Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsettomuus on merkki epäkypsyydestä

Vierailija
27.09.2024 |

Lapsettomuus on luonnotonta ja merkki epäkypsyydestä Oman lapsen hankkiminen on suuri ja paljon tärkeämpi asia kuin nykynaiset ymmärtävät.

Katumus lapsen puutteesta tulee 100% varmasti yksinäisyyden iskiessä viimeistään vanhana. Siinä on kyseessä elämän tärkeimmän ihmissuhteen kokemisesta, olemalla vanhempi omalle lapselleen. Se on rakkautta ilman ehtoja ja yhteisen elämän kokemusta. Omassa lapsessa on parasta se pyyteetön rakkaus lapseen. Oman lapsen elämää haluaa auttaa ja kokea yhdessä. Suhde lapseen on usein koko elämän mittainen eikä sitä korvaa suhde koiraan tai poikaystävään.

Hulluja on ne ihmiset jotka jättävät kokematta tärkeimmän suhteen elämässään ja kärsivät yksinäisyydestä lapsivihan takia.

Mummoiässä koiran ulkoiluttaminen sateella ja viinin lipittely voi tuntua tyhjältä kun muilla on jälkikasvua ja lastenlapsia.

Kommentit (314)

Vierailija
221/314 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrätkö ollenkaan että kaikki eivät saa lapsia, koska jokin sairaus estää sen. Sairaus, johon et millään tavoin voi itse vaikuttaa. On luonnon tuomaa arpapeliä saatko sellaisen sairauden vai et

Tämä näin ja itsekin olen saanut sellaiset geenit etten halua niitä enää jatkaa eteenpäin ja antaa lapsille sairaustaakkaa, huolta, kipua ja kärsimystä. Ja se on kuulkaa epäitsekkäin teko ikinä miettiä näitä etukäteen.

Vierailija
222/314 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luojan kiitos, että sitä on saanut syntyä suht täysjärkiseksi. Ap:lle ei valitettavasti käynyt yhtä hyvää tuuria. :(

Lapsettoman epäkypsää vihapuhetta ap:ta kohtaan, kun ei osata perustella vastaväitettään. Hahaha...

Esimerkki epäkypsyydestä.

Uli uli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/314 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

P*skavammainen tekosyysi spämmätä tätä yhtä ja samaa? Oma paha olo ja epätasapaino? Halu provosoida ja haastaa riitaa? 

Halu varoittaa erityisesti nuoria naisia siitä, että lapsettomuus voi tuntua hyvältä vaihtoehdolta liian pitkään. Yllätys voi olla ikävä kun huomaa, että elämään kaipaakin jotain syvempää, mikä ohjaa fokuksen pois omasta itsestä. Lapsi korvaa sen koiran tai kissan, jonka kanssa kommunikointi ei sosiaaliselle ja älylliselle ihmiselle ihan riitä. 

Mitä ihmeen syvempää?

Primitiivinen lisääntymisvietti ottaa vallan? Tutkitustikin raskaus vaikuttaa aivoihin "tyhmentävästi". Ihmettelinkin jo nuorempana, kuinka joku voi ehdoin tahdoin hinkua päästäkseen repäisemään itsensä kahtia

Synnyttäminen on luonnollista ja niin oleellinen osa naisen elämää, että siitä on kehittynyt suojamekanismi syöpää vastaan. Tämä ominaisuus on kehittynyt koska lapsen saanut äiti on päässyt jatkamaan geenejään ja ne naiset ovat olleet tärkeitä suojata lasten kasvattamisen takia. 

Älkää naiset kuunnelko feminatseja. He ovat myrkyllisiä ja pyrkivät saamaan vaikutusvaltaa naisten avulla. 

Vierailija
224/314 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työaikani on matkoineen sen 10 tuntia ja en todellakaan töiden lisäksi jaksaisi hoitaa lasta. Mielestäni miehet eivät ole myöskään kovin halukkaita perustamaan perhettä nykypäivänä.

N27

Vierailija
225/314 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, kaikki palvelut kotiin on eläkkeellä maksullisia ja muita sukulaisia ei kiinnosta auttaa, kun niillä on omat vanhemmat hoidettavana ja työt.

Eläkeläisten hoitokoteja ollaan lopettamassa, nytkin niissä on lähinnä muistisairaat ja ne joilla jalat ei enää kanna.

Höpöhöpö. Minulla käy yksityinen henkilö auttamassa kotitöissäni ja hoidossani. Perii kuoltuani asuntoni ja mökkini. Mökki on jo kokonaan hänen käytössään. Maksan joka käynnistä  sovitun palkan. Olen jo 80 luulen ajan jo pian minut jättävän. 

Jos sinulla on yksikin suku.ainen, hän voi vaatia testamentin kumoamista oikeusteitse. Aina voidaan väittää, että vanha ihminen ei ymmärtänyt, mitä teki.

Vierailija
226/314 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija

223/223|

28.09.2024 | 15:33

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Primitiivinen lisääntymisvietti ottaa vallan? Tutkitustikin raskaus vaikuttaa aivoihin "tyhmentävästi". Ihmettelinkin jo nuorempana, kuinka joku voi ehdoin tahdoin hinkua päästäkseen repäisemään itsensä kahtia

Synnyttäminen on luonnollista ja niin oleellinen osa naisen elämää, että siitä on kehittynyt suojamekanismi syöpää vastaan. Tämä ominaisuus on kehittynyt koska lapsen saanut äiti on päässyt jatkamaan geenejään ja ne naiset ovat olleet tärkeitä suojata lasten kasvattamisen takia. 

Älkää naiset kuunnelko feminatseja. He ovat myrkyllisiä ja pyrkivät saamaan vaikutusvaltaa naisten avulla. 

Menehän sitten täti avaamaan reitesi miehellesi niin kuin olisi jo! Minä en synnytä yhtäkään kakaraa! 

Vierailija
227/314 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisääntyneet ne jaksaa saarnata 🥱 Nauttikaa niistä pershedelmistänne ja jättäkää lapsettomat ihmiset rauhaan

Miksi pitää olla noin ilkeä? Lapsilla ei ole edes mahdollisuutta puolustautua teidän, aikuisten ihmisten, nimittelyä vastaan. Ja nämä lapset tulevat kuitenkin pitämään yhteiskunnan pyörimässä, josta sinäkin hyödyt, joten miksi haukutte lapsia?

Vierailija
228/314 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon vasta 40+, ja elän elämääni suurimmaksi osaksi yksin. Ja pidän tästä! Fituttaako, etten ole sellainen kuin haluaisit?

Vierailija
229/314 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen elää tavallaan, olipa lapsia tai ei. Aloittaja on epäkypsä arvostelija, joka pitää vain omaa mielipidettään ja elämäntapaansa arvokkaampana kuin muiden. Tyhmän ihmisen merkki tälläinen ajattelu 

Vierailija
230/314 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työaikani on matkoineen sen 10 tuntia ja en todellakaan töiden lisäksi jaksaisi hoitaa lasta. Mielestäni miehet eivät ole myöskään kovin halukkaita perustamaan perhettä nykypäivänä.

N27

Ööö, miehet nimenomaan ovat. Valmiita perustamaan perheen ja turvaaman sen talouden. Naisille ei vaan tämäkään rooli enää kelpaa. Miehen pitää tienata 6000e kuussa, mutta tehdä 30 tuntista viikkoa, että ehtisi hoitaa lapset ja tehdä kaikki kotityöt, että nainen selviäisi edes siitä työpäivästä. 

Vierailija
231/314 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

P*skavammainen tekosyysi spämmätä tätä yhtä ja samaa? Oma paha olo ja epätasapaino? Halu provosoida ja haastaa riitaa? 

Halu varoittaa erityisesti nuoria naisia siitä, että lapsettomuus voi tuntua hyvältä vaihtoehdolta liian pitkään. Yllätys voi olla ikävä kun huomaa, että elämään kaipaakin jotain syvempää, mikä ohjaa fokuksen pois omasta itsestä. Lapsi korvaa sen koiran tai kissan, jonka kanssa kommunikointi ei sosiaaliselle ja älylliselle ihmiselle ihan riitä. 

Mitä ihmeen syvempää?

Primitiivinen lisääntymisvietti ottaa vallan? Tutkitustikin raskaus vaikuttaa aivoihin "tyhmentävästi". Ihmettelinkin jo nuorempana, kuinka joku voi ehdoin tahdoin

Voitkin painua sinne hellan ja nyrkin väliiin kakaroinesi!

Vierailija
232/314 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija

223/223|

28.09.2024 | 15:33

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menehän sitten täti avaamaan reitesi miehellesi niin kuin olisi jo! Minä en synnytä yht

Lapsettoman epäkypsää vihapuhetta ap:ta kohtaan, kun ei osata perustella vastaväitettään. Hahaha...

Esimerkki epäkypsyydestä.

Vierailija
233/314 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle. Mistä johtuu pakottava tarpeesi kiusata, haukkua tiettyä ihmisryhmää. Tuohan kertoo epäkypsyydestä ja mielenterveysongelmista.

Kaikki ihmiset ovat arvokkaita ja tarpeellisia yhteiskunnan pyörittämisessä. 🥇

Vierailija
234/314 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap alapeukuttaa itselleen epämieluisia kommentteja 😂visvavittu märkänä 🤣aiVittu mä nauran 🤣

Vierailija
235/314 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 15-vuotias, kun odottelin bussia pysäkillä. Viereeni istui vanha rouva, joka pitkän hiljaisuuden jälkeen kääntyi puoleeni ja sanoi: "Tähän maailmaan ei kannata lapsia tehdä."

Tuolloin tämä yhtäkkinen lausahdus oli mielestäni sangen erikoinen, kun emme edes mistään olleet puhuneet. Mutta näin 12 vuotta myöhemmin, olen enemmän kuin samaa mieltä tuon vanhan rouvan kanssa. 

Vierailija
236/314 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:lle. Mistä johtuu pakottava tarpeesi kiusata, haukkua tiettyä ihmisryhmää. Tuohan kertoo epäkypsyydestä ja mielenterveysongelmista.

Silti lapsettomat AIKUISET tässäkin ketjussa haukkuu lapsia? En voi ymmärtää joidenkin ihmisten kylmyyttä....

Vierailija
237/314 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silti lapsettomat AIKUISET tässäkin ketjussa haukkuu lapsia? En voi ymmärtää joidenkin ihmisten kylmyyttä....

Mene imemään vaikka penistä jos noin ahdistaa

Vierailija
238/314 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen typerien aloitusten toistuva tekeminen on epäkypsyyden merkki.

Ap on selvästi sellainen tapaus, jota kaduttaa lapsensa.

Vierailija
239/314 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kissan vtut. Sillä ei ole mitään tekemistä asian kanssa. Toiset eivät vain halua lisääntyä syystä tai toisesta. 

Ymmärrän hyvin vaikka itse olen lapsia tehnyt. Yhtä hyvin olisin voinut olla tekemättä. Olisin varmasti ihan tyytyväinen elämääni ilmankin. Valitsin näin. Ehkä nyt en enää. 

Vierailija
240/314 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin 15-vuotias, kun odottelin bussia pysäkillä. Viereeni istui vanha rouva, joka pitkän hiljaisuuden jälkeen kääntyi puoleeni ja sanoi: "Tähän maailmaan ei kannata lapsia tehdä."

Tuolloin tämä yhtäkkinen lausahdus oli mielestäni sangen erikoinen, kun emme edes mistään olleet puhuneet. Mutta näin 12 vuotta myöhemmin, olen enemmän kuin samaa mieltä tuon vanhan rouvan kanssa. 

Minä olen eri mieltä. Ketä oikeasti kuuntelet. Toksisia feministejä, jotka hakevat vaikutusvaltaa naisten avulla kertomalla valheita ja kylvämällä riitoja sukupuolten välille.