Tyttärelläni 18v poikaystävä
ja on itse 14. Tästä on ollut karseita riitoja jo olen melkein ihan loppu. Tyttären mielestä minulla ei pitäisi olla yhtään mitään sanottavaa asiassa. Sitten löysin toissapäivänä avaamattoman kondomin hänen takin taskusta, enkä tiedä miten ottaisin asian esille. Olen aivan satavarma siitä, että poikaystävä painostaa häntä seksiin. Mikä neuvoksi?
Kommentit (115)
Kutsu se poikaystävä teille ja keskustele nuorten kanssa seurustelusta ja seksistä mahdollisimman asiallisesti ja rauhallisesti. Kerro, että tytöillä on suojaikäraja 16 vuotta. Jos poika kajoaa tyttöön aikaisemmin, tekee hän rikoksen, vaikka se tyttö ei vastustaisikaan petipuuhia. Ei olisi pahitteeksi, vaikka kutsuisit pojan vanhemmatkin teille keskustelemaan.
"15-vuotias ei ole nainen."
15-vuotias on nuori nainen.
Tyttäresi tarvitsee nyt sinua, istahda rauhallisesti hänen kanssaan keskustelemaan hyvässä hengessä ja opeta hänelle kuinka kondomi rullataan paikalleen ilman käsiä.
Vierailija kirjoitti:
No 14-vuotias tyttö usein suunnilleen vastaa 18-vuotiasta poikaa kehityksen suhteen, mutta riippuu tietty yksilöistä. Tytöt/naiset nyt yleensä tykkäävät vanhemmista miehistä. Itse pokasin kolmekymppisenä 16-vuotiaan tytön Tinderistä. Sanoi että yksinkertaisesti tykkää vanhemmista. Mikäs siinä, en valittanut.
Hyi hitto. Olet pimeä ja kuuluisit vankilaan.
Jos se poikaystävä on suomalainen, no problem, jos m a t u, sitten kuoitseminen.
Itse asiassa jos se poikaystävä on kantasuomalinen sun pitäisi olla onnellinen, ei ikäeroa, ihan normaali poikaystävä.
Vierailija kirjoitti:
No 14-vuotias tyttö usein suunnilleen vastaa 18-vuotiasta poikaa kehityksen suhteen, mutta riippuu tietty yksilöistä. Tytöt/naiset nyt yleensä tykkäävät vanhemmista miehistä. Itse pokasin kolmekymppisenä 16-vuotiaan tytön Tinderistä. Sanoi että yksinkertaisesti tykkää vanhemmista. Mikäs siinä, en valittanut.
Vaikka lapsi kuinka tykkäisi aikuisista, vastuu on aikuisella.
Kun pelasin jätkää ja olin 16-17 niin korkasin tosi monta 15 v gimmaa.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi käyttää/aikoo käyttää sentään ehkäisyä. Millainen tyyppi tuo poikaystävänsä on? Ymmärrän, että ahdistaa, kun 14 on niin pieni (mitä ei itse sen ikäisenä tietysti tajunnut, vaan koki olevansa jo lähes aikuinen).
Kuulemma moni naispuolinen ystäväni on päässyt neitsyydestään alle 16-vuotiaana. Oma meni juurikin 16-vuotiaana 21v pojalle, mutta ehkä n. vuosi ennen sitä tunsin, että olisin valmis yhdyntään. Siinä vaiheessa, kun sain ekan kerran seksiä, olin jo kauhean voimakkaassa tahtotilassa päästä neitsyydestäni eroon. Kaikki ovat kuitenkin yksilöitä. Moni on alkanut seksiin liian varhain, painostettuna.
N35
Onko tuo mielestäsi kehumisen paikka, kertoa, että alle 16 vuotiaana sua pantiin. Opastatko omaa tyttöäsi toimimaan samoin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka lapsi kuinka tykkäisi aikuisista, vastuu on aikuisella.
Tiedän, siksi paninkin vastuullisesti kortsua käyttäen.
Onkohan kiimanuori pysyny erossa vauva-aukosta ja tuiki tuiki tähtösestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisenä sut korkattiin ap? Entä kaverisi? Myös se villein?
Ota tuttisi ja painu nukkuu kakara!
Jännä kun et vastannut.
13?
Ite menetin neitsyyden siinä 15-16v. Ikäisenä 21v. Jätkälle. Se vaan käytti hyväkseen. Mielummin olisin odottanut vuoden pari jotain sopivampaa. Se ei olis haitannu yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olette järkyttävää saastaa, tähänastiset kommentoijjat !
AP
Kyllä. Itse varmaan ilmoittaisi poliisille ellei homma lopu heti.
M44
Se että poikuutesi on vielä tallella huokuu tänne asti. Inceli leikkii valkoritaria että sais edes kerran pillua, haha.
Kuukes nulikka. Olen nussinut enemmän kuin sinä olet kätellyt naisia. Toinen ero meidän välillä on se että en himoitse lapsia.
Se ettet ymmärrä kättelyn ja nussimisen eroa kertoo kaiken oleellisen kokemuksestasi.
Oho...tähänki keskusteluun löytäny joku lippispäinen juustomulkku. Ootko pedari ku noin puolustelet las
oleppa nekrofiili ihmisiksi, taisi koskea kovaa, huomasit että olet kuvitellut että nussiminen ja kätteleminen on sama asia...itseasiassa taitaa olla vielä poikuus tallella..runkkaamista ei lasketa...
Harva 15 v on nykyään neitsyt. Ehkä rumat lähinnä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olette järkyttävää saastaa, tähänastiset kommentoijjat !
AP
Kyllä. Itse varmaan ilmoittaisi poliisille ellei homma lopu heti.
M44
Se että poikuutesi on vielä tallella huokuu tänne asti. Inceli leikkii valkoritaria että sais edes kerran pillua, haha.
Kuukes nulikka. Olen nussinut enemmän kuin sinä olet kätellyt naisia. Toinen ero meidän välillä on se että en himoitse lapsia.
Se ettet ymmärrä kättelyn ja nussimisen eroa kertoo kaiken oleellisen kokemuksestasi.
Oho...tähänki keskusteluun löytäny joku lippispäine
Älä nyt ihan pennuksi ala, muka yrität esittää nörttiä. " Uuu pelottaako,minä tiedän teistä kaiken".Hävisit väittelijällesi 1-0, kuten räkänokkien käy.
Kaikille jotka täällä huutelee "pedaria", se ei ole pedofílíaa jos viehättyy teinistä, vaan efebofiliaa. Esim Elinkeinoministerimme on päivänselvä efebofiili.
Olin ite 14v. ,kun aloin seurustella 18v. kanssa. Jälkikäteen: liian nuori. Ja laitonta. Ei seurustelu mutta seksi
Harmi että tytölläsi on noin nuori onneton poika, eihän se osaa mitään, olisi parempi että olisi vähän vanhempi joka osaisi jo seksiä ja tietäisi kuinka tyttö tyydytetään.
Tunnetko poikaystävää yhtään? Jos on hyvät aikeet tyttäresi suhteen osaa tulla myös näytille ja tervehtimään sinua. Poikaystävä on täysi-ikäinen ja saa tehdä mitä haluaa, mutta tyttäresi on yhä alaikäinen ja sinun vastuullasi.
Tyttö saa kiukuissaan hyppiä vaikka päällään, mutta sinun huoltajana ja pojan täysikäisenä täytyy sopia keskenänne säännöt. Tyttäresi vapaus ei ole ihan sitä, mitä hän luulee, ja jos jotakin sattuisi olet vastuussa tytöstä silloin. Olipa se sukupuolitauti, raskaus,. raiskaus, seksiä vastoin tytön tahtoa, tai muille aiheutettua vahinkoa poikaystävän kanssa, sinä olet se, joka selität viranomaisille miksi tyttö teki niin kuin teki.
Jos poika on kunnollinen ja vastuuntuntoinen, eikä hörhöile ympäriinsä, anna mahdollisuus. Mutta puhu ensin. Sinun velvollisuus on nimenomaan ennakoida tyhmyydet ja varautua pahimpaan.