellisena velana.

Vierailija
282/314 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija

264/264|

28.09.2024 | 16:17

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä helvettiä sä ruikutat ja vingut koko ajan? Olet itse ap, turha väittää muuta

Loppuiko faktat... hahaha... yritä uudestaan 

Taidat tykätä riidan haastamisesta :)))) 

Itseäni tyhmempien päät on kiva sekoittaa. 

HUUTONAURUA :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/314 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa ihan hitosti tää apn psykoottinen kiukuttelu :)))))

Vierailija
284/314 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasta oman lapsen myötä olen tajunnut miten oikeasti paljosta jää paitsi jos ei lasta saa. Toki yhteiskunnassa tuodaan esille vain negatiivisia puolia perheelämästä. Mutta itse en ole kokenut niitä juurikaan. 

Olen edelleen erittäin tyytyväinen elämääni.-vela 65v.

Vierailija
285/314 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija

264/264|

28.09.2024 | 16:17

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä helvettiä sä ruikutat ja vingut koko ajan? Olet itse ap, turha väittää muuta

Loppuiko faktat... hahaha... yritä uudestaan 

Taidat tykätä riidan haastamisesta :)))) 

Itseäni tyhmempien päät on kiva sekoittaa. 

Sua tyhmempi asia on sun peilikuva

Sun peilikuva on sinua älykkäämpi.... hahaha....mä vaan nauran sulle.... haha...

Hoitoon kuuluisit pakkomielteinesi.

Vierailija
286/314 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasta oman lapsen myötä olen tajunnut miten oikeasti paljosta jää paitsi jos ei lasta saa. Toki yhteiskunnassa tuodaan esille vain negatiivisia puolia perheelämästä. Mutta itse en ole kokenut niitä juurikaan. 

Entäs jos ei voi sietää lapsia? Mun elämäni painajainen ois olla äiti.

Vierailija
287/314 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä et ole edes hauska. Sä olet naurettava.

Vierailija
288/314 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun aloittajan äiti ei tiennyt ehkäisystä mitään.

Vierailija
289/314 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä ap on harvinaisen typerä.

Ja äärimmäisen rasittava 😬

No tätäkin!😅

Vierailija
290/314 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä et ole edes hauska. Sä olet naurettava.

Arvaa kiinnostaako 😛

Vierailija
291/314 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma ois parempi paikka, jos ap ei ois syntynyt.

Vierailija
292/314 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se onkin merkki epäkypsyydestä, mutta yleensä ihmiset ovat sen verran tunnollisia niin lapsen saatuaan heitä tulee kypsiä vanhempia. Et ole vaan edes yrittänyt muuttua aikuiseksi

Haasta itsesi!

Vierailija
293/314 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riitti aivottoman ap:n paskan jauhaminen. Lähden koiran kanssa lenkille ja sen jälkeen lipitän valkkaria lopun iltaa :D terveisin vela 66v.

Vierailija
294/314 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä aloitus on ollut täällä ennenkin. En ymmärrä, miksi tätä ei poisteta, koska tämän aloituksen perimmäinen tarkoitus on ilkeillä ja luoda eripuraa.

No, kommentoin aloituksesta yhtä kohtaa, joka kuuluu näin: "Se on rakkautta ilman ehtoja ja yhteisen elämän kokemusta. Omassa lapsessa on parasta se pyyteetön rakkaus lapseen." Miksi tällaista mantraa toistetaan jatkuvasti nimenomaan tämänkaltaisissa aloituksissa? Esimerkiksi tällä foorumilla on tavattoman paljon todisteita siitä, että vanhemman/vanhempien rakkaus lastaan kohtaan ei useinkaan ole ehdotonta, vaan kaikkea muuta.

Vierailija
295/314 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi kun aloittajan äiti ei tiennyt ehkäisystä mitään.

Kyllä tiesi.

Lapsettoman epäkypsää vihapuhetta ap:ta kohtaan.

Esimerkki epäkypsyydestä.

Vierailija
296/314 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se onkin merkki epäkypsyydestä, mutta yleensä ihmiset ovat sen verran tunnollisia niin lapsen saatuaan heitä tulee kypsiä vanhempia. Et ole vaan edes yrittänyt muuttua aikuiseksi

Haasta itsesi!

Jos nyt synnyttäisin, heittäisin sen vauvan lähimpään jokeen. Voit käydä sen noukkimasta sieltä sitten

eri

Vierailija
297/314 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus se on tässä epäkypsä (provosointi taisi olla se pääpointti, mikä tekee tästä vielä epäkypsemmän).  

Vierailija
298/314 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap be like: LAPSETTOMAN EPÄKYPSÄÄ VIHAPUHETTA! LAPSETTOMAN EPÄKYPSÄÄ VIHAPUHETTA! LAPSETTOMAN EPÄKYPSÄÄ VIHAPUHETTA! LAPSETTOMAN EPÄKYPSÄÄ VIHAPUHETTA! BYÄÄäÄhHhH!!!!!

Vierailija
299/314 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haasta itsesi!

Niinpä niin, niitä kypsiä vanhempia näkee välillä lärvit rutussa, aineissa ja välillä otsikoissakin kun ovat piip oman lapsensa.-vela

Vierailija
300/314 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haasta itsesi!

Ehkä en rupea testailemaan ja haastamaan itseäni elävän ihmisen kustannuksella. Sehän niin hirveää onkin, kun sellaiset ihmiset lisääntyy, joista ei ole vanhemmiksi. Itse tiedän, että minusta ei ole, enkä missään nimessä lasta halua elämääni. Hyvä olla näin.