Lapsettomuus on merkki epäkypsyydestä
Lapsettomuus on luonnotonta ja merkki epäkypsyydestä Oman lapsen hankkiminen on suuri ja paljon tärkeämpi asia kuin nykynaiset ymmärtävät.
Katumus lapsen puutteesta tulee 100% varmasti yksinäisyyden iskiessä viimeistään vanhana. Siinä on kyseessä elämän tärkeimmän ihmissuhteen kokemisesta, olemalla vanhempi omalle lapselleen. Se on rakkautta ilman ehtoja ja yhteisen elämän kokemusta. Omassa lapsessa on parasta se pyyteetön rakkaus lapseen. Oman lapsen elämää haluaa auttaa ja kokea yhdessä. Suhde lapseen on usein koko elämän mittainen eikä sitä korvaa suhde koiraan tai poikaystävään.
Hulluja on ne ihmiset jotka jättävät kokematta tärkeimmän suhteen elämässään ja kärsivät yksinäisyydestä lapsivihan takia.
Mummoiässä koiran ulkoiluttaminen sateella ja viinin lipittely voi tuntua tyhjältä kun muilla on jälkikasvua ja lastenlapsia.
Kommentit (314)
Ap nimittelee feministejä feminatseiksi mutta alkaa itkeä, kun joku kutsuu häntä papukaijaksi 🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luojan kiitos, että sitä on saanut syntyä suht täysjärkiseksi. Ap:lle ei valitettavasti käynyt yhtä hyvää tuuria. :(
Lapsettoman epäkypsää vihapuhetta ap:ta kohtaan, kun ei osata perustella vastaväitettään. Hahaha...
Esimerkki epäkypsyydestä.
Mikäs papukaija sinä olet, kun toistat jatkuvasti tuota samaa? 🦜
Ap voi tietysti toistaa joshöneen kohdistuu jatkuvasti väitteitä jotka rikkovat keskustelun sääntöjä.
Miksi sinä hyökkäät kirjoittajaa vastaan? Eikö mielipide miellytä!
Papukaijaksi kutsuminen onkin joo vuosisadan hyökkäys.
Kerro sitä pahempi hyökkäys jonka täällä voi toteuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luojan kiitos, että sitä on saanut syntyä suht täysjärkiseksi. Ap:lle ei valitettavasti käynyt yhtä hyvää tuuria. :(
Lapsettoman epäkypsää vihapuhetta ap:ta kohtaan, kun ei osata perustella vastaväitettään. Hahaha...
Mikäs papukaija sinä olet, kun toistat jatkuvasti tuota samaa? 🦜
Ap voi tietysti toistaa joshöneen kohdistuu jatkuvasti väitteitä jotka rikkovat keskustelun sääntöjä.
Miksi sinä hyökkäät kirjoittajaa vastaan? Eikö mielipide miellytä!
Mitä helvettiä sä ruikutat ja vingut koko ajan? Olet itse ap, turha väittää muuta
Loppuiko faktat... hahaha... yritä uudestaan
Vierailija
28.09.2024 | 16:17
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä sä ruikutat ja vingut koko ajan? Olet itse ap, turha väittää muuta
Taidat tykätä riidan haastamisesta :))))
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uli uli
Epäkypsää ja lapsellista ulinaa!
Sitä saa mitä tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija kirjoitti:
Itseäni tyhmempien päät on kiva sekoittaa.
Vasta oman lapsen myötä olen tajunnut miten oikeasti paljosta jää paitsi jos ei lasta saa. Toki yhteiskunnassa tuodaan esille vain negatiivisia puolia perheelämästä. Mutta itse en ole kokenut niitä juurikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija kirjoitti:
Sua tyhmempi asia on sun peilikuva
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:lle. Mistä johtuu pakottava tarpeesi kiusata, haukkua tiettyä ihmisryhmää. Tuohan kertoo epäkypsyydestä ja mielenterveysongelmista.
Kaikki ihmiset ovat arvokkaita ja tarpeellisia yhteiskunnan pyörittämisessä. 🥇
Lapsettoman epäkypsää vihapuhetta ap:ta kohtaan, kun ei osata perustella.
Perustella mitä?-eri
Siis miksi joku mies jaksaa nähdä vaivaa siitä, ettei kaikilla naisilla ole lapsia? Miten tuo on häneltä pois?
Vierailija kirjoitti:
Haista sinä ap, sanonko mikä
Sano mikä, että nähdään kuinka sä nolaat itsesi, miten alas olet halukas menemään ilman mitään kontribuutiota keskusteluun.
Vierailija kirjoitti:
Vasta oman lapsen myötä olen tajunnut miten oikeasti paljosta jää paitsi jos ei lasta saa. Toki yhteiskunnassa tuodaan esille vain negatiivisia puolia perheelämästä. Mutta itse en ole kokenut niitä juurikaan.
Perheelmästä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrätkö ollenkaan että kaikki eivät saa lapsia, koska jokin sairaus estää sen. Sairaus, johon et millään tavoin voi itse vaikuttaa. On luonnon tuomaa arpapeliä saatko sellaisen sairauden vai et
Tämä näin ja itsekin olen saanut sellaiset geenit etten halua niitä enää jatkaa eteenpäin ja antaa lapsille sairaustaakkaa, huolta, kipua ja kärsimystä. Ja se on kuulkaa epäitsekkäin teko ikinä miettiä näitä etukäteen.
Naurettava väite. Jokainen on saanut voittajan geenit. Jokainen ihminen on 4 miljardin vuoden elämänketjun lenkki. Miten selität sen että sinä olet se ensimmäinen joka katkaisee 4 miljardin vuoden ketjun lopullisesti.
Ei ole hyviä ja huonoja geenejä. On vain sopivia ja vähemmän sopivia geenejä. Sopivuus vain vaihtelee miljoonien vuosien aikana.
Mistä sun kaltaisiasi idi oot te ja oikein si ki ää?-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija kirjoitti:
Sua tyhmempi asia on sun peilikuva
Sun peilikuva on sinua älykkäämpi.... hahaha....mä vaan nauran sulle.... haha...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrätkö ollenkaan että kaikki eivät saa lapsia, koska jokin sairaus estää sen. Sairaus, johon et millään tavoin voi itse vaikuttaa. On luonnon tuomaa arpapeliä saatko sellaisen sairauden vai et
Tämä näin ja itsekin olen saanut sellaiset geenit etten halua niitä enää jatkaa eteenpäin ja antaa lapsille sairaustaakkaa, huolta, kipua ja kärsimystä. Ja se on kuulkaa epäitsekkäin teko ikinä miettiä näitä etukäteen.
Naurettava väite. Jokainen on saanut voittajan geenit. Jokainen ihminen on 4 miljardin vuoden elämänketjun lenkki. Miten selität sen että sinä olet se ensimmäinen joka katkaisee 4 miljardin vuoden ketjun lopullisesti.
Ei ole hyviä ja huonoja geenejä. On vain sopivia ja vähemmän sopivia geenejä. Sopivuus vain vaihtelee miljoonien vuosien aikana.
Syytät yhtä ihmistä jonkin ketjun katkaisemisesta? Ei hyvää päivää mikä tollo olet.
Kylläpä ap on harvinaisen typerä.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä ap on harvinaisen typerä.
Ja äärimmäisen rasittava 😬
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole hyviä ja huonoja geenejä. On vain sopivia ja vähemmän sopivia geenejä. Sopivuus vain vaihtelee miljoon
Mitä vittua yrität kysymyksellä kertoa!
Kerro jotain älykääpiö!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole hyviä ja huonoja geenejä. On vain sopivia ja vähemmän sopivia geenejä. Sopivuus vain vaihtelee miljoon
Et ymmärtänyt edes mistä oli kysymys. Hahaha....
Papukaijaksi kutsuminen onkin joo vuosisadan hyökkäys.