Auri vaan ihmettelee pommituksia Dubaissa
Pääseehän sieltä jonkun naapurimaan kautta pois.
Kommentit (40)
Niemessä on, hankakalassa paikassa.
Kivan linkin laitoit ihmettelystä.
12 vuotta sitten oli mahdollisuus mennä Dubaihin. Silloin jo totesin että mun ei tartte sellaiseen paikkaan mennä, jossa nainen ei saa edes ajaa autoa tai suudella miestä julkisella paikalla.
Syyhyääkö Aurilla sormet päästä siivoamaan pommien jälkiä?
Auri nyt on ihan tyhjäpää muutenkin
Vierailija kirjoitti:
12 vuotta sitten oli mahdollisuus mennä Dubaihin. Silloin jo totesin että mun ei tartte sellaiseen paikkaan mennä, jossa nainen ei saa edes ajaa autoa tai suudella miestä julkisella paikalla.
Saahan siellä nainen ajaa autoa, mitä oikein horiset!?
Mitäs naapurimaata suuressa viisaudessasi suosittelisit?
Sohvi on vissiin yksin jätetty taas sinne. Rillimiljonääri karannut Amerikkaan.
En olis mennyt edes yksin saati sitten 4 kk vanhan vauvan kanssa tuonne... saattaa hieman kaduttaa
Vierailija kirjoitti:
Tämä kyllä nauratti. Tämä se on todellista rakkautta.
Vierailija kirjoitti:
Ei sitten ottanut pottaa mukaan?
Ja Sohvihan oli ihan vähän aikaa sitten Meksikossa. Miksi hänet piti tuoda Dubaihin ja itse miljonäärin lentää heti Amerikkaan?
Miksi ihmiset menee johonkin Dubain oloiseen paikkaan joka on pelkkä kivinen kylä. Pelkkiä pilvenpiirtäjiä. Mitä siellä voi tehdä.
Emiraatit houkuttelee äkkirikkaita.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sitä itse ainakin noudattaisin ohjeistuksia enkä lähtisi ominpäin sooloilemaan.
Nimenomaan näin, kuin lähteä sooloilemaan johonkin arabinaapurivaltion rajoille jollain randomkuljetuksella pieni vauva mukana.
Mitä maata suosittelisit poistumiseen??
Tiedäthän, että rajoja on suljettu, eikä liikkumaan pääse normaalisti? Esim. sinne Omaniin yrittää edelleen sadat, ellei tuhannet, mutta ei sinne enää pääse.
Kyllä sitä itse ainakin noudattaisin ohjeistuksia enkä lähtisi ominpäin sooloilemaan.