Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsettomuus on merkki epäkypsyydestä

Vierailija
27.09.2024 |

Lapsettomuus on luonnotonta ja merkki epäkypsyydestä Oman lapsen hankkiminen on suuri ja paljon tärkeämpi asia kuin nykynaiset ymmärtävät.

Katumus lapsen puutteesta tulee 100% varmasti yksinäisyyden iskiessä viimeistään vanhana. Siinä on kyseessä elämän tärkeimmän ihmissuhteen kokemisesta, olemalla vanhempi omalle lapselleen. Se on rakkautta ilman ehtoja ja yhteisen elämän kokemusta. Omassa lapsessa on parasta se pyyteetön rakkaus lapseen. Oman lapsen elämää haluaa auttaa ja kokea yhdessä. Suhde lapseen on usein koko elämän mittainen eikä sitä korvaa suhde koiraan tai poikaystävään.

Hulluja on ne ihmiset jotka jättävät kokematta tärkeimmän suhteen elämässään ja kärsivät yksinäisyydestä lapsivihan takia.

Mummoiässä koiran ulkoiluttaminen sateella ja viinin lipittely voi tuntua tyhjältä kun muilla on jälkikasvua ja lastenlapsia.

Kommentit (314)

Vierailija
261/314 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luojan kiitos, että sitä on saanut syntyä suht täysjärkiseksi. Ap:lle ei valitettavasti käynyt yhtä hyvää tuuria. :(

Lapsettoman epäkypsää vihapuhetta ap:ta kohtaan, kun ei osata perustella vastaväitettään. Hahaha...

Esimerkki epäkypsyydestä.

Mikäs papukaija sinä olet, kun toistat jatkuvasti tuota samaa? 🦜

Ap voi tietysti toistaa joshöneen kohdistuu jatkuvasti väitteitä jotka rikkovat keskustelun sääntöjä. 

Miksi sinä hyökkäät kirjoittajaa vastaan? Eikö mielipide miellytä!

Papukaijaksi kutsuminen onkin joo vuosisadan hyökkäys.

Vierailija
262/314 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap nimittelee feministejä feminatseiksi mutta alkaa itkeä, kun joku kutsuu häntä papukaijaksi 🤣🤣🤣🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/314 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luojan kiitos, että sitä on saanut syntyä suht täysjärkiseksi. Ap:lle ei valitettavasti käynyt yhtä hyvää tuuria. :(

Lapsettoman epäkypsää vihapuhetta ap:ta kohtaan, kun ei osata perustella vastaväitettään. Hahaha...

Ap voi tietysti toistaa joshöneen kohdistuu jatkuvasti väitteitä jotka rikkovat keskustelun sääntöjä. 

Papukaijaksi kutsuminen onkin joo vuosisadan hyökkäys.

Kerro sitä pahempi hyökkäys jonka täällä voi toteuttaa.

Vierailija
264/314 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä helvettiä sä ruikutat ja vingut koko ajan? Olet itse ap, turha väittää muuta

Loppuiko faktat... hahaha... yritä uudestaan 

Vierailija
265/314 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija

264/264|

28.09.2024 | 16:17

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä helvettiä sä ruikutat ja vingut koko ajan? Olet itse ap, turha väittää muuta

Taidat tykätä riidan haastamisesta :)))) 

Vierailija
266/314 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uli uli

Epäkypsää ja lapsellista ulinaa!

Sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
267/314 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija

264/264|

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäni tyhmempien päät on kiva sekoittaa. 

Vierailija
268/314 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta oman lapsen myötä olen tajunnut miten oikeasti paljosta jää paitsi jos ei lasta saa. Toki yhteiskunnassa tuodaan esille vain negatiivisia puolia perheelämästä. Mutta itse en ole kokenut niitä juurikaan. 

Vierailija
269/314 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija

264/264|

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sua tyhmempi asia on sun peilikuva

Vierailija
270/314 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:lle. Mistä johtuu pakottava tarpeesi kiusata, haukkua tiettyä ihmisryhmää. Tuohan kertoo epäkypsyydestä ja mielenterveysongelmista.

Kaikki ihmiset ovat arvokkaita ja tarpeellisia yhteiskunnan pyörittämisessä. 🥇

Lapsettoman epäkypsää vihapuhetta ap:ta kohtaan, kun ei osata perustella.

Perustella mitä?-eri

Vierailija
271/314 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi joku mies jaksaa nähdä vaivaa siitä, ettei kaikilla naisilla ole lapsia? Miten tuo on häneltä pois?

Vierailija
272/314 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haista sinä ap, sanonko mikä

Sano mikä, että nähdään kuinka sä nolaat itsesi, miten alas olet halukas menemään ilman mitään kontribuutiota keskusteluun. 

Vierailija
273/314 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasta oman lapsen myötä olen tajunnut miten oikeasti paljosta jää paitsi jos ei lasta saa. Toki yhteiskunnassa tuodaan esille vain negatiivisia puolia perheelämästä. Mutta itse en ole kokenut niitä juurikaan. 

Perheelmästä...

Vierailija
274/314 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrätkö ollenkaan että kaikki eivät saa lapsia, koska jokin sairaus estää sen. Sairaus, johon et millään tavoin voi itse vaikuttaa. On luonnon tuomaa arpapeliä saatko sellaisen sairauden vai et

Tämä näin ja itsekin olen saanut sellaiset geenit etten halua niitä enää jatkaa eteenpäin ja antaa lapsille sairaustaakkaa, huolta, kipua ja kärsimystä. Ja se on kuulkaa epäitsekkäin teko ikinä miettiä näitä etukäteen.

Naurettava väite. Jokainen on saanut voittajan geenit. Jokainen ihminen on 4 miljardin vuoden elämänketjun lenkki. Miten selität sen että sinä olet se ensimmäinen joka katkaisee 4 miljardin vuoden ketjun lopullisesti.

Ei ole hyviä ja huonoja geenejä. On vain sopivia ja vähemmän sopivia geenejä. Sopivuus vain vaihtelee miljoonien vuosien aikana.

Mistä sun kaltaisiasi idi oot te ja oikein si ki ää?-eri

Vierailija
275/314 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija

264/264|

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sua tyhmempi asia on sun peilikuva

Sun peilikuva on sinua älykkäämpi.... hahaha....mä vaan nauran sulle.... haha...

Vierailija
276/314 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrätkö ollenkaan että kaikki eivät saa lapsia, koska jokin sairaus estää sen. Sairaus, johon et millään tavoin voi itse vaikuttaa. On luonnon tuomaa arpapeliä saatko sellaisen sairauden vai et

Tämä näin ja itsekin olen saanut sellaiset geenit etten halua niitä enää jatkaa eteenpäin ja antaa lapsille sairaustaakkaa, huolta, kipua ja kärsimystä. Ja se on kuulkaa epäitsekkäin teko ikinä miettiä näitä etukäteen.

Naurettava väite. Jokainen on saanut voittajan geenit. Jokainen ihminen on 4 miljardin vuoden elämänketjun lenkki. Miten selität sen että sinä olet se ensimmäinen joka katkaisee 4 miljardin vuoden ketjun lopullisesti.

Ei ole hyviä ja huonoja geenejä. On vain sopivia ja vähemmän sopivia geenejä. Sopivuus vain vaihtelee miljoonien vuosien aikana.

Syytät yhtä ihmistä jonkin ketjun katkaisemisesta? Ei hyvää päivää mikä tollo olet.

Vierailija
277/314 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä ap on harvinaisen typerä.

Vierailija
278/314 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä ap on harvinaisen typerä.

Ja äärimmäisen rasittava 😬

Vierailija
279/314 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole hyviä ja huonoja geenejä. On vain sopivia ja vähemmän sopivia geenejä. Sopivuus vain vaihtelee miljoon

Mitä vittua yrität kysymyksellä kertoa! 

Kerro jotain älykääpiö!

Vierailija
280/314 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole hyviä ja huonoja geenejä. On vain sopivia ja vähemmän sopivia geenejä. Sopivuus vain vaihtelee miljoon

Et ymmärtänyt edes mistä oli kysymys. Hahaha....