Tyttärelläni 18v poikaystävä
ja on itse 14. Tästä on ollut karseita riitoja jo olen melkein ihan loppu. Tyttären mielestä minulla ei pitäisi olla yhtään mitään sanottavaa asiassa. Sitten löysin toissapäivänä avaamattoman kondomin hänen takin taskusta, enkä tiedä miten ottaisin asian esille. Olen aivan satavarma siitä, että poikaystävä painostaa häntä seksiin. Mikä neuvoksi?
Kommentit (115)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olette järkyttävää saastaa, tähänastiset kommentoijjat !
AP
Kyllä. Itse varmaan ilmoittaisi poliisille ellei homma lopu heti.
M44
Se että poikuutesi on vielä tallella huokuu tänne asti. Inceli leikkii valkoritaria että sais edes kerran pillua, haha.
Kuukes nulikka. Olen nussinut enemmän kuin sinä olet kätellyt naisia. Toinen ero meidän välillä on se että en himoitse lapsia.
Kuka nyt edes kättelee naisia ylipäätään? :D
Hyvähän se on kätellä seksin jälkeen "kiva kun kävit!".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikille jotka täällä huutelee "pedaria", se ei ole pedofílíaa jos viehättyy teinistä, vaan efebofiliaa. Esim Elinkeinoministerimme on päivänselvä efebofiili.
Onko se sitten jotenkin parempi olla efebofiili kuin pedofiili?
Tietysti on. Esiteini-ikäiset lapset joista pedarít viehättyy eivät halua seksiä. Eivät edes ajattele koko asiaa. 14-16-vuotiaat taas eivät muuta ajattele ja haluavat seksikokemuksia. Tytöt monesti itse hakeutuvat hieman vanhempien miesten läheisyyteen, kun heillä on kokemusta eivätkä mällää kalsareihin jo ennen kun akti alkaa.
Oon oppinu että aina ei ole hyvä saada sitä mitä haluaa ja seksisuhteet on yksi niistä. Netti on pullollaan pieleen menneitä seksikokeiluja teinien kesken ja aina on riski raskaantua hyvin nuorena. Seksistä avioliiton ulkopuolella on enempi vaan haittoja. Nyt kun ihmiset ei enää usko Jumalaan, ja pidättäydy seksistä ennen avioliittoa, niin saavat mitä tilaavat. Lisäksi melkein jokainen aloittaa sen hormonaalisen ehkäsyn että pojan ei tarvi käyttää enää kumia ja pääsy naiseen ilman mitään sitoutumista on taattu. Ja tätä meininkiä vaan kattellaan sormien lävitte samalla kun tytöt masentuneempia ja itsetuhoisempia kuin koskaan ennen historiassa. Eikö kukaan osaa nähdä että mitä helvettiä täälä meidän lapsille tapahtuu?? Hyväksyttyä hyväkskäyttöä.
Entä jos se tyttö 14v. Olisikin poika 14v. Ja suhteessa naiseen 18v.? Sitä suhdetta ei varmaan jatkettaisi ja rikosilmoitus olisi jo tehty! Pyydäppä nähdä pojan henkkarit, voi olla vanhempi kuin väittää. Ite seurustelun ala-ikäisenä parikymppisen miehen kanssa ja se osti mulle säännöllisesti alkoholia.
Vierailija kirjoitti:
Oon oppinu että aina ei ole hyvä saada sitä mitä haluaa ja seksisuhteet on yksi niistä. Netti on pullollaan pieleen menneitä seksikokeiluja teinien kesken ja aina on riski raskaantua hyvin nuorena. Seksistä avioliiton ulkopuolella on enempi vaan haittoja. Nyt kun ihmiset ei enää usko Jumalaan, ja pidättäydy seksistä ennen avioliittoa, niin saavat mitä tilaavat. Lisäksi melkein jokainen aloittaa sen hormonaalisen ehkäsyn että pojan ei tarvi käyttää enää kumia ja pääsy naiseen ilman mitään sitoutumista on taattu. Ja tätä meininkiä vaan kattellaan sormien lävitte samalla kun tytöt masentuneempia ja itsetuhoisempia kuin koskaan ennen historiassa. Eikö kukaan osaa nähdä että mitä helvettiä täälä meidän lapsille tapahtuu?? Hyväksyttyä hyväkskäyttöä.
Entä jos se tyttö 14v. Olisikin poika 14v. Ja suhteessa naiseen 18v.? Sitä suhdetta ei varmaan jatkettaisi ja rikosilmoitus olisi jo tehty! Pyydäppä nähdä pojan henkkarit, vo
Miksi se raskautuminen on nyt riski, mammoillehan abortti on arkinen asia joka tulee vastaan säännöllisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikille jotka täällä huutelee "pedaria", se ei ole pedofílíaa jos viehättyy teinistä, vaan efebofiliaa. Esim Elinkeinoministerimme on päivänselvä efebofiili.
Jos kerran tosissasi tuota kyselet, herää epäilys symppaatko pedareita?
Kyllähän nainen on aina parhaimillaan noin 15-vuotiaana. Onneksi pääsin korkkaamaan kymmeniä aikoinaan, tosin ysärillä ei paljon henkkareita kysytty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No 14-vuotias tyttö usein suunnilleen vastaa 18-vuotiasta poikaa kehityksen suhteen, mutta riippuu tietty yksilöistä. Tytöt/naiset nyt yleensä tykkäävät vanhemmista miehistä. Itse pokasin kolmekymppisenä 16-vuotiaan tytön Tinderistä. Sanoi että yksinkertaisesti tykkää vanhemmista. Mikäs siinä, en valittanut.
Hyi hitto. Olet pimeä ja kuuluisit vankilaan.
Öö miksi rikoksen olen suorittanut? Unohditko ottaa lääkkeesi tänään?
Miksi et halua tyttärellesi hyvää suhdetta seksiin ja paljon vanhempaa poikaystävää joka opettaisi hänelle?
Viimeistään 15 v korkataan, japsilippua sitten heilutellaan.
Hauska miten monet keski-ikäset tädit täällä olivat itse teineinä totaalisia lort toja, mutta sitten myöhemmällä iällä alkavat leikkiä jotain pyhimystä, kun hirvittää ajatus siitä, että oman ikäiset miehet edelleen tykkäävät nuoremmista.
Se nyt on ihan normaalia että on joskus kakskybäsenä kuksinut muutamaa teinihutsua. Next !
Alle 20-vuotias ei ole mikään nainen vaan tyttö.
Vierailija kirjoitti:
Kuka sinä luulet olevasi kun oletat toisen sukupuolen senkin sika.
Vierailija kirjoitti:
Olkoot sitten tyttöjä. On tullut pantua tyttöjä. So?
Onko poika tuikuttanut tyttären ruskeaa tähteä?
Vierailija kirjoitti:
18v on täysi kakara itsekin. Kyllä mekin parikymppisinä panimme 14-16v teininaisia ,pari kaveriä jyräytti 13 vuotiastakin:D
Teininaiset on parhaita, iloisia, naiiveja ja seksuaalisia. Se katkeruus ja varovaisuus miesten kanssa suorastaan loistaa poissaolollaan.
Juu näin kävi, luokkakaverini synnytti 8. luokalla. On tärkeää kannustaa ehkäisyyn eikä saarnata kondomin löytämisestä. Taudeiltakin suojaa.
Länsimaista alhaisin seksin aloittamisen ikä on Islannissa, keskimäärin15 vuotta. Siis ehkä liki puolet aloittaa 10 - 14 -vuotiaina, jotta saavutetaan kyseinen keskimäärä. Ei ole missään mainittu, että Islannissa olisi muita maita suurempia seksiongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Länsimaista alhaisin seksin aloittamisen ikä on Islannissa, keskimäärin15 vuotta. Siis ehkä liki puolet aloittaa 10 - 14 -vuotiaina, jotta saavutetaan kyseinen keskimäärä. Ei ole missään mainittu, että Islannissa olisi muita maita suurempia seksiongelmia.
Kyllä se on sukulaisten kesken ihan normaali ikä aloittaa, Islannissa kaikki on serkuksia keskenään.