Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttärelläni 18v poikaystävä

Vierailija
27.09.2024 |

ja on itse 14. Tästä on ollut karseita riitoja jo olen melkein ihan loppu. Tyttären mielestä minulla ei pitäisi olla yhtään mitään sanottavaa asiassa. Sitten löysin toissapäivänä avaamattoman kondomin hänen takin taskusta, enkä tiedä miten ottaisin asian esille. Olen aivan satavarma siitä, että poikaystävä painostaa häntä seksiin. Mikä neuvoksi?

Kommentit (115)

Vierailija
101/115 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse seurustelin 15-vuotiaana 19-vuotiaan pojan kanssa, oli myös ensimmäinen seksikumppanini. Ja luulenpa, että tuo seksi taisi ollakin pojan ainoa motiivi kanssani hengailuun, sen verran piakkoin ensimmäisen aktin jälkeen halusi erota minusta. Minulle ei jäänyt minkäänlaisia traumoja tuosta suhteesta, kondomia käytettiin, eikä suuria tunteita tainnut olla kummallakaan osapuolella. Mutta kun ystäväni tytär aloitti seurustelun 14-vuotiaana 21-vuotiaan nuoren miehen kanssa, se kyllä hiukan ihmetytti. Edelleen ovat kuitenkin yhdessä, tyttökin kohta jo täysi-ikäinen, eli ilmeisesti sopivat toisilleen. 

Vierailija
102/115 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nainen/tyttö on pilalla jos joku mies/poika on aikasemmin työntynyt sisään.Kyllä sitä aina haluaa olla ensimmäinen ja jos ei ole niin se on suuri pettymys ja kiinnostuksen laantuminen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/115 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun pelasin jätkää ja olin 16-17 niin korkasin tosi monta 15 v gimmaa.

Ja sitten heräsit, nyrkki tahmaisena. 🤣

Vierailija
104/115 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

18v on täysi kakara itsekin. Kyllä mekin parikymppisinä panimme 14-16v teininaisia ,pari kaveriä jyräytti 13 vuotiastakin:D

Teininaiset on parhaita, iloisia, naiiveja ja seksuaalisia. Se katkeruus ja varovaisuus miesten kanssa suorastaan loistaa poissaolollaan.

Oletko pedari? Sellasen vaikutelman sinusta ja sun teoista ja puheista saa. Myönnätkö? 

Pedarít saalistaa 7-9 vuotiaita eli lapsia. 14-15v ei ole lapsi enää, eikä muuta ajattele kuin neitsyyden menettämistä kokeneen ja hieman vanhemman kundin kanssa. Tehtiin niille palvelus.

14-15 v on täysin lapsi. Olet pedari.

eri, mutta mulla oli kaunis suhde vähän päälle kakskybäsenä

Tarkoitat että sinulla oli suhde lapseen eli olet pedofiili. Ei se muuksi muutu vaikka sinä ja se lapsi ette sitä pedofiliaksi kutsuisikaan.

Vierailija
105/115 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harva 15 v on nykyään neitsyt. Ehkä rumat lähinnä.

Neitsyt tai ei, lapsi kuitenkin. Ymmärrrkö? Tuskin. 

Vierailija
106/115 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nainen/tyttö on pilalla jos joku mies/poika on aikasemmin työntynyt sisään.Kyllä sitä aina haluaa olla ensimmäinen ja jos ei ole niin se on suuri pettymys ja kiinnostuksen laantuminen

No parempi kaikille, että edelleen tyydyt omaan tumppuun.

Vierailija
107/115 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos poikaystävä on mysylmääni, jo 11v on vaimoiässä. Koska rohveetta. Näin on näppylät.

Vierailija
108/115 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

18v on täysi kakara itsekin. Kyllä mekin parikymppisinä panimme 14-16v teininaisia ,pari kaveriä jyräytti 13 vuotiastakin:D

Teininaiset on parhaita, iloisia, naiiveja ja seksuaalisia. Se katkeruus ja varovaisuus miesten kanssa suorastaan loistaa poissaolollaan.

No tehän sen varovaisuuden saitte aikaan, saalistavat pedot.

Aina ihmettelen tota "Vanhemmat naiset inhoaa miehiä" "Vanhemmat naiset on niin nirsoja ja varovaisia".

JAA NIIN MIKSIKÖHÄN?! :D 

Vierailija
109/115 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaan muistan kun yhellä jätkällä meidän koulussa oli 14 vuotias tyttöystävä ollessamme 18 vuotiaita, sanoimme häntä pedofiili pökkilöksi.

Vierailija
110/115 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko pedari? Sellasen vaikutelman sinusta ja sun teoista ja puheista saa. Myönnätkö? 

Pedarít saalistaa 7-9 vuotiaita eli lapsia. 14-15v ei ole lapsi enää, eikä muuta ajattele kuin neitsyyden menettämistä kokeneen ja hieman vanhemman kundin kanssa. Tehtiin niille palvelus.

14-15 v on täysin lapsi. Olet pedari.

eri, mutta mulla oli kaunis suhde vähän päälle kakskybäsenä

Et ole normaali mies.

Vierailija
111/115 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Et ole normaali mies."

No kyllä vain olen. Naisia ollut noin 15 eri kappaletta ja tuo 15-vuotias oli ensimmäinen tyttöystävä ja ainoa joka oli todella nuori. Kaikki muut naiseni yli 18-vuotiaita, joten mun statsit puhuu puolestani.

Vierailija
112/115 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tarkoitat että sinulla oli suhde lapseen eli olet pedofiili. Ei se muuksi muutu vaikka sinä ja se lapsi ette sitä pedofiliaksi kutsuisikaan."

Ja kun sä palstamamma menetit neitsyytesi niin ihan varmasti olit 15v ja menetit sen ekalle poikaystävälles joka oli vähintään 18. Piditkö sitä itse vääränä tai sitä tyyppiä pedarína? Tuskinpa. Tunnusta vaan

Vierailija
113/115 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi 18-vuotias haluaisi olla kasiluokkalaisen kanssa kimpassa? Kaverihan on kutsuntaikäinen sälli. Ja tytöllähän on vissiin just menkat alkanut. 

Vierailija
114/115 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska miten monet keski-ikäset tädit täällä olivat itse teineinä totaalisia lort toja, mutta sitten myöhemmällä iällä alkavat leikkiä jotain pyhimystä, kun hirvittää ajatus siitä, että oman ikäiset miehet edelleen tykkäävät nuoremmista. 

"Mikään ei ole niin korkeamoraalinen olento kuin hiipuva kaunotar" - joku vanha & rikas amerikkalainen seurapiiritäti

Vierailija
115/115 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tarkoitat että sinulla oli suhde lapseen eli olet pedofiili. Ei se muuksi muutu vaikka sinä ja se lapsi ette sitä pedofiliaksi kutsuisikaan."

Ja kun sä palstamamma menetit neitsyytesi niin ihan varmasti olit 15v ja menetit sen ekalle poikaystävälles joka oli vähintään 18. Piditkö sitä itse vääränä tai sitä tyyppiä pedarína? Tuskinpa. Tunnusta vaan

En ole tuo jolle kommentoit enkä edes mamma, mutta itse tosiaan menetin neitsyyteni ihan liian nuorena ihan liian vanhalle miehelle. Ihmettelen vieläkin, miksi kukaan ei silloin puuttunut kun aikuinen seurustelee lapsen kanssa. Nykyään ymmärretään paremmin, että lapsi ei välttämättä tiedä mikä hänelle on hyväksi ja lapsen omat toiveet voivat olla ihan mitä vain. Aikuisen ei pitäisi niitä kuunnella vaan sanoa, että olet liian nuori. Aikoinaan oli vieläpä valloillaan käsitys, että tytöt kehittyvät aikaisemmin, eivätkä oikeastaan ole lapsia jos yrittävät esittää aikuista. Tämähän on tieteessä kumottu ajat sitten ja nykyisille tytöille toivoisin enemmän vapautta olla lapsi, leikkiä aikuista turvallisesti ja ymmärtäviä aikuisia lähelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä